کارگران بیمارستان تظاهرات در سراسر فرانسه در فشار برای افزایش بودجه

صادر شده در: 30/06/2020 - 18:30تغییر یافته: 30/06/2020 - 18:30 پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان صح

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در: تغییر یافته:

پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان صحنه تظاهرات در سراسر فرانسه روز سه شنبه به فشار برای پرداخت افزایش و افزایش بودجه برای سیستم بهداشت و درمان است که رانده شد به لبه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

تبلیغات

تظاهرات در آمد که دولت آماده برای قرار دادن تا روز جمعه هفته از مذاکرات با کارگران بهداشت در بیمارستان تعمیرات اساسی در پاسخ به بحران است.

کارکنان به مدت طولانی در مورد شکایت ناکافی کارکنان و پرداخت کم است که باعث پزشکان و پرستاران به کار در کلینیک های خصوصی به جای. این مسئله منجر به یک سری از حملات بیش از سال گذشته است.

سلامت کارگران در حال حاضر مصمم به نوبه خود گسترده همدردی لذت می برد و در طول این بیماری همه گیر به پیشرفت ملموس برای بیمارستان و خانه سالمندان کارکنان – کسانی که رئیس جمهور امانوئل پاکسازی شده مورد تحسین قرار گرفته به عنوان "قهرمانان در پوشش سفید".

>> 'پیروزی' در چه هزینه ؟ چگونه Covid-19 در معرض ترک در بهداشت و درمان

نخست وزیر Édouard فیلیپ وعده داده شده "قابل توجهی" پرداخت را افزایش می دهد هنگامی که لگد زدن به مذاکرات ماه گذشته و مقامات در حال حاضر قرار داده €اضافی 6.3 میلیارد دلار (7 میلیارد دلار) در جدول.

اما این مقدار می افتد به مراتب برای بسیاری از کارکنان. آنها می گویند, فرانسوی, بهداشت و درمان کارگران در حال حاضر در میان بالاترین پرداخت در میان OECD گروه از اقتصادهای توسعه یافته به دلیل سال ها از کاهش بودجه.

"آنها وعده داده شده شش میلیارد یورو رسید اما من هنوز در انتظار برای دیدن" گفت: Louis ریوس یک پرستار روانی در Essonne بخش جنوب پاریس طی یک راهپیمایی در پایتخت فرانسه.

"ما می خواهیم یک حرکت قابل توجه و در حال حاضر -- و نه در سه سال," او گفت:.

این SUD-سانته اتحادیه رئیس Jean-Marc Devauchelle کرده در دولت برای افزایش دستمزد در سراسر بخش توسط €300 در ماه یک حرکت است که برخی از هزینه 14 میلیارد€.

>> فرانسوی سلامت کارگران عصبانی را به عنوان اصلاحات را تهدید مشهور 35 ساعت کار در هفته

"ما نیاز به اعمالی که زندگی می کنند تا به قدردانی" Philippe Martinez از CGT اتحادیه گفت: در پاریس تظاهرات – اشاره به شبانه دور از کف زدن برای کارکنان بیمارستان در طی ارتفاع coronavirus بحران است.

کارگران بیمارستان نیز می خواهید اطمینان داد که وجود خواهد داشت نه بیشتر از بیمارستان تعطیلی که تبدیل شده اند عصری روستایی و حومه فرانسه به اصطلاح پزشکی "بیابان".

پاکسازی ساخته شده است که عدالت اجتماعی یک موضوع کلیدی برای دو سال آخر دوره اش است که انتظار می رود به اعلام اقدامات ناشی از این مذاکرات به عنوان به زودی به عنوان در هفته آینده.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن