هنگ کنگ با رهبر انقلاب ما از "استانداردهای دوگانه" بر اعتراض پاسخ

صادر شده در: 02/06/2020 - 05:40 هنگ کنگ رهبر متهم ایالات متحده روز سه شنبه از استفاده از "استانداردهای دوگان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

صادر شده در:

هنگ کنگ رهبر متهم ایالات متحده روز سه شنبه از استفاده از "استانداردهای دوگانه" در پاسخ به تظاهرات خشونت آمیز به او هشدار داد, واشنگتن به محل طرح تجارت محدودیت های مالی hub خواهد "تنها به صدمه زدن به خود".

تبلیغات

نیمه خودمختار هنگ کنگ شده است را برای ماه بزرگ و اغلب خشونت آمیز دموکراسی بیش از سال گذشته است که پلیس ضد شورش باید مهر با بیش از 9000 بازداشت.

واشنگتن شده است انتقادی از هنگ کنگ در واکنش به اعتراضات با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته رسما به پایان این شهرستان ویژه وضعیت معاملاتی پس از پکن اعلام کرد قصد دارد برای تحمیل یک جارو امنیت ملی قانون در مرکز کسب و کار.

در روز سه شنبه دلار هنگ کنگ اجرایی کری لام گفت: این حرکت خواهد بود خود شکست او به عنوان زمان هدف در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای خود در پاسخ به خشونت نژادی عدالت تظاهرات گسترده ایالات متحده است.

"ما به وضوح دیده می شود در هفته های اخیر دو برابر استاندارد است که در اطراف" لام بود که انتخاب شده به عنوان شهر رهبر توسط یک حرفه ای-پکن کمیته به خبرنگاران گفت:.

"شما می دانید وجود دارد شورش در ایالات متحده و ما می بینیم که چگونه دولت های محلی واکنش نشان داد. و سپس در هنگ کنگ زمانی که ما تا به حال مشابه شورش ما شاهد چه موقعیت آنها به تصویب رسید و پس از آن."

هر دو چینی و هنگ کنگ مقامات باید در ایران ناآرامی آوردن ایالات متحده در تبلیغات درایو برای توجیه خود را سرکوب دموکراسی تظاهرات و امنیت ملی در قانون برنامه.

هفته گذشته چین با مهر لاستیکی مهر کردن مجلس به تصویب طرح یک قانون است که مجازات تجزیه طلبی براندازی دولت قدرت تروریسم و اعمال به خطر افتادن امنیت ملی -- و همچنین به عنوان اجازه می دهد چینی سازمان های امنیتی به کار آشکارا در هنگ کنگ است.

پکن می گوید ضد براندازی قانون -- که دور زدن هنگ کنگ مقننه -- مورد نیاز است برای مقابله با "تروریسم" و "تجزیه طلبی".

مخالفان از ترس آن را به سرزمین اصلی-سبک ستم سیاسی به یک مرکز کسب و کار ظاهرا تضمین آزادی و استقلال برای 50 سال پس از آن در سال 1997 تحویل از بریتانیا به چین است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن