Instagram برای جلوگیری از تمام محتوای ترویج همجنسگرایان 'تبدیل درمانی'

صادر شده در: 10/07/2020 - 20:35Modified: 10/07/2020 - 20:38 Instagram گفت: در روز جمعه آن را بلوک محتوا است

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

Instagram گفت: در روز جمعه آن را بلوک محتوا است که به ترویج به اصطلاح تبدیل درمانی است که با هدف تغییر یک فرد از گرایش جنسی یا هویت جنسیتی به عنوان فشار به بان کی مون عمل رشد می کند.

تبلیغات

رسانه های اجتماعی غول اعلام کرد در اوایل سال جاری آن را دیگر نمی خواهد اجازه می دهد تا آگهی برای تبدیل خدمات درمانی است که می تواند طیف وسیعی از مشاوره و "دعا دور گی" به شوک الکتریکی و خشونت جنسی.

"ما اجازه نمی دهد حملات علیه افراد بر اساس گرایش جنسی و یا هویت جنسیتی" تارا هاپکینز Instagram عمومی سیاست مدیر برای اروپا و خاورمیانه و آفریقا گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

"(ما) در حال به روز رسانی سیاست های ما به بان کی مون حمایت از تبدیل خدمات درمانی."

یک سخنگوی Instagram است که متعلق به Facebook گفت: این امر نیاز به زمان برای به روز رسانی تمام سیاست ها و مطالب طنز توسط کاربران ممکن است به توان و حذف.

سازمان ملل مستقل و متخصص در گرایش جنسی و هویت جنسیتی به نام ماه گذشته برای جهانی ممنوعیت تبدیل درمانی توصیف آن به عنوان "ظالمانه و غیر انسانی و اهانت آمیز".

تعداد فزاینده ای از کشورها از جمله ایالات متحده و کانادا و شیلی و مکزیک در حال بررسی قوانین خود را. برزیل و اکوادور و مالت را در سراسر کشور ممنوعیت تبدیل درمانی در حالی که آلمان ممنوع درمان برای افراد زیر سن قانونی است.

'گام در مسیر درست'

Instagram حرکت است "یک گام در مسیر درست است اما ما می خواهم که صبر کنید و ببینید دقیقا چه نوع اقدامات آنها را" هری هیچنز از بنیانگذاران کمپین ممنوعیت گروه تبدیل درمانی گفت: تامسون رویترز پایه و اساس است.

ممنوعیت تبدیل درمانی با ارسال نامه سرگشاده روز گذشته به بریتانیا عدالت وزیر لیز خرپا اصرار او "را به شما معرفی واقعا موثر ممنوعیت تبدیل درمانی برای همه, لزبین, گی, bi, ترانس و جنس متنوع مردم در انگلستان".

در میان کسانی که امضا این نامه بودند نوازندگان التون جان و دعا Lipa و نویسنده و بازیگر Stephen Fry.

خرپا متعهد در ماه مه به ممنوعیت تبدیل درمانی برای گرایش جنسی.

در یک نظرسنجی جهانی از 1,641 بازماندگان تبدیل درمانی منتشر شده توسط سازمان ملل متحد در ماه مه 46% شناسایی عاملان به عنوان پزشکی و ارائه دهندگان خدمات سلامت روان در حالی که 19 درصد شد مقامات مذهبی و درمانگران سنتی.

Bisi عالمی یک نیجریه همجنسگرایان+ فعال که تحت تبدیل درمانی در سن 16 استقبال بان کی مون اما گفته "مدت زمان طولانی در آینده".

"آنچه از دست رفته است برای من در تمام این مکالمه که از آن وحشت از آن است. و من اهمیتی نمی دهند چه وحشتناک آن است که مردم نیاز به آن را ببینید و ببینید انسان واقعی به اشتراک گذاری داستان خود را در" او گفت:.

(رویترز)



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن