هنگ کنگ رهبر می گوید: چین امنیت قانون را تحت تاثیر قرار دهد و شهر را از حقوق و آزادی های

صادر شده در: 26/05/2020 - 05:32بروز رسانی: 26/05/2020 - 05:32 چین برنامه ای برای اعمال امنیتی جدید قانون در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

چین برنامه ای برای اعمال امنیتی جدید قانون در هنگ کنگ را "تنها هدف یک تعداد انگشت شماری از lawbreakers" این شهر را رهبر و گفت: به عنوان او تلاش برای اطمینان بخشیدن به کسب و کار بین المللی و سرمایه گذاران لرزاند پیشنهاد.

تبلیغات

پکن می خواهد به تصویب قانون ممنوعیت "تجزیه طلبی براندازی تروریسم و دخالت خارجی" در امور مالی بین المللی hub پس از ماه عظیم و اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات سال گذشته است.

بسیاری از هنگ Kongers کسب و کار گروه ها و کشورهای غربی از ترس این پیشنهاد می تواند یک ضربه مرگ را به این شهر ارزشمند آزادی و آشر در پایان نیمه مستقل شهرستان عبور قوانین خاص خود را دارد.

اعلام برنامه جدید قانون -- که خواهد شد نوشته شده توسط پکن و دور زدن هنگ کنگ مقننه -- برانگیخته بزرگترین افت در این شهر بورس در پنج سال در روز جمعه.

اما کری لام گفت: ترس در شهرستان کسب و کار پسند آزادی بودند در معرض خطر بودند "کاملا بی اساس".

"هنگ کنگ آزادی حفظ خواهد شد و هنگ کنگ طراوت و چالاکی و ارزش های اصلی از نظر حاکمیت قانون و استقلال قوه قضائیه مختلف حقوق و آزادی لذت می برد توسط مردم ادامه خواهد داد وجود دارد," لام به خبرنگاران گفت:.

قانون پیشنهادی او افزود: "تنها هدف یک تعداد انگشت شماری از قانون شکن... از آن محافظت اکثریت قریب به اتفاق مطیع قانون و صلح و محبت ساکنان".

هنگ کنگ طرح میتوانست در سال گذشته توسط هفت ماه بزرگ و اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات برانگیخته سال افزایش ترس است که پکن است chipping دور در این شهر آزادی.

میلیون ها نفر به خیابان ها ریختند برای تظاهرات که به طور معمول به پایان رسید و با درگیری میان پلیس ضد شورش و کوچکتر از گروه های شبه نظامی معترضان و دارای حق اعمال بنزین بمب.

پکن به تصویر می کشد تظاهرات به عنوان یک خارجی-حمایت توطئه برای بی ثبات وطن و توجیه قانون تامین به عنوان یک راه برای سرکوب "داعش" و خواستار استقلال است.

معترضان می گویند تظاهرات خود را تنها راه برای صدای مخالف در یک شهرستان بدون حق رای همگانی.

هزاران نفر از معترضان به خیابانها در روز یکشنبه پس از امنیت قانون اعلام و پراکنده بودند با گاز اشک آور و توپ آب در بدترین درگیری در ماه.

دقیق جمله بندی از قانون تامین نشده بود نشان داد اما چین مهر و موم لاستیک مجلس پیش نمایش اولیه جزئیات هفته گذشته است.

آن است که انتظار می رود به تصویب یک پیش نویس قانون در روز پنج شنبه و تحلیلگران می گویند آن را می تواند اجرا شود برخی از زمان در تابستان.

از نگرانی خاص است ارائه اجازه می دهد چینی ماموران امنیتی به کار در هنگ کنگ با ترس آن می تواند جرقه یک سرکوب کسانی که ابراز مخالفت در برابر چین کمونیست بوده است.

براندازی قوانین به طور معمول اختیار داشت در برابر منتقدان در سرزمین اصلی.

پرسیده شده توسط یک خبرنگار که آیا سرزمین اصلی پلیس خواهد بود قادر به دستگیری معترضان در هنگ کنگ لام را رد کرد و این سوال که "تخیل".

او گفت: تظاهرات ضد دولتی ادامه خواهد داد اجازه داده می شود "اگر آن را انجام شده است در یک راه قانونی" اما نداد در چه انداز در نظر گرفته می شود غیر قانونی تحت قانون جدید است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن