در اینجا چیزی است که ما یاد گرفته در مورد San Francisco Giants بعد از 1 بازی

San Francisco Giants شروع پارچ جانی کوتو می اندازد به لس آنجلس داجرز' حداکثر Muncy در اولین ورود

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

غول شروع عجیب ترین فصل در لیگ اصلی بیس بال سابقه با یک بازی خود را در برابر archrivals بود که گردن به گردن طریق شش نوبت.

در هفتم داجرز را به آتش کشیدند غول اغل گاو یا حشم برای پنج اجرا می شود و طبق قرعه در اطراف. نمره نهایی: لس آنجلس 8, San Francisco 1.

در اینجا آنچه که ما آموخته است که پس از یک بازی:

— برخی از بازیکنان عینک ماسک صورت یا گردن گتر اما کاهش آنها را در حالی که در این زمینه است. مربیان و مدیران ماند نقاب حتی زمانی که به مصاحبه.

— عدم هدف قرار دادن قدرت در حال رفتن به یک موضوع است. غول به حال هشت بازدید, اما نه یکی از پایگاه های اضافی. عدم وجود براندون کمربند اوان Longoria و شکن Posey ساخته شده تفاوت.

کمربند و Longoria مجروح شده. Posey ابتلا به هر دو به پایان می رسد از doubleheader — بطری تغذیه و تغییر پوشک. او را برای فصل به مراقبت از خود را به تازگی به تصویب رسید و گذراندن وقت با خانواده خود را.

— بیش از حد بسیاری از baserunners گرفتار شده بودند. غول لود پایگاه سوم زمین باز یافته با هیچ استراحتی بود و دونده در اول و سوم و پنجم با هیچ استراحتی. آنها موفق یک اجرا در Pablo Sandoval را قربانی پرواز.

— جانی کوتو تن به تن خوب نگه داشته و داجرز مورد بیشتر تعادل بود اما نه گسسته در بازگشت خود را پس از صدمه زده 2019. او زد به مشکل در چهارم.

— شکارچی پنس بازگشت به غول های ناامید کننده بود (0-4 بدون توپ به بیرون از زمین زیر کشت) اما او هنوز هم تا به حال برجسته — او نوک کلاه خود به داجرز جمعیت و دست تکان داد. مقوا cutouts — حداقل یک زن و شوهر از صد نفر از آنها — فقط خیره شد به عقب.

— اگر شما از دست رفته "قارص برای کودکان و نوجوانان" تبلیغات شما در شانس هستید. آنها در san francisco giants را در-بین-نوبت چرخش است.

— اضافه کردن Mookie بتی به L. A. ستاره نکردم ترکیب است که به سادگی غیر منصفانه است. به نحوی او موفق به گل سوم از روی grounder با زمین زیر کشت در. "Louie بتی است که فقط بیش از حد سریع" دیو فلمینگ گفت: پس از بازی.

— فلمینگ و شریک زندگی خود را در پخش غرفه جان میلر به نام بازی از Oracle پارک. آنها تا به حال برخی از مشکل گفتن دقیقا همان چیزی بود که اتفاق می افتد در این زمینه در برخی از نمایشنامه چرا که آنها تا به حال به در تکیه خوراک ویدئویی که نه همیشه نشان می دهد هر بازیکن درگیر است. فلمینگ همچنین اشاره کرد که صدا مطابقت ندارد ،

— فلمینگ و میلر فکر مایک Yastrzemski عمدا کردم ضربه زمینی توپ را در یک حیله گر تلاش برای جلوگیری از دو بازی. پخش بی نتیجه بود.

— غول شبیه آنها را با استفاده از تغییر در برابر چپ دست hitters بیش از آنها در گذشته است.

جالب تایلر Heineman رفت و 2 به 3 در غول اولین ساخته شده اما هزینه پایه-در حال اجرا شد.

---

مایک Moffitt است SFGATE خبرنگار. ایمیل: moffitt@sfgate.com. توییتر: @Mike_at_SFGate



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن