افتتاح اسرائیل با تشکیل دولت وحدت ملی به تعویق افتاد بیش کابینه میدارد

صادر شده در: 15/05/2020 - 03:25Modified: 15/05/2020 - 03:25 برنامه ریزی شده تحلیف در روز پنج شنبه از اسرائیل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

برنامه ریزی شده تحلیف در روز پنج شنبه از اسرائیل یک دولت وحدت ملی به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به تعویق افتاده است تا روز یکشنبه در یک بیانیه رسمی گفت: در آخرین لحظه کشمکش بیش از کابینه قرار ملاقات.

تبلیغات

تحت یک توافق ائتلاف با سابق خود در انتخابات رقیب میانه Benny Gantz نتانیاهو به عنوان نخست وزیر برای 18 ماه قبل از سابق نیروهای مسلح رئیس جایگزین او.

خود را قدرت هسته ای به پایان می رسد بیش از یک سال از بن بست سیاسی است که در آن سه مجمل انتخابات برگزار شد و نتانیاهو مجرم شناخته شد در سه پرونده های جنایی به اتهام فساد مالی او را انکار می کند.

Gantz توافق به تاخیر دولت در مراسم تحلیف به نتانیاهو زمان بیشتری را به خود اختصاص کابینه پست به اعضای حزب لیکود یک بیانیه مشترک گفت.

خود پیمان تقسیم Gantz را میانه رو حزب و آبی و سفید. وی coronavirus بحران به عنوان یک دلیل اصلی برای reneging در مبارزات انتخاباتی وعده به همکاری با نخست وزیر تحت یک فساد ابر.

وحدت توافق را ترک نتانیاهو در قدرت در طول یک دادگاه با توجه به شروع on May 24, اولین جمله اقدامات در برابر نشسته نخست وزیر اسرائیل را قادر می سازد او را به حفظ قدرتمند عمومی منبر در مبارزه علیه آنچه که او نامیده سیاسی جادوگر شکار.

آن را نیز راه را برای جناح راست نتانیاهو به حرکت به جلو با یک متعهد عملا الحاق خاک در کرانه زمین که فلسطینی ها به دنبال برای یک دولت که اسرائیل دستگیر شده در سال 1967 خاورمیانه جنگ.

نتانیاهو تنظیم کرده ژوئیه 1 به عنوان یک نقطه شروع برای کابینه بحث در طرح خود برای گسترش حاکمیت اسرائیل به شهرک های یهودی نشین و دره اردن در کرانه باختری است. او داده است هیچ اظهار داشت: مهلت اجرای این حرکت می کند.

الحاق به شدت مخالف با فلسطینی که خواست تحریم های بین المللی علیه اسرائیل در پاسخ می توان خاصی به تشدید تنش ها در کرانه غربی و غزه است که می تواند آتش خشونت و رسم خشم بین المللی.

در هشت ساعت سفر به اسرائیل در روز چهارشنبه, وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo گفت: در مصاحبه با Israel Hayom روزنامه که غرب بانک ارضی مراحل یک تصمیم اسرائیل که نتانیاهو تا به حال حق را.

Pompeo اشاره کرد که این موضوع پیچیده است و نیاز به هماهنگی با واشنگتن است که با تشکیل یک تیم مشترک با اسرائیل به نقشه جدید ارضی خطوط در کرانه تحت خاورمیانه طرح صلح اعلام شده توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه ژانویه است.

که پیشنهاد envisages اکثریت قریب به اتفاق شهرک غرب بانک بودن گنجانیده شده "به هم پیوسته خاک اسرائیل".

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن