پلیس هند شکایت علیه شیمیایی شرکت پس از فاجعه نشت گاز

صادر شده در: 08/05/2020 - 09:51بروز رسانی: 08/05/2020 - 09:51 هندی پلیس شکایت یک LG Chem تابعه بیش از یک سمی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

هندی پلیس شکایت یک LG Chem تابعه بیش از یک سمی نشت گاز در کارخانه مواد شیمیایی در جنوب کشور که به کشته شدن 11 نفر و بیمار تقریبا یک هزار بیشتر است.

تبلیغات

مقامات دو برابر تخلیه منطقه اطراف کارخانه در آندرا پرادش به 5 کیلومتر (3 مایل) شعاع روز جمعه یک روز پس از گاز برای اولین بار شروع به نشت. حدود 800 نفر بودند به بیمارستان منتقل شد.

یک کپی از پلیس شکایت علیه مدیریت LG Chem را فرعی LG پلیمرهای مشاهده شده توسط رویترز با اشاره به چند فقره از سهل انگاری و مقصر قتل.

این گزارش که قبل کامل تحقیقات پلیس و بالقوه اتهامات اشاره به غفلت از دست زدن به مواد سمی و باعث صدمه دیده و به خطر انداختن زندگی عمومی به دلیل سهل انگاری. مقصر قتل classifed به عنوان مقدار به قتل است.

یک LG Chem سخنگوی سئول کاهش یافته است به نظر در گزارش پلیس.

وجود سردرگمی در مورد اینکه آیا روز جمعه گسترش تخلیه سفارشات بودند برانگیخت توسط یک تجدید نشت همانطور که توسط حداقل یک آتش محلی رسمی و یا با ترس که افزایش درجه حرارت در این گیاه می تواند منجر به یکی دیگر از نشت.

LG Chem گفت: در روز جمعه وجود نداشت و دوم نشت در کارخانه است که باعث می شود پلی استایرن محصولات مورد استفاده در تولید برق پره های فن, فنجان و قاشق و چنگال و ظروف برای محصولات آرایشی و بهداشتی.

"LG Chem خواسته است تا پلیس به تخلیه ساکنان به عنوان یک اقدام احتیاطی به عنوان نگرانی وجود دارد که درجه حرارت مخزن را افزایش" کره جنوبی بزرگترین پتروشیمی ساز در بیانیه ای گفت. "ما در حال بدست گرفتن اقدامات لازم از جمله قرار دادن آب به مخزن."

'وضعیت تنش'

N. Surendra آناند آتش افسر در ویساکاپاتنام منطقه پیشتر به رویترز گفت که بیشتر مردم در حال تخلیه به دلیل تجدید تولید گازهای گلخانه ای از نیروگاه: "وضعیت متشنج است." اعلام کرد: پلیس شروع به حرکت آنها را از خانه های خود خارج و به انتظار اتوبوس از حدود نیمه شب.

Srijana Gummalla کمیسر بیشتر ویساکاپاتنام شهرداری شرکت گفت: انتشار گاز بوده نوسان در طول روز و تا به حال تا حد زیادی فروکش کرد.

LG Chem سهام کاهش یافت تا آنجا که 2.4 درصد در اوایل تجارت در روز جمعه قبل از به دست آوردن برخی از زمین به پایین 0.6% در برابر گسترده تر از کره جنوبی بازار 1% به دست آورید. سهام از دست داده و نزدیک به 2% در روز پنج شنبه.

هند دولت با تشکیل یک کمیته که شامل ارشد بوروکرات به بررسی نشت شناسایی شده توسط مقامات به عنوان آینده از استایرن اصلی مواد خام در کارخانه.

این کارخانه در روند بازگشایی پس از یک هفته طولانی خاموش شدن اعمال شده توسط مقامات هندی برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus مقامات محلی و شرکت اعلام کرد.

آندرا پرادش وزیر Jagan موهان ردی گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی نشانی در روز پنج شنبه که نشت رخ داده است به دلیل استایرن ذخیره شده برای یک دوره طولانی از زمان.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن