چگونه Coronavirus کودکان تاثیر می گذارد?

با پدر و مادر و سیاستگذاران دردناک بیش از زمانی که برای بازگشایی مدارس به عنوان مستندات سهولت دانشمندان هنوز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

با پدر و مادر و سیاستگذاران دردناک بیش از زمانی که برای بازگشایی مدارس به عنوان مستندات سهولت دانشمندان هنوز در تلاش برای پیدا کردن چگونه به کروناویروس جدید کودکان تاثیر می گذارد.

تبلیغات

در حالی که جوانان می تواند آلوده با کروناویروس جدید, بسیار, چند فوت کرده اند و یا قرارداد جدی علائم. اما آنها هنوز هم می تواند گسترش سرایت? در اینجا چیزی است که ما تا کنون می دانیم.

کودکان هستند در خطر است ؟

این یکی از چند سوال که در آن وجود دارد گسترده است توافق. تنها یک نسبت کوچک کودکان به نظر می رسد تبدیل شده اند به طور جدی بیمار با COVID-19.

"وجود دارد و سه کلید سوال: چقدر کودکان COVID-19; چگونه به شدت آن را تحت تاثیر قرار دهد و آنها را; و آنها گسترش آن به دیگران گفت:" راسل Viner رئیس بریتانیا کالج سلطنتی پزشکان اطفال و بهداشت کودک.

"ما تنها باید اطلاعات خوبی در مورد دوم از این."

متخصصان نوشتن برای انگلیسی کودکان, سایت فراموش نکنید که حباب (DFTB) گفت: در اخیر خلاصه ای از تحقیقات بین المللی است که تنها حدود یک درصد از موارد مهم درگیر کودکان در حالی که "مرگ باقی می ماند بسیار نادر است".

آیا آنها آلوده می شود ؟

جواب کوتاه بله است.

"تحقیقات نشان می دهد که کودکان و نوجوانان فقط به عنوان به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به آلوده به هر گروه سنی دیگر و می تواند به گسترش این بیماری می گوید:" سازمان بهداشت جهانی است.

اما این است که در انعکاس جهانی اطلاعات رسمی در مورد این ویروس با بسیاری از کشورها تا حد زیادی تمرکز خود را COVID-19 آزمایش بر روی کسانی که رفته اند به بیمارستان با علائم شدید.

فرانسه و آژانس بهداشت است که ادغام داده ها از یک میزبان از مطالعات بین المللی گفت: کودکان از موارد نشان دهنده بین یک تا پنج درصد از همه رسما مستند جهانی عفونت.

آن گفت این است که چون کودکان گرفتن ویروس اما به طور کلی نمایشگاه تنها "خفیف" علائم یا بدون علائم در همه -- به این معنی که آنها به uncounted.

اما دیگر کارشناسان بر این باورند که کودکان به خصوص کسانی که زیر سن 10 ممکن است آلوده شدن به عنوان های زیادی را در وهله اول.

"به نظر می رسد نسبتا قانع کننده است که کودکان کمتر به احتمال زیاد برای به دست آوردن عفونت از بزرگسالان با مقدار قابل توجهی" گفت: متخصصان Alasdair مونرو و دامیان رولاند از DFTB.

خود نتیجه گیری بر اساس چند تماس بین المللی مطالعات ردیابی که نگاه چگونه گسترش بیماری و به چه کسی.

آنها نیز مورد ارزیابی قرار داده از مکان های که انجام داده اند توده جامعه گسترده تست -- کره جنوبی ایسلند و اصالت Vo -- همه از آن یافت می شود که نسبت به آلوده کودکان به مراتب کوچکتر از بزرگسالان است.

اما آنها سکوت بردار?

این منطقه از بزرگترین عدم قطعیت است.

در ابتدا محققان بر این باورند که آنها می تواند گسترش بیماری نقاشی مقایسه با سایر ویروس ها مانند آنفولانزا که در آن کودکان کمک به سرعت بخشیدن به عفونت.

اما مطالعات اخیر در این کروناویروس جدید نشان می دهد که آنها کمتر به احتمال زیاد برای انتقال ویروس است.

در یک حادثه یک نه ساله بود در میان 12 نفر آلوده در یک سوپر, پخش كردن, رویداد در یک کلبه ییلاقی در Haute-Savoie منطقه از فرانسه پس از یک مرد در بازگشت از سنگاپور رفت و در تعطیلات اسکی.

یک مطالعه از حادثه -- یکی از اولین و مهمترین خوشه از عفونت در فرانسه -- نشان داد که این کودک که تنها نمایش داده می شود علائم خفیف آمد در تماس با 172 نفر در حالی که بیمار است.

هیچ یک از آنها قرارداد COVID-19 حتی نوجوان دو خواهر و برادر. اما کودک را با انتقال زمستانی دیگر ویروس ها از جمله آنفولانزا.

کودکان می تواند کمتر عفونی زیرا آنها به عنوان بسیاری از علائم و نمی سرفه, فرانسوی, متخصص Arnaud Fontanet گفت: جلسه مجلس در هفته گذشته.

اما یک مطالعه در آلمان در ماه گذشته به رهبری virologist مسیحی Drosten یک مشاور به آنگلا مرکل به این نتیجه رسیدند که کودکان تا به حال یک بار ویروسی که قابل مقایسه با بزرگسالان است.

آنها "می تواند به عنوان مسری" به آن اضافه شده است.

دانشمندان دیگر از جمله Munro باید مورد اختلاف هر دو روش که در مطالعه و نتیجه گیری آن است. Re-تجزیه و تحلیل داده های آنها گفت: از آن ممکن است و حتی ممکن است به قرعه کشی مخالف نتیجه گیری -- که سن و بار ویروسی در ارتباط هستند.

حتی ما نمی توانیم با اطمینان می گویند که بالاتر بار ویروسی باعث می شود فرد بیشتر عفونی.

یک تهدید جدید?

در هفته های اخیر موجی از موارد کودکان مبتلا به یک بیماری التهابی شبیه یک بیماری نادر به نام کاوازاکی بیماری است ناشی از زنگ.

علائم تب بالا, درد شکم, بثورات جلدی و تورم غدد. اگر درمان بیماران دچار نارسایی قلبی, اما کسانی که با توجه به مراقبت های پزشکی پاسخ خوبی.

چند ده نفر گزارش شده است در نیویورک و فرانسه و انگلیس و ایتالیا و اسپانیا و در حالی که هیچ لینک شده است به طور رسمی تاسیس به کروناویروس جدید دانشمندان معتقدند این می تواند متصل.

در مقاله منتشر شده در این هفته در مجله پزشکی لانست, انگلیسی, پزشکان توصیف هشت موارد مشاهده شده در لندن گفت: از آن می تواند "یک پدیده جدید" مؤثر قبلا بدون علامت در کودکان مبتلا به کروناویروس "تجلی به عنوان یک hyperinflammatory سندرم".

گزارش از بیماری آمد فقط به چند کشور در اروپا بودند و خانههای گلی خالی بازگشایی مدارس کيندلينگ ترس در میان والدین. اما کارشناسان می گویند که این موارد بسیار نادر به تاثیر تصمیمات سیاسی.

باید به مدارس باز می شود ؟

در این بسیار وجود دارد اختلاف است.

مقامات در ایتالیا است که قدیمی ترین معلمان OECD سازمان ملل با تقریبا 60 درصد سن بیش از 50 ابراز نگرانی کرده اند که بازگشایی مدارس خواهد خطر آلوده کردن کارکنان و reigniting این بیماری همه گیر.

اما بسیاری از کشورهای دیگر از جمله آلمان و دانمارک و فرانسه دارای اولویت بازگشایی مدارس به عنوان آنها باز کردن قفل اقدامات است.

در فرانسه, علمی تخمین می زند که آن بهتر خواهد بود برای نگه داشتن مدارس تعطیل تا سپتامبر بودند هرحال نگرانی در مورد دیگر مسائل اجتماعی به خصوص کسانی که در مواجهه با کودکان از مشکل خانواده است.

"مدرسه می تواند یک پناهگاه صلح" توضیح داد: Jean-Francois Delfraissy که منجر کمیته علمی ارائه مشاوره به دولت است.

دیگر کارشناسان استدلال می کنند که مزایای ادامه تحصیل به مراتب بیشتر از خطرات آن.

در ستون این هفته منتشر شده در مجله Archives of بیماری در دوران کودکی مونرو و متخصص بیماری های عفونی Saul فاوست به نام دولت به کودکان اجازه می دهد تا برای از سرگیری درس بدون در نظر گرفتن شرایط بهداشتی اساسی و انجام دقیق نظارت برای نظارت بر ایمنی.

"کودکان نیست COVID-19 فوق العاده-پخش: زمان برای رفتن به مدرسه" گفتند.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن