هنگ کنگ نمی تواند تحمل بیشتر 'هرج و مرج' می گوید: لام در جنبش اعتراضی سالگرد

صادر شده در: 09/06/2020 - 08:20Modified: 09/06/2020 - 08:20 یک سال پس از دموکراسی تظاهرات پیاپی در چین برگزا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

یک سال پس از دموکراسی تظاهرات پیاپی در چین برگزار خاک هنگ کنگ رهبر کری لام در روز سه شنبه گفت: semiautonomous شهر نمی تواند به تحمل هر گونه بیشتر از "هرج و مرج" به جرم, دستگیری Covid-19 ممنوعیت تجمعات و بلندی امنیت ملی قانون حفظ تنش کم اما نهفته در مقیاس.

تبلیغات

لام صحبت شد در هفته نشست خبری که همزمان با اولین سالگرد جرم تجمع در برابر شرکت-خارج لایحه که اجازه داده اند مردم به مسترد از هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین برای محاکمه در دادگاه تحت کنترل حزب کمونیست.

که تظاهرات تا حد زیادی به عنوان شروع تظاهرات ضد دولتی جنبش است که احیا شده است در هفته های اخیر نگرانی بیش از پکن سفت گرفتن بیش از شهر با یک برنامه ریزی تحمیل یک بحث امنیتی جدید قانون.

این تظاهرات که فوران در تاریخ 9 ژوئن 2019 را دیدم که میلیون ها نفر به هنگ کنگ خیابان وادار به لام به برداشت استرداد لایحه. اما این قانون triggerd نگرانی گسترده است که دولت مرکزی در پکن بود و خفقان آزادی مالی جهانی hub جرقه ماه از تظاهرات ضد دولتی.

"همه ما می توانید ببینید مشکل ما را از طریق بوده است در سال گذشته و با توجه به چنین موقعیت های جدی ما مشکلات بیشتری برای مقابله با" لام گفت: در طول هفته رسانه های کنفرانس که همزمان با سالگرد.

"ما نیاز به یادگیری از اشتباهات من آرزو می کنم همه قانونگذاران می توانید یادگیری از اشتباهات است که هنگ کنگ را تحمل نمی تواند چنین هرج و مرج است."

بیشتر تظاهرات علیه قانون تامین می رود

پس از یک آرامش نسبی در تظاهرات در طول coronavirus همه گیر تظاهرکنندگان به خیابانها بازگشتند در هفته های اخیر و بیشتر تظاهرات انتظار می رود.

فعالان را به نام مردم برای جمع آوری در موقع ناهار به مناسبت سالگرد سال گذشته تظاهرات تودهای. آنها همچنین اعلام کرد قصد دارد برای برگزاری یک همه پرسی در روز یکشنبه در مورد اینکه آیا برای راه اندازی یک شهر گسترده اعتصاب در برابر قوانین امنیت ملی پیشنهاد شده در ماه گذشته.

این قانون که مقامات اصرار دارند تمرکز خود را در "مشکل" که یک تهدید برای امنیت ملی است ratcheted تنش بالاتر است.

>> اطلاعات بیشتر در پکن امنیتی جدید قانون برای هنگ کنگ

لام هشدار داد در برابر کنشگران در نظر دارد برای برگزاری یک اعتصاب همه پرسی.

"در طول سال گذشته هنگ Kongers و جهان شده اند شهادت به وخامت اوضاع در هنگ کنگ با پکن سفت گرفتن آن در سراسر شهرستان به آزادی و دموکراسی فعال جاشوا وانگ گفت: در یک خوراک توییتر.

در اوایل این هفته یک مقام ارشد چینی نشان می دهد که درجه استقلال که هنگ کنگ را که پس از استعمار چین و بریتانیا اعلامیه مشترک وضعیت آن اجرا می شود در 2047 می تواند بستگی به شهر چگونه رفتار می کند تا پس از آن.

به "یک کشور و دو سیستم'

منتقدان و معترضان می گویند که امنیت ملی قانون است یک ضربه به "یک کشور دو سیستم" چارچوب پس از تحویل هنگ کنگ از بریتانیا به چین در سال 1997 که وعده داده شده این شهر آزادی یافت نمی شود در سرزمین اصلی.

چین مقصر تظاهرات در قسمت خارجی مداخله و شتاب به تصویب امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ با هدف مهار secessionist و فعالیت های خرابکارانه.

هنگ کنگ مشکلات ناشی از مخالفان و متحدان خارجی "تلاش برای تبدیل دلار هنگ کنگ به مستقل یا نیمه مستقل سیاسی نهاد و پیاده شامل چین توسعه" ژانگ Xiaoming معاون مدیر چینی دولت هنگ کنگ و ماکائو دفتر امور گفت: در یک سخنرانی ارسال شده به دفتر وب سایت دوشنبه.

"بیشتر پایین خط از امنیت ملی است, تثبیت بیشتر فضا را برای هنگ کنگ به اهرم مزایای آن تحت "یک کشور و دو سیستم'" ژانگ گفت.

چین خواهد شد "unswervingly" محافظت از حاکمیت و جلوگیری از هر گونه دخالت خارجی در هنگ کنگ امور او گفت:.

(FRANCE 24 با AFP آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن