دانشگاه هاروارد گراد دانشجویی فایل های یکی از کسانی آنلاین-آموزش مجازی-وب مناسب است اما با اسم مستعار چرا که او می گوید هاروارد و حامیان آن ها تند و زننده کینه جو mofos

یک دانشگاه هاروارد دانشجویی که ادعا شده است ستم با کلاس های آنلاین شکایت کرد هاروارد برای دریافت بخشی از بهار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

یک دانشگاه هاروارد دانشجویی که ادعا شده است ستم با کلاس های آنلاین شکایت کرد هاروارد برای دریافت بخشی از بهار شهریه بازگشت.

این لباس توسط یک دانشجوی کارشناسی ارشد از کارولینای شمالی است که اساسا همان کسانی که ثبت شده توسط دانشجویان در دانشگاه بوستون و دانشگاه جز این که بر خلاف در آن موارد که در آن دانش آموزان با استفاده از نام دانشگاه هاروارد دانشجو شناسایی و خودش را تنها به عنوان یک دانشجو در طرح دعوی در دادگاه واصل دیروز در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون.

شاکی درآمد حاصل به عنوان یک دانشجو با توجه به معقول ترس از اقدامات تلافی جویانه و آزار و اذیت از دانشگاه هاروارد و حامیان آن برای اقدام به این ادعا.

در کت و شلوار دانشجویی است که به دنبال پاداش برای $11,422 او می گوید: او پرداخت هاروارد برای شهریه و هزینه های سلامت برای بخشی از ترم بهار برش های کوتاه توسط مدرسه تصمیم به تعطیل آن دانشگاه با توجه به Covid-19. دو قانون شرکت هایی که در زمینه کت و شلوار یکی اینجا یکی در کالیفرنیا نیز به دنبال او را منجر شاکی در یک اقدام کلاس شامل تمام دانشجویان دانشگاه هاروارد یک عمل است که می تواند به معنای بیش از 5 میلیون دلار در پرداخت باید از آنها موفق خواهد بود.

آنلاین آموزش گزینه های ارائه شده به دانشجویان دانشگاه هاروارد در حال subpar عملا در هر جنبه ای و سایه ای از آنچه که آنها یک بار بود از جمله کمبود امکانات و مواد و دسترسی به دانشکده. دانش آموزان محروم شده اند از این فرصت برای یادگیری مشارکتی و فرد در گفت و گو بازخورد و نقد.

از راه دور آموزش گزینه به هیچ وجه معادل آن از فرد در آموزش و پرورش احتمالي اعضای کلاس قرارداد و پرداخت می شود. از راه دور آموزش و پرورش ارائه شده است و نه حتی از راه دور به ارزش مقدار شارژ اعضای کلاس برای ترم بهار سال 2020 شهریه. شهریه و هزینه های حضوری آموزش در دانشگاه هاروارد بالاتر از شهریه و هزینه های آن در دیگر دوره های آنلاین/برنامه چرا که این هزینه ها را پوشش نه فقط آموزش دانشگاهی اما شامل کاملا متفاوت تجربه که شامل اما نه محدود به:

  • تعامل چهره به چهره با اساتید و مربیان و همسالان;
  • دسترسی به امکاناتی از قبیل کتابخانه ، آزمایشگاه کامپیوتر آزمایشگاه و اتاق مطالعه;
  • دانشجو حکومت و اتحادیه;
  • فوق برنامه, فعالیت, گروه, intramural ورزشی و غیره.;
  • دانشجو هنر, فرهنگ و فعالیت های دیگر;
  • توسعه اجتماعی و استقلال;
  • دست بر یادگیری و آزمایش;
  • شبکه و فرصت های آموزشی.

کت و شلوار ادامه می دهد:

متهم در عملکرد تحت قرارداد است نه معاف با توجه به COVID-19. در واقع متهم باید مسترد نرم افزار-دارای بخشی از هر پول پرداخت شده برای خدمات آموزش و پرورش ارائه نشده است. حتی اگر عملکرد معاف یا غیر ممکن است متهم خواهد بود با این وجود نیاز به بازگشت وجوه دریافت شده برای خدمات آن را ارائه نمی دهد.

علاوه بر گرفتن pro-rata بازپرداخت برای شهریه و هزینه های یک دانشجو نیز به دنبال خسارت و هزینه های وکیل.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن