در پی جورج فلوید را کشته و یک گروه کر در حال رشد به کاهش بودجه پلیس

صادر شده در: 09/06/2020 - 20:29Modified: 09/06/2020 - 20:40 فقط چند هفته پیش تماس پال خواستار قطع بودجه دولت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

فقط چند هفته پیش تماس پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس گردش در درجه اول در میان فعالان. امروز, افزایش تعداد شهرستانها اقدامات به انجام این کار و کارشناسان در حال انتظار برای دیدن اگر جنبش های مشابه ممکن است نگه دارید در اروپا و جاهای دیگر.

تبلیغات

جورج فلوید به دور از سیاه برای اولین بار به مرگ در بازداشت پلیس در ایالات متحده, اما مرگ او در مارس 25 زیر زانو یک افسر پلیس در مینیاپولیس بود کاتالیزور است که به زندگی را به یک جنبش است که تا زمانی که به تازگی به حال ارز تنها در میان فعالان. "تعداد بسیار کمی از مردم آن را در زمان به طور جدی تا دیروز" دنیس کنی استاد عدالت کیفری در جان جی, کالج عدالت کیفری در نیویورک گفت. "این تزریق به جریان اصلی نه اعضای شورای شهر در مینیاپولیس."

کنی با اشاره به تعهد با حق وتو-اثبات اکثریت مینیاپولیس شورای شهر برای از بین بردن اداره پلیس و ساخت "یک مدل جدید از امنیت عمومی است که در واقع نگه می دارد جامعه ما امن" به عنوان رئیس شورای لیزا بندر گفت: به سی ان ان. که نمی خواهد به معنی داشتن یک اداره پلیس بندر گفت: اما نه مستلزم افزایش بودجه برای جامعه مبتنی بر برنامه ها و ابداع یک روش جدید برای امنیت عمومی و واکنش های اضطراری.

لس آنجلس و نیویورک همچنین اعلام کردند که انتقال وجوه به دور از پلیس و به برنامه هایی که به نفع حقوق خود محروم جوامع و مقامات در شیکاگو و دورهام کارولینای شمالی ابراز کرده اند برای حمایت از این ایده است. بالا دموکرات ها هر چند از جمله presumptive ریاست جمهوری نامزد, جو بایدن, نیست, حامیان defunding جنبش و نه بیشتر خواهان.

در حالی که برخی از طرفداران defunding جنبش می خواهم برای دیدن کامل لغو ادارات پلیس بسیاری از دیگران کمتر دور و مانند بندر مدافع کاهش بودجه ادارات پلیس و محدود کردن نقش آنها بازی کند. وجود دارد اتاق را برای کاهش. در برخی از شهرهای آمریکا پلیس در حال اختصاص داده شده به اندازه 40 درصد از بودجه شهرداری. پال خواستار قطع بودجه دولت طرفداران می خواهم برای دیدن بخشی از این پول را به برنامه کمک خواهد کرد که کاهش نابرابری ساختاری بهبود همه چیز از جمله مسکن و بهداشت و درمان آموزش و پرورش و مواد غذایی در دسترس است.

"اجازه دهید فکر می کنم در مورد راه های دیگر که ما می توانیم با استفاده از این پول نه تنها به ترویج ایمنی در محلات سیاه و سفید, اما همچنین برای مقابله با یک کل همراه طیف وسیعی از مشکلات اجتماعی است که باید به پایان رسید تا سقوط در پلیس به دلیل وجود دارد هیچ کس دیگری به آن را انجام دهد" ایان لودر استاد جرم شناسی در دانشگاه آکسفورد گفت: فعالان نشان می دهد. این مناطق شامل مسائل مربوط به سلامت روان اعتیاد و پلیس سرزده روابط با مدارس است. در حالی که چنین مشکلاتی وجود داشته باشد در انگلستان و اروپا آنها تشدید در آمریکا که در آن دولت رفاه است توسعه نیافته و در مقایسه و کمتر وجود دارد با بودجه عمومی خدمات در دسترس است.

حامیان پال خواستار قطع بودجه دولت جنبش همچنین می خواهم برای دیدن نقش پلیس پیشتر و پیدا کردن راه هایی است که جوامع می توانند در مسئولیت های خاصی است که پلیس لزوما واجد شرایط برای.

"ما اساسا می آیند برای دیدن پلیس به عنوان یک توقف خرید" Kenny گفت. "مردم با پلیس تماس بگیرید, چرا که آنها می آیند و آنها چیزی را انجام دهید." اما اجرای قانون است که همیشه مجهز به تحمل شرایط است که نیاز به د-تنش مانند سلامت روانی و خشونت می نامد. "پلیس را محدود به ابزار قادر به پاسخ" Kenny گفت.

در واقع یک تجزیه و تحلیل توسط مینیاپولیس اعضای شورای شهر نشان داد که اکثر تماس های که آمد به 911 تماس اضطراری مرکز که در شهرستان بودند برای خدمات بهداشت روانی, بهداشت, اورژانس پرسنل پزشکی و خدمات آتش. و این مورد در بسیاری از ادارات پلیس. در سراسر کشور حدود 10 درصد از تماس ها شامل برخورد با یک بیمار روانی فرد و حدود 25 درصد کشته شدگان توسط پلیس رنج می برند از بیماری های روانی کنی گفت.

"پلیس هستند نه آموزش دیده برای برخورد با افرادی که دارای مشکلات روحی و روانی و در نتیجه شما در این وضعیت وحشتناک که در آن پلیس عامل با طرز فکر کنترل جرم" گفت: David Scott, که می آموزد جرم شناسی در دانشگاه در انگلستان است. "اگر پلیس نه تنها عدم رسیدگی به نیازهای جامعه اما همچنین ایجاد آسیب برای اعضای این جوامع... پس مطمئنا آن را یک گام بزرگ در تخیل می گویند اجازه نمی دهد آنها را به پول است."

"پلیس تا پایان انجام چه بهتر می تواند انجام شود توسط شخص دیگری" لودر تکرار. "چه چیزی باعث می شود پلیس منحصر به فرد است که آنها باید از این ظرفیت به تحمیل خشونت بر مردم به طور موقت حل مشکلات. هیچ کس دیگری می توانید انجام این کار و این خطرناک منابع برای آنها داشته است."

طرفداران defunding پلیس می خواهید برای قرار دادن قدرت به دست جوامع محلی. "هدف نهایی این است که یک مقدار کوچکتر خیلی بیشتر واکنشی در پاسخ به مطالبات جامعه; یک نیروی پلیس که وجود دارد برای آن لحظات زمانی که مداخله در زندگی اجتماعی است که در واقع مورد نیاز" لودر گفت.

مایل به محدود کردن پلیس نقش معنا دادن امنیت است. "حتی اگر شما را از سوال از ایمنی بسیار جدی به این معنا نیست که شما نیاز به پلیس" لودر افزود که در اقلیت و جوامع کم درآمد پلیس نیست دیده می شود به عنوان امن نگه داشتن مردم بلکه به تنظیم و کنترل آنها. مردم در این جوامع به دنبال یک پارادایم جدید. "چگونه می توانم به شما فکر می کنم در مورد ایمنی عمومی یا بدون پلیس و یا بدون توسل به پلیس؟" لودر گفت: فعالان با توجه به.

یکی از موانع برای تغییر واقعی ممکن است بسیار راه ادارات پلیس خود را و بازدید با بخش های مختلف ، این ایده که پلیس وجود داشته باشد به "در خدمت و محافظت از" گسترش تنها به جوامع خاص—در درجه اول از طبقه متوسط و مرفه سفید آنهایی که به طور کلی در آغوش پلیس. است که در مورد محروم و اقلیت های محله ای که در آن پلیس عمدتا درگیر در حفظ نظم و کنترل است.

"برای کسانی که شده اند در پایان تیز از پلیس آن دسته از افرادی که بوده ای اداره در اثر شده است وجود دارد هرگز یک مقدار عظیم از محبوبیت به این دلیل که پلیس باید درمان آنها بسیار بد" اسکات گفت. "وجود دارد به این معنا که پلیس درک خود را به عنوان مبارزان جرم... که در واقع آنچه که آنها در حال انجام است differentially پلیس به حاشیه رانده شده و جوامع فقیر به نگه داشتن آنها را بررسی کنید."

"در ساختاری تقسیم جوامع پلیس انجام دو چیز است: آنها با ارائه یک مفهوم کلی سفارش که از آن همه مزایا و تولید یک ساختار اجتماعی است که برخی از مزایای بیش از دیگران" لودر اضافه شده است. "آنها گرا به دو گروه کنترل و حفاظت و پایین سلسله مراتب از مسابقه و یا کلاس شما بیشتر تعادل حفاظت و کنترل شروع به تغییر است."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب