در فرانسه دانشجویان خارجی مبارزه با خرید اینترنتی از بیماری همه گیر

صادر شده در: 22/05/2020 - 17:55بروز رسانی: 22/05/2020 - 17:59 پس از مستند آغاز کرد و در 17 مارس سال 2020 هزا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

پس از مستند آغاز کرد و در 17 مارس سال 2020 هزاران نفر از دانشجویان خارجی پیدا کرده اند خود را سرگردان در فرانسه و به دور از خانواده و حتی دوستان نزدیک. با زندگی روزانه خود طرح میتوانست توسط Covid-19 همه گیر بسیاری از در حال مبارزه با استرس و انزوا و نا امنی. خبرنگاران ما در ملاقات با برخی از این دانش آموزان به یادگیری بیشتر در مورد مشکلات آنها.

تبلیغات

دور از بستگان خود زندگی در تنگ دانشگاه اتاق یا studettes هزاران نفر از دانشجویان خارجی مجبور به انطباق یک شبه در پاسخ به بحران بهداشت و درمان و متعاقب مستند توسط دولت فرانسه. پس از از دست دادن شغل دانشجویی و درآمد بسیاری تا به حال هیچ چاره ای جز جیره بندی وعده های غذایی خود را. دیگران خود را بدون دیپلم, هیچ چشم انداز کارآموزی و یا کار و در برخی موارد بدون داشتن ویزا به اقامت در فرانسه.

لودویگ Lebon, 18 سال, پیر در اصل از جزیره ریونیون وارد سرزمین اصلی فرانسه در ماه اوت به تاریخ کلاس. زمانی که مستند آغاز شد و او در بر داشت خود را محدود به خود و نه متر مربع در پردیس دانشگاه, 9,000 کیلومتر از خانه و افسردگی رنج می برند.

ساحل عاج دانشجو Aristide Zadi, 28, مطالعه بین المللی سرمایه گذاری قبل از بحران بهداشت و درمان رسید. کارآموزی لغو شد و او مانده بود با 150 یورو بیش از دو ماه است که با به خودش. اضافه کردن به استرس از وضعیت اقامت تا به حال تقریبا تمام شده است.

Unprecedent خیریه خدمات فنر برای پاسخگویی به تقاضای بالا برای کمک از دانشجویان خارجی مانند Lebon و Zadi. در Maison de la Tunisie آشپز و داوطلب به کمک کسانی که قادر به خرید مواد غذایی. در طول ماه رمضان آنها خدمت نزدیک به 230 وعده غذا در روز -- یک برکت و رحمت برای بسیاری از دانش آموزان تحمل سختی.

گزارش Aurelie سیمون آنتوان Boddaert, الکساندر, آدم

صوت و ترجمه جاش Vardey



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن