هند در صدر 500,000 coronavirus موارد با رکورد یک روز شمارش

صادر شده در: 27/06/2020 - 10:42بروز رسانی: 27/06/2020 - 10:42 هند در حال حاضر بیش از 500,000 تایید coronavir

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

هند در حال حاضر بیش از 500,000 تایید coronavirus موارد با توجه به آمار دولت شنبه منتشر شد که نشان داد یک رکورد جهش روزانه از 18,500 عفونت های جدید.

تبلیغات

مقامات گفت: در مجموع 15,685 مردم مرده بود پس از دیگری 385 مرگ و میر اضافه شد به تلفات در 24 ساعت.

این بیماری همه گیر است و انتظار نمی رود به اوج در هند برای چندین هفته و کارشناسان می گویند تعداد موارد می تواند با تصویب یک میلیون و قبل از پایان ماه ژوئیه.

برخی از دولت های ایالتی با توجه به تحمیل مستندات جدید. Hard-hitting مستند در سراسر کشور آغاز شده است که مارس 25 است که به تدریج کاسته شود به دلیل آسیب وارده به اقتصاد است.

این ویروس در خصوص آمار هند پر جمعیت شهرها و وجود دارد در حال حاضر نگرانی های عمده برای دهلی نو است که پیشی گیرد بمبئی با حدود 80,000 موارد است.

شهر دولت پیش بینی کرده است آن را 500,000 عفونت در پایان ماه ژوئیه. آن است که در حال حاضر با استفاده از واگن های راه آهن به خانه بیماران و گرفته شده بیش از هتل ها و سالن های ضیافت برای از بین بردن فشار بر روی سخت فشرده بیمارستان.

دولت مورد انتقاد قرار گرفته است بیش از یک عدم تست که کارشناسان می گویند مخفی واقعی تعداد موارد در هند که در حال حاضر در 509,000.

این کشور در حال حاضر چهارمین در جهان برای تعدادی از عفونت های, پشت, ایالات متحده, برزیل و روسیه هر چند آن را بسیار پایین تر مرگ و میر.

در یک پیشنهاد برای افزایش ردیابی تلاش های مقامات دهلی نو به نام در 33,000 سلامت کارگران به صفحه نمایش حدود دو میلیون نفر در مهر و موم کردن مناطق در سراسر شهرستان از 20 میلیون نفر است.

اما شهرستانها در سراسر کشور از 1.3 میلیارد نفر در حال آماده برای موج عظیمی از موارد جدید در هفته های آینده.

"این احتمال وجود دارد که ما در حال رفتن به یک دولت مگر اینکه ما قادر به تقویت سخت فیزیکی فاصله ساز و یا یک مستند که در آن میزان عفونت را ادامه خواهد داد به افزایش می دهد" گفت: Anant Bhan پیشرو در بهداشت عمومی ،

"بر خلاف چین که در آن همه گیر شد و نسبتا غلیظ تر در اطراف ووهان و برخی دیگر از شهرستانها هند بیشتر منتشر گسترش است که باعث می شود آن را کمی بیشتر به چالش کشیدن برای سیستم بهداشت و درمان" او به خبرگزاری فرانسه گفت.

Bhan گفت: هند ممکن است ببینید چند قله در ماه های آینده به دلیل گسترش ویروس "متغیر است در سراسر کشور".

(AFP)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن