آمریکا به بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن شلیک وزارت امور خارجه watchdog

صادر شده در: 16/05/2020 - 22:34 دموکرات ها در کنگره در روز شنبه راه اندازی شد رسیدگی به رئیس جمهور دونالد مغ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

دموکرات ها در کنگره در روز شنبه راه اندازی شد رسیدگی به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شلیک وزارت امور خارجه داخلی watchdog متهم جمهور بیشتر تشدید مبارزه خود را در برابر هر گونه نظارت دولت او.

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن در نامه ای به مجلس نانسی پلوسی اواخر جمعه گفت که او دیگر اعتماد به نفس در بازرس کل استیو Linick توانایی به خدمت می کنند. نامه یک دلیل مشخص نیست برای آخرین در یک رشته از ناظران دولت برداشته شود در هفته های اخیر تحت جمهوری خواه رئیس جمهور.

دموکراتیک-چراغ خانه کمیته روابط خارجی همراه با همکاران خود در سنا در بیانیه ای در مورد زمان و انگیزه از آنچه آنها به نام "بی سابقه حذف است."

"ما unalterably مخالفت سیاسی با انگیزه شلیک بازرسان کل و رئیس جمهور برش از این بحرانی مواضع" نوشت: در خانه رئیس پنل الیوت انگل و سناتور باب منندز, رتبه بندی دموکرات در حزب جمهوری خواه به رهبری روابط خارجی سنا پنل.

انگل و منندز به نام برگ برنده دولت به نوبه خود بیش از هر اسناد و مدارک مربوط توسط مارس 22.

دو حزب دموکرات گفت که درک خود را که وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo شخصا توصیه می شود Linick شلیک از آنجا که بازرس کل "باز کرده بود رسیدگی به تخلف وزیر امور Pompeo خود را".

نمایندگان کاخ سفید و وزارت نمی تواند بلافاصله نظر رسیده در پروب.

Linick منصوب به نقش در سال 2013 دولت اوباما چهارمین بازرس کل از کار اخراج شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن از اوایل ماه آوریل پس از فوریه تبرئه توسط جمهوری خواه به رهبری سنا در استیضاح محاکمه.

پلوسی در توصیف این برکناری به عنوان یک شتاب از "خطرناک الگوی مصر است."

وزارت امور خارجه ایالات متحده بعد گفت: Stephen Akard مدیر دفتر ماموریت خارجی را جایگزین Linick.

در مارس تهمت حذف بالا coronavirus watchdog گلن خوب بود که برای نظارت بر دولت Covid-19 امداد مالی پاسخ. او همچنین به اطلاع کنگره که او شلیک بازرس کل جامعه اطلاعاتی ایالات متحده مایکل اتکینسون بود که درگیر در تحریک استیضاح بررسی است.

پیشتر در ماه مه تهمت سرنگون کریستی گریم که منجر وزارت بهداشت و خدمات انسانی دفتر بازرس کل (OIG) پس از متهم او را از داشتن تولید "جعلی پرونده" در بیمارستانهای آمریکایی مبتلا به کمبود در خط مقدم از رمان شیوع کروناویروس.

"مغلوب ساختن پیشی جستن با متد بین بردن هر کسی که تخلف را به نور" سناتور Jeff Merkley یک دموکرات در روابط خارجی پانل توییتی.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن