او ممکن است به لوسمی و Covid-19 اما مرد که سعی استخدام آمار مردان به کشتن همسرش و دو نفر دیگر به ماندن در پشت میله های زندان, قاضی, قوانین

یک قاضی فدرال روز گذشته را رد کرد و درخواست دلسوز انتشار برای خدمت به ده سال حبس برای استخدام یک ضربه مرد برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

یک قاضی فدرال روز گذشته را رد کرد و درخواست دلسوز انتشار برای خدمت به ده سال حبس برای استخدام یک ضربه مرد برای کشتن همسر خود و تلاش برای استخدام یکی دیگر از ضربه به کشتن دولت سپاهی که معلوم بود کار مخفی به عنوان اولین ضربه و دوستان که معرفی سپاهی به او.

قاضی دادگاه منطقه ما Patti ساری حکومت که اندرو Gordon همسر سابق باقی مانده از او وحشت زده و او را محکوم به اندازه کافی جدی جرم است که این امر می تواند خیلی خطرناک به او اجازه دهید از چهار سال زود است.

ایالات متحده دفتر دادستان تا به حال استدلال دیگر برای نگه داشتن گوردون قبلا از Chelmsford, قفل کردن: در حالی که درست است او تشخیص داده شد با Covid-19 ژوئن 2, دادستان گفت: او نشان داده است هیچ نشانه ای ندارند. اگر چه او به زندان رفت پزشکان شکایت از یک "سرفه" و گرفتگی قفسه سینه پزشکان هیچ گونه شواهد ریه مسائل و یا هر گونه علائم واقعی از ویروس. و فرم خود را از لوسمی مزمن و نه حاد, فرم, دادستان ساری گفت.

گوردون محکوم شد در سال 2015 از تلاش برای استخدام کسی برای کشتن همسر خود را به خاطر او نمیفهمد که ارزان تر از طلاق است. متاسفانه برای او به اتهام ضربه زدن مرد یک دوست معرفی او را به تبدیل به یک دولت سپاهی کار مخفی شده است. پس از دستگیری گوردون سپس سعی کرد مردم او قفل شده بود تا با به توصیه یک ضربه جدید به کشتن سپاهی و اچ. هر دو هنوز زنده هستند; Gordon مکالمات توسط ماموران فدرال را به این صورت مورد استفاده قرار گرفت به عنوان مدرک علیه او.

گوردون در ابتدا محکوم به 20 سال زندان و پنج فقره با استفاده از تجارت بین ایالتی امکانات در کمیسیون قتل-برای-استخدام; حکم بود به 10 کاهش می یابد و پس از او با موفقیت استدلال کرد که باید رو به عنوان بسیاری از پنج فقره برای همان جرم است.

ایالات متحده دفتر وکیل خود گفته جعلی سرفه به عنوان بخشی از آن استدلال به آزادی او را از زندان فدرال در کارولینای شمالی:

متهم ظاهرا فکر می کند که او می تواند ترفند این دادگاه به اعطای فوق العاده ای در درمان کاهش حکم توسط malingering و قرار دادن حرفه ای پزشکی است که به بررسی او در خطر غیر ضروری از عفونت است. در واقع رفتار خود را نشان می دهد که او همچنان به توسل به دروغ و فریب مردم و دیگران درمان با سنگدلانه بی توجهی به ایمنی خود را به منظور دستیابی به نتیجه مورد نظر خود را. در نهایت به عنوان دادگاه آگاه FCI بوتنر تسهیلات پزشکی و به طور کامل قادر به ارائه متهم با مراقبت های پزشکی او نیاز به مبارزه با COVID باید او نیاز به درمان دارند. ...

با توجه به رفتاری که فرود آمد متهم در زندان فدرال نباید تعجب این دادگاه که او همچنان به شرکت در فریب برای گرفتن دقیقا آنچه اندرو گوردون می خواهد. این مرد پس از همه, که در تلاش برای استخدام یک مرد ضربه برای کشتن یک سرباز دولت و یک مرد مسن به منظور حفظ آزادی او از زندان دولت پس از تلاش برای استخدام یک ضربه مرد برای کشتن همسر خود. ایالات متحده مصرانه از دادگاه به دیدن از طریق این رفتار و انکار متهم در حرکت است.

از ماه مارس فدرال قضات در بوستون دریافت کرده اند متعدد Covid-19-مربوط به درخواست از زندانیان برای آزادی های اولیه و یا از مردم در انتظار محاکمه در پشت میله ها منتشر شود بدون وثیقه. قضات موافقت کرده اند به درخواست تنها جایی که دادخواهان به هر دو جدی و اساسی شرایط پزشکی که آنها را در خطر اضافی از عوارض اگر آنها قرارداد Covid-19 و آنها مطرح نیست آنچه قضات در نظر گرفتن یک پرواز خطر و یا تهدید بالقوه برای جامعه است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب