در ایران مردم محلی خاموش کردن آتش سوزی با تقریبا هیچ منابع

تبدیل شدن به یک ناظر پس از 22 ماه مه, زاگرس رشته کوه در جنوب غربی ایران ویران شده است با آتش سوزی جنگل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

پس از 22 ماه مه, زاگرس رشته کوه در جنوب غربی ایران ویران شده است با آتش سوزی جنگل ها و گسترش در سراسر هزاران هکتار است. ایران محزون می خوانی underprepared برای مقابله با این کشور در فصل گرم به دلیل کمبود منابع و بودجه و پس از خاموش کردن آتش می افتد به داوطلبان. مردم محلی که تقریبا هیچ ابزار که با آن به مبارزه با آتش جدا از شاخه های درخت و برگ دمنده. مقامات ایرانی در ضمن باید سعی در انکار میزان آسیب.

زاگرس رشته کوه در امتداد ایران غربی مرز است خانه را به بسیاری از گونه های منحصر به فرد از گیاهان و جانوران با 40 ٪ از تمام گیاهان مورد استفاده برای اهداف دارویی در این منطقه یافت. اما خشکسالی و overconsumption از منابع آسیب دیده اند جنگل ها در منطقه و در حال حاضر آتش سوزی تهدید آن را بیش از حد.


اولین آتش سوزی آغاز شد و در 22 مارس در زاگرس 2.5 کیلومتری شمال شرق گچساران یک شهر در کهگيلويه و بويراحمد در جنوب غربي ايران.

دو آتش سوزی آغاز شد و در 28 مه نه کیلومتری از اولین آتش را در دل منطقه و 20 کیلومتر از یک ثانیه در این منطقه حفاظت از Khaiez.

ناسا تصاویر ماهواره ای از 22 مه-2 ژوئن نشان می دهد که جنگل آتش زده منطقه و به ما اجازه می دهد برای نظارت بر این آتش را گسترش.

در 1 ژوئن, رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ایران, پارلمان اروپا, عیسی کلانتری ادعا کرد که تنها 990 هکتار جنگل در منطقه زاگرس را تحت تاثیر قرار بود توسط آتش سوزی ماه گذشته. "ما نباید مبالغه به عنوان هر چند کل کشور شد, سوختن," او گفت:. اما فرانسه 24 ناظران توانسته است با رد این ادعا با استفاده از تصاویر ماهواره ای به نقشه تا چه حد آتش سوزی گسترش و چقدر جنگل سوخته بود.

با توجه به تصاویر ماهواره ای حداقل 9,500 هکتار جنگل سوخته شده در این سه آتش سوزی در نزدیکی گچساران ، Dil و Kahiez در دوره بین 22 اردیبهشت و 2 خرداد - بیش از نه بار در سطح منطقه ادعا توسط مقامات ایرانی.


به گفته ناظران ما آن را در زمان 12 روز برای خاموش کردن این آتش سوزی. این در درجه اول به دلیل بادهای قوی اما همچنین به این دلیل که وظیفه مبارزه با آتش تا به حال به انجام بدون هیچ گونه تجهیزات.
 
"برخی از مردم شروع آتش سوزی برای انتقام گرفتن از "سیستم" یا دولت"
علی محلی فعال محیط زیست. او کمک کرد تا برای خاموش کردن آتش در Khaiez منطقه حفاظت شده است.
 
متاسفانه تمام اخیر آتش سوزی شد به عمد. آتش سوزی در Khaiez منطقه آغاز شد و پس از دو مردم محلی استدلال و یکی از آنها را آتش به مراتع مشترک بین آنها است. پلیس بازداشت آنها تنها برای یک روز. دو آتش سوزی دیگر نیز شروع به عمد اما عاملان نشده و بازداشت نشده است.

با توجه به مراتع و آبخیزداری, سازمان 95 درصد از آتش سوزی در منطقه زاگرس به علت خطای انسانی و یا بدتر عمدی عمل می کند.

مردم محلی سوزاندن درختان به چراگاه برای حیوانات خود را و یا به سادگی به زغال و فروش آن. وجود دارد برخی از افراد بیمار که می خواهید برای گرفتن انتقام از "سیستم" و دولت با ارتکاب آتش سوزی و افرادی که شروع به آتش خارج و سپس خاموش کردن آنها را به درستی. آنها اهمیتی نمی دهند چرا که آنها هیچ ایده که این آتش سوزی کوچک می تواند تبدیل به یک آتش زدن و نابود کردن کیلومتر از جنگل است.

این آتش سوزی اتفاق می افتد به هر حال مثل همه جا در جهان است, اما تفاوت در این است که ما منابع مانند خاموش هواپیما و یا هلیکوپتر و یا حتی تجهیزات ایمنی مناسب و ما باید سعی کنید برای خاموش کردن آتش با شاخه های درخت.

ما شاهد یک دوزیست هلیکوپتر تنها یک بار یا دو بار. ما نیز دیده می شود ارتش و پاسداران هلیکوپتر بودند که انتقال داوطلبان و یا سربازان برای کمک به کنترل آتش - اما آنها تا به حال هیچ تجهیزات. هنگامی که ما آنها را پرسید که "چرا به شما کمک کند بیشتر؟", آنها گفتند که آنها نمی باید به اندازه کافی سوخت.

ویدئو های نمایش ایرانی داوطلبان در تلاش برای کنترل آتش است.

محلی فرمانده ارتش گفت: در 31 مارس آنها فرستاده بود خارج هلیکوپتر 108 بار به اعزام 530 داوطلب به آتش سوزی مناطق پس از 29 مه تنها با دو هلیکوپتر. با توجه به محلی ما ناظران آتش سوزی شد و در واقع خاموش توسط مردم محلی و داوطلبان که صعود کوه ها برای رسیدن به آتش سوزی.

"ما نمی دانیم که در آن آتش پخش شد"

علی ادامه می دهد:
 
در چند روز گذشته برخی از اهدا کنندگان به ما پول برای خرید شش برگ دمنده است که یکی از مهم ترین ابزار برای خاموش کردن آتش سوزی در یک منطقه مانند زاگرس که در آن درختان پراکنده هستند و وجود یک لایه بزرگی از بوته است که در حال خشک در این دوره از سال [یادداشت سردبیر: هر برگ دمنده هزینه 25 میلیون تومان معادل حدود €1380].

ما تا به حال به قطع شاخه برای هر داوطلب و سپس آنها را مجبور به آمار آتش با شعبه به سعی کنید به آن را خاموش. در آن طول می کشد مقدار زیادی از انرژی و زمان را به آتش مانند این تحت کنترل است اما با یک برگ دمنده را بسیار سریع تر و آسان تر است."

یکی دیگر از مشکل ما نبود مدیریت. ما نمی هر گونه اطلاعات به عنوان مثال که در آن آتش پخش شد و یا جایی که آن را در حال حاضر شده است رو تحت کنترل است. مقامات محلی اعلام خواهد کرد که آتش کاملا خاموش اما زمانی که داوطلبان رفت و برگشت پس از چند ساعت آنها را در پیدا کردن که آتش آغاز شده بود دوباره در یکی دیگر از نقطه و داوطلبان باید برای صعود دوباره رسیدن آتش سوزی.

خوشبختانه تا آنجا که ما می دانیم وجود دارد هیچ حیوانات بزرگ مانند وحشی, بز, گوسفند, یا پلنگ کشته در آتش سوزی, اما ما می دانیم که بسیاری از حیوانات کوچک مانند پرندگان و جوندگان و مارها کشته شدند در شعله های آتش همراه با بسیاری از گیاهان با ارزش مانند فارسی سقز درخت, درختان بادام وحشی و سوریه خاکستر درختان.
 

برگ جمع کن یک قطعه بسیار مهم از تجهیزات برای کمک به خاموش کردن آتش سوزی. ویدیو فرستاده شده توسط ما ناظر.

"ما نمی هر گونه پول برای پرداخت برای خاموش کردن آتش سوزی در منطقه ما نه یک درصد"

یک مقام های محلی در مراتع و آبخيزداري سازمان در استان کهگیلویه و بویر احمد-استان ترجیح داده که برای ناشناس ماندن توضیح داد: کمبود تجهیزات به فرانسه 24:
 
کوتاه و ساده توضیح است که ما نمی هر گونه پول برای پرداخت برای خاموش کردن آتش سوزی در منطقه ما نه یک درصد. ما استفاده می شود به یک بودجه خاص برای مبارزه با آتش سوزی جنگل ها, اما ما تا به حال نشده چیزی حدود یک سال است. آنها به سادگی قطع این بخش از بودجه سالانه است. ما حتی مشکلات پرداخت حقوق مردم در اینجا.

آتش نشانی هلیکوپتر تعلق ندارد به ما; ما آن را به اجاره و ما هیچ پول برای آن. ما نمی هر گونه پرداخت پول به ارتش و هلال احمر که اعزام هلیکوپتر. آنها تنها آن را پس از اخبار در مورد آتش کردم مقدار زیادی از توجه. چند سال پیش دولت, ارائه, آتش نشانی هواپیما, اما پس از آن هیچ کس آن را دیده است - ظاهرا آن را تنها برای نشان می دهد. بنابراین به عنوان شما را برای خاموش کردن آتش سوزی های ما وابسته به داوطلبان و خیرین. و نه تنها ما باید تجهیزات مناسب برای خاموش کردن آتش, اما ما تا به حال هیچ چیزی برای محافظت از خودمان است.


به گفته ناظران ما حداقل 10 داوطلب مجروح شدند مبارزه با آتش سوزی از جمله البرز زارعی یک کوهنورد که به شدت سوخته است.
 
مقاله توسط ارشاد Alijiani


tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب