چگونه Covid-19 می تواند به مغز آسیب

صادر شده در: 11/07/2020 - 16:48 نه تنها Covid-19 آسیب ریه ها و قلب و کلیه ها را نیز می تواند باعث آسیب شدید

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

صادر شده در:

نه تنها Covid-19 آسیب ریه ها و قلب و کلیه ها را نیز می تواند باعث آسیب شدید مغزی – مبتلا به بیماری های عصبی از جمله پارانویا و توهم یک مطالعه علمی نشان داده است.

تبلیغات

پس او را ترخیص از بیمارستان پس از درمان برای علائم Covid-19 55 ساله زن انگلیسی آغاز شده و هذیان می گوید, دیدن میمون و شیر در خانه او. او شروع به رنج می برند از یک آزار و اذیت پیچیده و برخوردار از اجبار به بارها و بارها خاموش و قرار دادن بر روی کت خود را.

او یکی از 43 بیماران مبتلا به عوارض عصبی از Covid-19 مورد مطالعه توسط دانشمندان انگلیسی در یک مطالعه منتشر شده در جولای 8 در عصبی انتشار مغز است. این گزارش تقویت رشد علمی اجماع در مورد آسیب شدید مغزی coronavirus می شود.

"ما تا به حال به صبر برای این ویروس به بیش از آمدن به اروپا از چین قبل از دانشمندان در ایتالیا می تواند به ما بگویید در مورد آن عوارض عصبی گفت: Pierre-Marie Lledo مدیر گروه علوم اعصاب در انستیتو پاستور مشهور مرکز تحقیقات پزشکی در پاریس. در ابتدا از همه گیر اول برجسته پیدا کردن در این حوزه از دست دادن طعم و مزه و بو در میان کسانی که مبتلا به کوروناویروس.

'پیامدهای روی مغز'

این مطالعه جدید "باعث می شود آن را ممکن است برای دیدن با وضوح بیشتری این نوع از آسیب های عصبی Covid-19 علل", Lledo اشاره کرد. وجود طیف گسترده ای از مشکلات را ایجاد می کند. دانشمندان بریتانیایی در پشت مغز مطالعه در بر داشت که آن می تواند موجب سکته مغزی, انواع آنسفالیت ADEM (حاد بیماری التهابی سیستم عصبی مرکزی است که معمولا کودکان تاثیر می گذارد) و Guillan Barré syndrome (یک بیماری است که حمله به سیستم عصبی و باعث فلج).

این عوارض – که تنها به نظر می رسد به تحت تاثیر قرار تعداد کمی از کسانی که آلوده به ویروس می تواند رخ دهد تا به شش روز قبل و 14 روز بعد از شروع شایع تر Covid-19 علائمی مانند سرفه خشک یا تب.

>> برای برخی از بازماندگان coronavirus عوارض می تواند یک عمر گذشته

این یافته ها نشان می دهد که Covid-19 دارای یک "neurotropic تمایل به این معنی است که این حملات سلول های عصبی", Lledo ادامه داد. بهترین و شناخته شده neurotropic ویروس هاری که حملات به سیستم عصبی مرکزی تقریبا به طور انحصاری. این واقعیت است که Covid-19 در درجه اول یک بیماری تنفسی در راه آن مانع از داشتن این عصبی جنبه.

"ما می دانیم که این گیرنده است که اجازه می دهد تا Covid-19 تا وارد سلول ها در حال حاضر در دستگاه تنفسی, اما آن را نیز در حال حاضر در سلول های دیگر بدن مانند مغز و کبد گفت:" نیکلاس Locker یک استاد جامعه شناسی در دانشگاه سوری. "این بسیار معمول است برای یک ویروس قادر به مهاجرت پس از آن تعجب آور نیست که Covid-19 باعث صدمه به مغز" او ادامه داد.

Covid-19 است نه اولین مورد از یک ویروس است که حملات مغز است. یکی از قبلی بیماری های همه گیر را به جهان توسط طوفان 1918-19 آنفولانزای اسپانیایی جدی ناشی از عوارض عصبی. به طور مشابه Zika ویروس است که سفر از طریق خون نشان داده شده است که به علت اشکال از آسیب های مغزی مانند میکروسفالی. در طول قبلی بیماری های همه گیر از coronaviruses – مانند سارس در سال 2002 و MERS در سال 2012 – "وجود دارد نشانه هایی از پیامدهای در مغز اگر چه نه به اندازه کافی" به اندازه کافی روشن تصویر Lledo گفت.

احتمال مزمن ' عواقب

آنچه تعجب محققان بریتانیایی بود که برای برخی از بستری بیماران "ريه علايم نسبتا ضعیف در حالی که علائم عصبی شد شدید", Lledo گفت. این بود که به ویژه مورد برای یک زن در دهه شصت در حال حاضر رنج می برند از علائم زوال شناختی بود که بستری در بیمارستان پس از یک سری از توهم. آسیب به مغز او بدتر از آسیب به ریه ها.

اما, انگلیسی, مطالعه نمی دهد هیچ نشانه ای که آیا افرادی که بدون علامت یا نشان دادن تنها خفیف علائم خطر در حال توسعه جدی عوارض عصبی. "محققان به دنبال به طور خاص در آنچه اتفاق می افتد در بیماران که در حال حاضر بسیار بد" قفسه گفت. حجم نمونه نیز بیش از حد کوچک به دانشمندان اجازه می دهد به یک ارزیابی در این نقطه است.

این واقعیت است که برخی از این بیماران طراحی و توسعه عوارض عصبی تا دو هفته پس از شروع علائم Covid-19 نشان می دهد که "ما نیاز به نظارت بر بیماران بیشتر از نزدیک پس از اینکه به بیمارستان به این خطر به حساب" قفل اشاره کرد.

این مطالعه همچنین به نام برای تحقیقات بیشتر به اثرات Covid-19 در مغز است. قفل استدلال کرد که آن را لازم خواهد بود برای پیدا کردن اگر "Covid-19 علائم بدتر برای افرادی که احتمال ابتلا به بیماری های عصبی".

در انجام این کار دانشمندان را تعیین اینکه آیا یا نه این افراد باید شامل در گروه پناه از ویروس های خود را به دلیل افزایش خطرات بهداشتی مانند کسانی که مبتلا به دیابت و بیماری های تنفسی.

این ترس بزرگ این مطالعه را افزایش می دهد احتمال این که "Covid-19 می تواند مزمن عصبی عواقب", Lledo گفت. او اشاره کرد که "به دلایلی که هنوز هم مرموز به ما علائم خاصی از Covid-19 به نظر می رسد به عود در برخی از مردم". به ویژه یکی از خطرات اصلی – در حال حاضر در حال بررسی پان-اروپایی – پژوهشی است که coronavirus می تواند باعث خستگی مزمن سندرم.

این مقاله اقتباس شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب