صدها نفر از هزاران نفر فرار خشونت در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو

صادر شده در: 08/05/2020 - 14:39Modified: 08/05/2020 - 14:39 بیش از 200 ، 000 نفر عمدتا زنان و کودکان فرار کر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

بیش از 200 ، 000 نفر عمدتا زنان و کودکان فرار کرده اند فزاینده خشونت در Ituri پس مارس در جمهوری دموکراتیک کنگو فرار شرق سازمان ملل متحد روز جمعه گفت.

تبلیغات

تنش در حال افزایش است, در Ituri پس از ماه دسامبر گذشته با راه اندازی یک دولت-رهبری عملیات نظامی علیه های مختلف گروه های مسلح در منطقه است.

"آژانس پناهندگان سازمان ملل باقی می ماند احساس خطر در حال افزایش حملات خشونت آمیز در جمعیت های محلی در Ituri استان از جمهوری دموکراتیک کنگو که در آن بیش از 200 ، 000 نفر نیز مجبور به ترک خانه های خود را فقط در دو ماه" سخنگوی آژانس چارلی یخلی گفته مجازی جلسه.

"کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل خواستار همه طرف های درگیر در مناقشه به احترام زندگی غیر نظامی و انسان دوستانه کار," او گفت:.

جمهوری دموکراتیک کنگو در حال حاضر تعداد پنج میلیون آواره از جمله 1.2 میلیون نفر در Ituri, او گفت:.

یک گزارش سازمان ملل متحد در ماه ژانویه گفت: بیش از 700 غیر نظامی کشته شده اند در Ituri پس از پایان 2017.

Yaxely گفت: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و شرکای آن تا به حال از ماه مارس ثبت بیش از 3000 جدی نقض حقوق بشر در Djugu خاک تنها مرتبط به طور متوسط نزدیک به 50 حملات علیه مردم محلی در هر روز است.

"آوارگان گزارش داده اند که اعمال خشونت شدید با حداقل 274 غیرنظامی با سلاح از قبیل قمه," او گفت:, و اضافه کرد که بیش از 140 زنان گزارش شده بود که مورد تجاوز قرار گرفته در حالی که تقریبا 8,000 خانه ها تعیین شده بود شعله ور.

"اکثریت قریب به اتفاق کسانی که آواره هستند و زنان و کودکان بسیاری از آنها در حال حاضر زندگی می کنند و شلوغ شرایطی با خانواده های میزبان," او گفت:.

دیگران او گفت: در خواب بودند در باز یا کمپینگ در ساختمان های عمومی مانند مدارس که در حال حاضر استفاده نمی کنید با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

برخی از کسانی که جرات کرده بود به بازگشت به خانه بودند در معرض حملات ائتلاف.

در آوریل 24, چهار عودت کشته شدند در Nyangaray شهر در حالی که یکی دیگر از 20 خانواده ربوده شدند و توسط یک گروه مسلح در حالی که دو عودت به Mahagi خاک شد گزارش زنده به گور توسط یک گروه از مردان مسلح که متهم آنها را سرقت معادل 6 دلار, UNHCR گفت.

یخلی گفت: سازمان ملل عمیقا نگران "برای ایمنی از مردم آواره".

در همان زمان فاقد دسترسی برای کمک کارگران و کمبود بودجه در معرض خطر ترک آنها را در معرض گرسنگی و می تواند "تاثیر بسیار زیادی به عنوان فرصت های درآمد شده اند کاهش می یابد با COVID-19 بیماری همه گیر."

"کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و شرکای آن در حال کار برای کمک به تسکین لوازم و ساخت پناهگاه بیشتر برای تازه آواره," او گفت:, و اضافه کرد هر چند که این سایت ها به سرعت در حال تبدیل شدن به سر می برند.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن