اگر جمهوری خواهان می خواهند کسی را به اجرا در برابر Ayanna Pressley, آنها خواهید برای نوشتن یک نامزد در سپتامبر اولیه دادگاه قوانین

عالی قضایی دادگاه امروز که دولت را ندارد به چاپ Rayla کمپبل نام در حزب جمهوری خواه رای گیری برای 7 منطقه کنگره

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

عالی قضایی دادگاه امروز که دولت را ندارد به چاپ Rayla کمپبل نام در حزب جمهوری خواه رای گیری برای 7 منطقه کنگره صندلی چرا که او موفق به جمع آوری و حتی کاهش تعداد امضا دادگاه قبلا مجاز با توجه به Covid-19 مسائل.

این حکم به معنی رای دهندگان جمهوری خواه در آنچه که در حال حاضر ما تشکر. Ayanna Pressley منطقه خواهد شد که هیچ نامزدهای ذکر شده در سپتامبر. 1 رای. کمپبل یک رندولف ساکن است گفت: او اجرا خواهد شد نوشتن در مبارزات انتخاباتی به شکست هر دو "antifa Ayanna Pressley" و "آنارشیست ها و سوروس تامین مالی بورس و ناراضیان" او می گوید: در خارج به او.

راشل Miselman Dorchester که با استفاده از یک عکس از شیک اونیل به عنوان او Facebook آیکون و اصرار می کند که تمام زندگی موضوع نیز در حال اجرا و نوشتن در مبارزات انتخاباتی برای نامزدی به صورت Pressley در دولت تنها اقلیت-اکثریت کنگره منطقه.

در ماه آوریل دولت بالاترین دادگاه قطع تعداد امضاهای مورد نیاز برای رسیدن پاییز رای گیری در نیم و گفت: نامزدها می تواند در جمع آوری امضا الکترونیکی به جای کاغذ به دلیل Covid-19 وضعیت اضطراری اعلام شده توسط رژیم صهیونیستی است. بیکر. در مورد کنگره نامزدها که به معنی جمع آوری حداقل 1000 معتبر امضا به جای معمول 2,000.

مقامات انتخابات تایید شده است که کمپبل جمع آوری کرده بود تنها 544, امضا, اگر چه او ادعا کرد که او در واقع به حال اضافی 108 معتبر امضا که رد شد برای لنگ دلیل - از جمله کمبریج امضا به اشتباه تبدیل به بوستون بودند که رد نمی شود تا زمانی که خیلی دیر شده بود به آنها را به کمبریج.

در درخواست خود را برای قرار دادن در انتخابات Campbell اظهار داشت که دادگاه باید به منظور کاهش حداقل و حتی بیشتر برای او چون 7 منطقه بسیاری از اقلیت و خارجی-زبان ساکنان به دلیل آن بود که ضربه سخت تر توسط Covid-19 بیش از هر منطقه دیگر ساخت امضا مجموعه حتی سخت تر و به دلیل برخی از جوامع در منطقه از جمله بوستون و کمبریج و میلتون تقسیم بین دو کنگره بخش ساخت آن را سخت تر و در عین حال برای پیدا کردن ساکنان که در منطقه به خصوص جمهوری خواهان که در حال حاضر را تشکیل می دهند چون درصد کمی از این منطقه ثبت نام رای دهندگان.

در حکم خود دولت بالاترین دادگاه به این نتیجه رسیدند:

هیچ یک از مشکلات کمپبل را شناسایی کرده ما منجر به این باور است که اضافی امداد در حال حاضر ضروری است. در واقع برخی از مشکلات او را شناسایی قطعا وجود داشته و در هفتمین کنگره منطقه قبل از شروع این بیماری همه گیر هستند و به احتمال زیاد باقی بماند و پس از آن است که بیش از (به عنوان مثال در صد از رای دهندگان جمهوری خواه در این تقسیم-شهرداری).

دادگاه آیا موافق با کمپبل که در این منطقه که شامل چلسی در زمان دولت داغترین Covid-19 کانون و شرق بوستون که بوستون بالاترین Covid-19 رای بود ضربه سخت تر از بقیه دولت توسط ویروس. اما آن را ادامه داد و نه ذهن numbingly تا به این نقطه نیاز به یک محاسبه یک امضای مختلف مورد نیاز فقط برای یک منطقه:

حقیقت این است که ادعای, با این حال تاثیر نمی گذارد نتیجه گیری ما که ما باید حفظ یکنواخت امضا آستانه تنظیم در گلدشتاین و اجازه نمی دهد که آستانه بالقوه متفاوت بسته به شرایط خاص جمعیتی و اقتصادی و سیاسی و یا جغرافیایی شرایط در هر منطقه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن