Haute couture می رود دیجیتال به عنوان هفته مد پاریس کلیک کردن آنلاین

صادر شده در: 06/07/2020 - 07:54 اولین-همیشه آنلاین هفته مد پاریس کلیک کردن دوشنبه با دنیای glitzy باند فرودگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

صادر شده در:

اولین-همیشه آنلاین هفته مد پاریس کلیک کردن دوشنبه با دنیای glitzy باند فرودگاه را نشان می دهد پرتاب به یک بحران وجودی توسط coronavirus.

تبلیغات

پاریس, مد لباس زنانه و مردانه مد سال شده اند نورد را به یکی از با برچسب ساخت فیلم به نمایش گذاشتن لباس های خود را به جای برگزاری گاهی اوقات عجیب را نشان می دهد.

این ویروس نه فقط سنتی, راه باریک و گربه با فرمت — که در آن چند صد جهانگردان عاشق کهنه به یک overlit, اتاق بیش از حد گرم و کوبیده با thumping موسیقی — به طور موقت قابل دفاع در زمینه سلامت.

آن همچنین باعث بی سابقه کشمکش روح جستجو در صنعت و led معمولا درگیری-مخالف طراحان را برای یک انقلاب قرار می دهد که یک ترمز در سرعت از کوره در رفته.

برخی حتی می گویند که فصل — قاب که در آن تمام مد تقویم شده است لنگر — باید جاروب دور در دسترس نباشد.

گوچی را زرق و برق دار خالق الساندرو میشل به کاهش خود را نشان می دهد از پنج به دو سال در حالی که سن لورن است که بیرون کشیدن از پاریس مد زنان هفته بعد از این سال.

آن طراح Anthony Vaccarello می خواهد به خود را تنظیم و ریتم و تا کنون تابو ایده که تبدیل به یک فریاد حمایت طلبی برای بسیاری از دیگر سازندگان.

همکار بلژیکی Dries Van Noten — به احترام "پادشاه از چاپ" — نیز عنوان یکی از دو پهن مبتنی بر ائتلاف خواستار ریشه و شاخه اصلاحات به ساده صنعت و آن را "بیشتر سازگار با محیط زیست و پایدار اجتماعی".

شورش

وجود دارد خیلی شورش در هوا که ارجمند, فرانسوی, برند هرمس شروع به پریدن تفنگ در مردان نشان می دهد که نمی شروع تا پنج شنبه — با انتشار آن فیلم در روز یکشنبه.

در یک به طور معمول درجه یک ارائه به ضرب گلوله توسط فرانسوی کارگردان تئاتر سیریل Teste خدمه و تکنسین در زمان نقش بازیگران به همراه مدل.

طراح ورونیک Nichanian دیده می شود تنظیم های راه راه, آسمان آبی, ژاکت, و درخواست او را به قرار دادن دست خود را در جیب خود.

راه راه هستند هرمس' بزرگ ترین چیزی که برای مردان بعد بهار و تابستان به عنوان به خوبی به عنوان آن سنتی چرم ،

"من می خواهم تغییر" گفت: Nichanian ابتلا به قانون شکنی و خوی از لحظه ای.

"من همیشه به دنبال تمدید چیز و حتی اگر تغییر هراس من تا آنجا که آن را تحریک من ترجیح می دهند که اضطراب به انجام همین کار را دوباره و دوباره."

دیور's 'Gomorrah'

دیور به نام توپخانه سنگین برای آن haute couture نشان می دهد که به احتمال زیاد روز دوشنبه برجسته.

کارگردان ایتالیایی Matteo Garrone که در زمان زرق و برق از زندگی گانگستر در "عموره" و "Dogman", ممکن است به نظر می رسد آشکار نامزد برای ساختن یک فیلم در مورد رویایی دست لباس است که می تواند هزاران ساعت کار پر زحمت.

اما دیور Maria Grazia Chiuri — اولین زن به رهبری نمادین برچسب — به خبرگزاری فرانسه گفت که این شد و نه زمان عادی.

"ایجاد این مجموعه بسیار پیچیده است. از همان آغاز روشن بود که یک نمایش واقعی اتفاق می افتد. بنابراین ما تا به حال به آمده تا چیزی واقعا متراکم و خلاقانه," او گفت:.

همکار, ایتالیایی, Maurizio Galante نیز گرفته شده سینمایی الهام بخش برای نشان دادن خود پیشتر در روز دوشنبه.

"این یک شانس بزرگ برای ما به عموم مردم است."

"و با یک فیلم مردم نیز به احتمال زیاد بیشتر متمرکز بر روی تصاویر به جای که در ردیف اول نشسته," او اضافه شده خشگی.

خیاطخانه حفظ فوق العاده غنی و فیلم و موسیقی ستاره.

تنها ثروتمندترین زنان می توانیم پیچیده ساخته شده به اندازه خلاقیت که تنها نشان داده شده در پایتخت فرانسه.

افزایش ویتنامی طراح Xuan-Tue Nguyen که دعوت شده است به عنوان مهمان به نخبگان couture صفوف گفته او با "فیلم هنری" به عنوان یک تیزر برای وسوسه کردن مردم به او خلاق جهان است.

"اگر شما هیچ چیز حتی برق, شما هنوز هم می توانید ایجاد کنید," او گفت:.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن