ایندی 500 مجموعه ای از حدود 87,000 طرفداران

ایندیاناپولیس 500 را محدود فن حضور پیاده سازی سخت, تست اجتماعی فاصله و ماسک مورد نیاز و بالابر محلی پخش خا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

ایندیاناپولیس 500 را محدود فن حضور پیاده سازی سخت, تست اجتماعی فاصله و ماسک مورد نیاز و بالابر محلی پخش خاموشی فقط برای دومین بار در نزدیک به هفت دهه از زمانی که به تعویق افتاد نژاد اجرا شده است در ماه آینده در ایندیاناپولیس موتور جاده سریع السیر.

جاده سریع السیر مقامات منتشر دقیق صفحه: 88 طرح سهشنبه برای انجام 104 نسخه از این نژاد در سن coronavirus. اولین مسابقه تحت آهنگ جدید صاحب راجر Penske برنامه ریزی شده بود به صورت معمول آن ممکن است تاریخ روز یکشنبه از آخر هفته روز یادبود اما این ویروس شیوع بیماری های ناشی از آن را موکول به صورت Aug. 23.

Penske سرگرمی اجرایی علامت مایل اذعان کرد: "همه چیز متفاوت خواهد بود در مورد این سال مسابقه است."

ظرفیت محدود خواهد شد به 25 درصد — در مورد 87,500 طرفداران — در عظیم جاده سریع السیر و بلیط توزیع خواهد شد اجازه می دهد تا مناسب اجتماعی فاصله میان گروه. حتی با یک جمعیت است که اندازه آن را بزرگترین رویداد ورزشی در آمریکای شمالی و شاید در هر نقطه از این بیماری همه گیر shutdown مارس آغاز شد.

بیشترین امتیازات را شامل آماده کردن غذا. طرفداران باید درجه حرارت خود را چک پس از ورود و دریافت ضد عفونی کننده دست و یک ماسک که آنها مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن زمانی که آنها در حال خوردن یا نوشیدن. علامت های جدید و تصویری تخته خواهد شد ارسال شده به ارائه راهنمایی در طول جاده سریع السیر.

"از نظر برنامه خود را تایید شده است. ما یک پرچم سبز و ما انتظار داریم برای انجام مسابقه" مایلز گفت. "ما فکر می کنیم این مهم است که یک مسابقه باید در این مسابقه به عنوان مثال مجموعه برای مردم چگونه می توانند با هم در زیر روش های مناسب است."

ایندیاناپولیس 500 اجرا شده است به طور مداوم از سال 1911 با فقط دو معافیت برای جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم است. در حالی که جاده سریع السیر نیست اعلام رسمی حضور چهره های وسیع امکانات آن با زمین زیر کشت دریاچه و زمین گلف می تواند نگه دارید حدود 300000 نفر فراتر شال گردن دور مسابقه در انگلستان به عنوان بزرگترین تاسیسات ورزشی در جهان است.

جاده سریع السیر است ممنوع زنده پوشش تلویزیونی مسابقه به صورت محلی از سال 1950 ترس آن را به فروش بلیط و حضور و غیاب. تنها زمان علاوه بر این سال خاموشی بود برداشته شد و به صورت 100 در حال اجرا در سال 2016 زمانی که مقامات اعلام کرد که تمام جایگاه و پذیرش کلی بلیط به فروش رفته بود.

"در این شرایط" مایلز گفت: در یک کنفرانس تلفنی "ما فکر کردیم که مهم بود این سال است."

بسیاری از Indy 500 پادمان آشنا هستند به IndyCar که انجام شش مسابقه از سرگیری فصل آن — از جمله گذشته دو تعطیلات آخر هفته در جاده های آمریکا و آیووا جاده سریع السیر که در آن تعداد محدودی از طرفداران اجازه داده شد.

"من فکر کردم که یک کار بزرگ انجام داد" مایلز گفت.

دیو Skretta یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب