هند گسترش مستند از طریق مه 31 عنوان گزارش Covid-19 مورد تجاوز چین

صادر شده در: 17/05/2020 - 22:44ویرایش: 17/05/2020 - 22:44 هند روز یکشنبه تمدید در سراسر کشور مستند به 31 ماه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

هند روز یکشنبه تمدید در سراسر کشور مستند به 31 ماه مه به عنوان موارد بیش از 90,000 و بیشتر درگیری های خشونت بار بین پلیس و رشته شدند.

تبلیغات

مدارس و مراکز و دیگر اماکن عمومی باقی خواهد ماند عمدتا بسته هر چند قوانین خواهد بود و آرامش در مناطق با تعداد کم موارد با توجه به سفارش از وزارت کشور.

"دستورالعمل جدید باید مجاز قابل توجهی تسهیلات در مستند محدودیت های" وزارت گفت: در یک صدای جیر جیر همراه با نظم است.

اجتماعات بزرگ هنوز هم ممنوع است اما در خارج از مهار مناطق با تعداد زیاد فعال مورد "تمام فعالیت های دیگر مجاز خواهد بود" آن گفت: به طور بالقوه اجازه می دهد تجارت و صنعت به بازگشایی سراسر کشور است.

تصمیم گیری که در آن به مجموعه ای مهار مناطق خواهد بود تصمیم توسط مقامات منطقه به منظور گفت.

چندین ایالت هند, که برخی از آنها تا به حال لابی دولت فدرال برای آرامش در مستند بلافاصله گفت: آنها اجازه می دهد بسیاری از کسب و کار به راه اندازی مجدد.

گجرات وزیر Vijay Rupani گفت: تمام صنایع و ادارات اجازه داده می شود به کار گیرند, محرومیت کسانی که در مهار مناطق.

هند همچنین نرم آن موضع در تماس با ردیابی نرم افزار که آن را قبلا گفته شد اجباری برای همه عمومی و کارکنان بخش خصوصی بازگشت به کار.

در حالی که آن را یک بار گفت که روسای شرکت ها و سازمان های مورد نیاز "برای اطمینان 100% پوشش" از Aarogya Setu برنامه در میان کارکنان این شرکت می گوید: کارفرمایان باید کارکنان را به استفاده از برنامه در یک "بهترین تلاش بر اساس".

>> مصاحبه: نویسنده و فعال همچون آرونداتی روی در Covid-19 و هند پاسخ

هند در حال حاضر گزارش موارد بیشتر از چین که در آن ویروس پدید آمده در اواخر سال گذشته اگر چه مرگ و میر در 2,872 باقی می ماند بسیار پایین تر از چین 4,600. مرگ و میر در ایالات متحده و برخی از کشورهای اروپایی بسیار بالاتر است.

هند مستند معرفی شده در مارس 25 و تمدید چندین بار تا به حال شده است با توجه به پایان می رسد در نیمه شب روز یکشنبه.

محدودیت هایی را موجب بحران برای صدها میلیون نفر از سرخپوستان که تکیه بر دستمزد روزانه برای زنده ماندن.

با هیچ کار و کمی حمل و نقل عمومی — شهری بسیاری از مهاجران در تلاش برای بازگشت به روستاها را از در خسته کننده سفر با پای پیاده و یا hitched سواری در پشت کامیون.

در Rajkot در ایالت غربی گجرات بیش از 1500 کارگران مهاجر مسدود شدن جاده های آسیب دیده و بیش از یک دوجین وسایل نقلیه و سنگ پرانی به پلیس روز یکشنبه پس از دو قطار ویژه که قرار بود به آنها را به خانه لغو شد.

یک مقام پلیس در Shapar به رویترز گفت باتوم پلیس به اتهام مهاجران برای پراکنده کردن آنها با چندین افسر مجروح در این فرآیند است.

"کارگران به حال جمع آوری شده با قصد خشونت است. دو یا سه قطار موکول شد اما کارگران اشتباه که قطار لغو شده بود و با توسل به خشونت" Balram مینا راجکوت را سرپرست پلیس گفت: رسانه های محلی.

"ما در حال شناسایی افرادی که درگیر در خشونت" مینا اضافه شده است.

حداقل 23 مهاجران کشته شدند در تلاش برای رسیدن به خانه های خود در روز شنبه هنگامی که یک کامیون سقوط کرد در شمال هند است.

شانزده کارگران مهاجر درگذشت, on May 8 پس از اینکه توسط یک قطار رخ داد. آنها تا به حال خواب افتاده بر روی آهنگ در حالی که راه رفتن به روستای خود را پس از از دست دادن شغل خود را در coronavirus مستند, پلیس گفت:.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن