سربازان هندی کشته شده در درگیری با نیروهای نظامی در مناقشه مرزی هیمالیا

صادر شده در: 16/06/2020 - 12:23Modified: 16/06/2020 - 12:25 ارتش هند در اواخر شنبه شب افزایش شمار کشته شدگان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

ارتش هند در اواخر شنبه شب افزایش شمار کشته شدگان در درگیری با نیروهای نظامی در یک مناقشه مرزی هیمالیا از سه تا 20 سربازان هندی.

تبلیغات

ارتش همچنین در بیانیه ای گفت که دو طرف "باید رها" از اختلاف Galwan منطقه که در آن آنها درگیر شدند و یک شبه در روز دوشنبه.

ارتش هند در اصل گزارش داد که سه تن از سربازان هندی کشته شده بود اما بعد از آن گفت: 17 اضافی سربازان تسلیم به صدمات آنها رنج می برد در درجه حرارت زیر صفر از ارتفاع بالا زمین.

چین متهم کرده است نیروهای هند و انجام "حملات تحریک آمیز" در آن نیروهای نظامی و گفته است که اگر هر یک از سربازان خود را کشته شده اند.

هزاران نفر از سربازان در هر دو طرف مواجه شده اند برای بیش از یک ماه است.

برخورد – که در طی آن هیچ یک از طرفین اخراج هر عکس با توجه به مقامات هندی – اولین رویارویی مرگبار بین دو هسته ای-صفحه اسیایی, غول از سال 1975.

خاردار روابط

هند و چین هرگز حتی توافق در چه زمانی خود را "خط کنترل واقعی" مرزی است و هر طرف مرزی مختلف با استفاده از طرح های ساخته شده توسط بریتانیا به چین در قرن 19 به ادعای خود را.

هند به یک شکل 3,500 کیلومتر (2 ، 175 مایل). چین نمی دهد تعدادی اما رسانه های دولتی می گوید: مرز باید فقط 2000 کیلومتر (از 1250 مایل) هنگامی که چین ادعا می کند در جامو و کشمیر و دیگر مناطق در نظر گرفته شود.

روابط بین چین و هند بوده است خاردار.

آنها جنگیدند مختصری جنگ در سال 1962 است که در آن چین در زمان خاک از هند است. بیشتر درگیری به دنبال آن در سال 1967 اما تاریخ و زمان آخرین شات اخراج در خشم شد و در سال 1975.

در سال 2017 وجود دارد 72 روز مرحله نهایی مسابقات پس از چینی نیروهای نقل مکان کرد و به اختلاف Doklam فلات در چین-هند-بوتان مرز.

پس از آن نخست وزیر هند نارندرا و رهبر چین به دنبال کاهش تنش است.

آلیس چاه های بالای وزارت امور خارجه آمریکا رسمی برای جنوب آسیا گفت: در ماه گذشته که چین به دنبال ناراحت تعادل منطقه ای و تا به حال به "مقاومت".

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیز ارائه شده به واسطه اما هر دو کشور کاهش یافته است ارائه می دهند.

(FRANCE 24 با خبرگزاری AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن