هارولد وارنر III است که در نیمه راه به تاریخ استعماری در چارلز شواب چالش

فورت ورث تگزاس — هارولد وارنر III در زمان جای خود را در تاریخ در PGA Tour عصر تکنولوژی همه به خاطر یک سه گ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

فورت ورث تگزاس — هارولد وارنر III در زمان جای خود را در تاریخ در PGA Tour عصر تکنولوژی همه به خاطر یک سه گانه دیو. و او سعی خواهد کرد و تاریخ را در این آخر هفته به عنوان اولین بازیکن سیاه و سفید به نفع خود PGA Tour رویداد در استعمار.

او بزرگترین داستان در چارلز شواب چالش در زمانی که کشور با آن روبروست اعتراضات اجتماعی و نژادی و بی عدالتی. وارنر یکی از دو بازیکن در این زمینه این هفته (همراه با ساکرامنتو را کامرون قهرمان) و به بالا افزایش یافته است از انباشته زمینه در 11-تحت-par 129 — بالاترین 36-سوراخ نمره خود را حرفه ای. او اولین PGA بازیکن به ساقه که کم بعد از باز کردن با یک سه گانه-دیو از سال 2003.

"نه شروع من می خواستم اما این فقط بخشی از گلف" وارنر گفت. "این یک فرصت بزرگ را از رفتن به تعطیلات آخر هفته است."

Jordan Spieth (65) او کمترین 36-نمره سوراخ در چهار سال به دنباله یک همراه با Bryson DeChambeau (65). Rory McIlroy شات 63 با یک دیو در آخرین سوراخ به حرکت به 9 زیر که در آن او joned توسط کال آلوم Collin Morikawa (67) و Xander Schauffele (66) با جاستین توماس (68) و جاستین رز (69) در میان کسانی که دیگر ضرب گلوله کشته است.

PGA Tour در حال ساخت یک تلاش برای بالا بردن سطح آگاهی نژادی و بی عدالتی در این هفته با رعایت یک دقیقه سکوت در 8:46 صبح هر دور به افتخار جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس در ماه گذشته. یک افسر پلیس به زانو در Floyd گردن برای 8 دقیقه, 46 ثانیه است.

برای وارنر او را سعی کنید به آنچه که تایگر وودز — زن چهارم را تنها استعماری در سال 1997 — و دیگر سیاه بازان چارلی Sifford جیم دندانه و کالوین emma plows نمی تواند انجام دهد: برنده شدن در این مسابقات است.

استعماری است که بازی بدون طرفداران, اما یک مرد تلاش برای دزدکی حرکت کردن در. او بسیار دور قبل از مقامات متوجه شده و او را فرستاده بسته بندی.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن