"من باید برای زندگی در یک قفس': تایلند شهر تاخت و تاز کردن توسط میمون ها در پی Covid-19

صادر شده در: 24/06/2020 - 19:49اصلاح شده: 24/06/2020 - 19:53 با باندهای میمون رومینگ خیابان ها و ساکنان barr

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

با باندهای میمون رومینگ خیابان ها و ساکنان barricading داخل خانه های باستانی تایلندی شهر Lopburi تبدیل به تاخت و تاز و غارتگری macaques با Covid-19 همه گیر تا حدی مقصر است.

تبلیغات

میمون ها مدت طولانی است که یک قرعه کشی برای گردشگران که اغلب آنها غذا, موز, اما با گردشگری خشک کردن در میان همه گیر حیوانات تبدیل شده اند به طور فزاینده تهاجمی در جستجوی خود را برای مواد غذایی منجر به خیابان brawls بین باندهای رقیب همراه با سرقت و خرابکاری.

برخی از کسب و کار بوده و مجبور به بستن در حالی که دیگران به دنبال اقدامات از جان گذشته برای حفظ میمون ها در خلیج.

"من این نرم اسباب بازی تمساح در مقابل فروشگاه من برای ترساندن آنها را دور. من رو ببر سر به عنوان به خوبی. اما شما هنوز هم باید به ساقه آنها را با چوب" صاحب مغازه Taweesak Srisaguan به خبرگزاری فرانسه گفت.

یکی دیگر از مغازه صاحب, Kuljira Taechawattanawanna ساخته شده است استادانه درست شده فولاد نرده در اطراف ملک خود را به نگه داشتن میمون.

"من مجبور به زندگی در یک قفس," او گفت:. "این امر می تواند دشوار به بدون آن زندگی می کنند چرا که میمون ها را در همه زمان ها است."

در حال حاضر این شهر امیدوار است برای محدود کردن پستانداران' شماره از طریق عقیم سازی برنامه.

حیوانات در حال اغوا به قفس گرفته و به یک کلینیک به sterilised قبل از اینکه دوباره منتشر شد.

"ما باید مطمئن شوید که ما سازماندهی خواهد کرد که گرفتن میمون ها و نگه داشتن یک چشم بر روی آنها. اگر شما اجازه گارد خود را پایین آنها را به پرش بر شما. ما نیاز به کسی که به تماشای پشت ما" Narongporn Daudduem منطقه ای مدیر پارک های ملی به خبرگزاری فرانسه گفت.

مقامات برنامه ریزی برای جماهير 500 میمون توسط پایان ماه.

اما عقیم سازی ممکن است موثر راه حل دراز مدت. پس از آخرین عقیم سازی برنامه سه سال پیش جالبه' تعداد دو برابر شده اند.

مقامات هستند و به همین دلیل نیز برنامه ریزی برای ساخت یک پناهگاه برای پستانداران در این شهر به امید نگه داشتن آنها را دور از Lopburi بشر در جمعیت.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن