صدها نفر در خارج از ديوان عالی آمريکا گرد هم می آيند تا برای 'آر بی جی' سوگواری کنند

صادر شده در تاریخ: 19/09/2020 - 06:11 صدها نفر جمعه شب در خارج از دیوان عالی جمع شدند و در یک شب زنده داری نو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 19/09/2020 - 06:11

صدها نفر جمعه شب در خارج از دیوان عالی جمع شدند و در یک شب زنده داری نور شمع آواز خواندند و در حالی که برای مرگ عدالت روث بادر گینزبورگ سوگواری می کردند با هم گریه می کردند.

تبلیغات
ادامه

گروه بزرگی از عزاداران گام های دادگاه عالی و خیابان آن سوی کاپیتول آمریکا را در یک یادبود شبانه بسته بندی کردند. ده ها نفر بی سر و صدا روی پله هایی نشستند که در میراث گینزبورگ تأمل می کردند.

تعداد زیادی از شمع های یادبود در باد در امتداد گام های جلوی دادگاه به عنوان مردم گره به ترک دسته گل، پرچم های کوچک آمریکا و پیام های تسلیت دست نویس برای گینزبورگ، که روز جمعه بر اثر سرطان لوزالمعده متاستاتیک در سن 87 سالگی پس از 27 سال در دادگاه درگذشت. شمع های نماز با عکس گینزبورگ بر روی آن ها نیز بر روی پله ها باقی مانده بود.

چندین بار ده ها نفر از جمعیت به آهنگ وارد شدند و «گریس شگفت انگیز» و «این سرزمین سرزمین شماست» را خواندند چرا که دیگران یکدیگر را در آغوش گرفتند و اشک ها را از چشمانشان پاک کردند. در یک نقطه، جمعیت را به تشویق رعد و برق شکست - برای حدود یک دقیقه طول می کشد - برای گینزبورگ.

صدها نفر خارج از دادگاه . بیشتر ساکت، صرفه جویی برای sobs، و کسی که بازی "نور است که هرگز بیرون نمی رود" بر روی تلفن خود وجود دارد. گل هاي من نارنجي هستن . pic.twitter.com/3nzUn25tkH

— امیلی اتکین (@emorwee) یدلایمخیرات 2020 سپتامبر 19

"با تشکر از شما RBG،" یک علامت خوانده شده است. در پیاده رو، "RBG" در داخل یک قلب گچ صورتی کشیده شد.

جنیفر برگر ۳۷ ساله گفت که احساس می کند مجبور است به جمعیت بزرگی که برای ادای احترام به زندگی گینزبورگ جمع شده بودند بپیوندد.

او گفت: "من فکر می کنم برای ما مهم است که چنین دنباله دار را تشخیص دهیم." "شگفت انگیز است که ببینیم امشب چند نفر این باخت را احساس می کنند و خداحافظی می کنند."

گینزبورگ سال های پایانی خود را به عنوان رهبر بی شک جناح لیبرال دادگاه روی نیمکت گذراند و به چیزی از یک ستاره راک برای تحسین کنندگانش تبدیل شد. زنان جوان به ویژه به نظر می رسید که مادربزرگ یهودی دادگاه را در آغوش می گیرند و با محبت او را آر بی جی بدنام می نامیند، به خاطر دفاع از حقوق زنان و اقلیت ها.

مراسم یادبود بیشتر صلح آمیز و خوابنده باقی ماند، اما برای چند دقیقه پس از نزدیک شدن مردی با مگافون به مردم در میان جمعیت متشنج شد و شروع به شعار دادن کرد که «Roe v. وید مرده است"، خودداری از حکم برجسته دیوان عالی ایجاد حقوق سقط جنین در سراسر کشور است.

گروه بزرگی با این مرد روبه رو شدند که منجر به یک مسابقه فریاد کوتاه شد. بسیاری از جمعیت شروع به فریاد زدن "RBG" کردند تا سعی کنند صدای این مرد را غرق کنند چرا که او همچنان می گفت جمهوری خواهان فشار خواهند آورد تا به سرعت یک عدالت محافظه کار را به دادگاه تعیین کنند. ماموران پلیس دیوان عالی کشور در کنار جمعیت ایستادند و این مرد در نهایت منطقه را ترک کرد.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن