من از دست های ورزشی subreddits. و فانتزی بیس بال. و Fangraphs. KBO است که در حال حاضر کمک به من برآید.

اینچئون کره جنوبی - MAY 05: (تنها استفاده تحریریه) پارچ وارویک Saupold از Hanwha عقاب می اندازد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

پخش بزرگ نیست. ادواردو پرز نگه داشته صحبت کردن بیش از کارل Ravech. Ravech خود را شبیه به او در مورد به خواب رفتن در هر لحظه. و هنگامی که نا سونگ-bum زدم قوی dinger بیش از حق-میدان قطب ناپاک برای اولین اجرا از بازی هر دو پرز و Ravech واکنش نشان دادند مانند توپ بود بازم ضرر ناپاک.

این بیس بال بود. و پس از نزدیک به دو ماه پس از ناپدید شدن از آمریکایی های ورزشی, حضور روز افتتاح کره بیس بال سازمان در تلویزیون من بود چشم خوش آمدید. در شب دوشنبه NC Dinos مواجه خاموش در برابر سامسونگ شیرها در ESPN. با تشکر از آواز-ادم بیکار و تنبل هومر و بعد tater توسط Mo Chang-min در کنار موثر وحشی ظاهر با شروع پارچ جلب Rucinski به Dinos خاموش کردن پست شیرها 4-0.

بله, وجود دارد, خشن جایگزین برای چیزی واقعی در این هفته پس از NBA به طور ناگهانی تعطیل می شود در اواسط ماه مارس. این پرت و دور افتاده بلاروس لیگ برتر هرگز متوقف آن اقدام و تایوان CPBL آورده بیس بال زندگی می کنند بازگشت به زندگی ما سه هفته پیش.

برای من و بسیاری دیگر زنده ورزشی گرسنگی طرفداران در ایالات متحده, اما, بازگشت KBO احساس واقعی بازگشت مشروع زندگی ورزشی. (بدون جرم در نظر گرفته شده به CPBL. برخی از جرم در نظر گرفته شده به بلاروس.) ESPN همکاری با KBO اجازه می دهد تا به صورت مشروع مسیر دسترسی برای آمریکا طرفداران. کیفیت بازی در KBO شبیه بالا افراد زیر سن قانونی که اساسا غیر قابل تشخیص از لیگ برتر بازی کند. و زبان انگلیسی-زبان زیرساخت های اطراف KBO اجازه می دهد تا برای extratextual فعالیت است که واقعا دور از ورزش تجربه فن.

این آخرین نقطه کلیدی است. بله من از دست رفته واقعی ورزشی خود را. من از دست رفته پرتاب Mariners بازی در پس زمینه هر شب در حالی که من شستن ظروف و یا خواندن یک کتاب و یا ور رفتن معمولا در اطراف خانه. من از دست این لحظه زمان در اواخر بازی و من از دست شطرنج بازی بین یک پارچ رو به یک ستاره hitter وظیفه خود را در بار سوم از طریق سفارش. (من از دست آن کمتر هنگامی که آن را مایک ماهی قزل آلا.) اما آنچه که من واقعا از دست همه چیز است که اتفاق می افتد زمانی که بازی اتفاق می افتد نیست.

من از دست این جریان روزانه نوشته های به غربال کردن از طریق ورزشی subreddits. من از دست leafing از طریق چشم پوشی سیم برای کشف بهترین baseman دوم به جریان برای من fantasy baseball team. من از دست Fangraphs پست و inchoate اوایل فصل داده و مدیران و پادکست ها.

این نوع از مسائل است پر از شکاف ها در زندگی من پس از من هشت سال است. برای آخرین 20-ish سال من گرفته شده برای اعطا روزانه سر و صدای پس زمینه ورزشی و همراه آن ابزار است. تا دو ماه پیش آن را به طور ناگهانی متوقف شد.

بله KBO بازی ها, اغلب بازی های برگزار شده در ساعت 2:30 A. M PST. من قصد ندارم به از خواب بیدار در 2:30 برای دیدن کاترین ویز نبرد Doosan خرس در خالی ورزشگاه. اما من کاملا جدید لیگ برتر که با آن به طور کامل تجربه خودم.

با تشکر از سایت انگلیسی زبان MyKBO من می کنید به خوبی سازمان یافته مخزن از هر دو تاریخی و فعلی آمار. دن Szymborski فرار برخی از خشن, پیش بینی برای سال 2020 KBO فصل به من یک ایده کلی که تیم مورد علاقه و که بازیکنان ستاره هستند. من حتی فکر کردن در مورد ثبت نام برای فانتزی KBO من اجازه می دهد به خراش و خارش از من fantasy sports اعتیاد.

جهانی و همه گیر است بسیار disorienting تجربه. ما اساسا جدا شده و در خانه های ما. بسیاری از ما آشنا حالت سرگرمی — فیلم قرائت رفتن به کافه با دوستان — در انتظار هستند برای آینده نامحدود. اگر دولت فدرال به نحوی ارقام را چگونه مدیریت بحران تنها با یک حداقل سطح از مهارت ورزشی آمریکایی در نهایت ممکن است بازگشت. در حال حاضر ما باید KBO. کامل نیست, اما آن را هنوز هم یک معجزه است.

مایکل روزن است SFGATE دیجیتال ویرایشگر. ایمیل: michael.rosen@sfgate.com(باز می شود در تب جدید).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن