ایران تخمین زده آن دارای 25 میلیون coronavirus عفونت

صادر شده در: 18/07/2020 - 13:49 رئیس جمهور ایران روز شنبه با برآورد شده به عنوان بسیاری که 25 میلیون نفر از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 تیر 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور ایران روز شنبه با برآورد شده به عنوان بسیاری که 25 میلیون نفر از ایرانیان می تواند آلوده شده اند coronavirus پس از وقوع را آغاز او به عنوان خواست عمومی به این بیماری همه گیر به طور جدی دولتی ایرنا خبر داد.

تبلیغات

حسن روحانی با ذکر یک ایرانی جدید وزارت بهداشت مطالعه در ارائه کم سابقه بالا اعداد.

روحانی همچنین گفت: حدود 30 تا 35 میلیون خواهد بود آلوده به این ویروس در ماه های آینده.

"ما تخمین می زنند که 30 تا 35 میلیون نفر خواهد بود و در معرض این ویروس که بسیار مهم است" ادامه اضافه شده است.

جمعیت ایران در حدود 81 میلیون نفر است.

ایرانیان مقامات توضیح داده نشده بر آنچه در این گزارش برآورد بر اساس هستند. این مطالعه که تا کنون ساخته شده است در دسترس عموم است.

با اشاره به گزارش روحانی گفت: همچنین پیش بینی کرد که تعداد بستری شدن در بیمارستان به زودی "دو بار به عنوان بسیاری از ما دیده می شود در گذشته 150 روز است."

در هفته های اخیر ایران شاهد مرگ روزانه عوارض سنبله خود را به بالاترین سطح موجب افزایش ترس حتی به عنوان مقامات دولتی می گویند که آنها نمی تواند قفل این کشور به پایین برای ترس از cratering آن مساله اقتصاد است.

ایران دیده می شود بدترین شیوع در خاورمیانه با بیش از 270,000 مورد تأیید و حداقل 13,979 مرگ و میر. که شامل 2,166 موارد جدید و 188 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, با توجه به وزارت بهداشت.

مقامات در پایتخت از تهران در حال اعمال محدودیت های جدید از شنبه میان افزایش شدید در موارد در هفته های اخیر, بسته شدن برخی از فضاهای عمومی مانند کافی شاپ ها و باغ وحش و استخرهای سرپوشیده.

روحانی در تازه ترین اظهارات نشان می دهد که پرسش باقی می ماند در سراسر کشور را آمار و ارقام رسمی از شیوع بیماری حتی پس از مقامات علنا اذعان کرد اهمیت آن.

قبل از ایران گزارش اولین مورد از این ویروس در ماه فوریه مقامات آن رسیده بود این کشور برای روز اجازه می دهد این ویروس هم به گسترش به عنوان کشور مشخص 41 سالگرد انقلاب اسلامی با تظاهرات توده ای و پس از آن برگزار شد انتخابات پارلمانی که در آن مقامات به شدت به دنبال افزایش مشارکت مردم است.

مجلس گزارش در ماه آوریل گفت: ایران در مرگ و میر است و به احتمال زیاد نزدیک به دو برابر گزارش رسمی آمار و ارقام. با توجه ناکافی تست این گزارش گفت: تعداد افراد آلوده در آن زمان بود احتمالا "هشت تا 10 بار" بالاتر از این گزارش آمار و ارقام.

حتی امروز ایران, مرگ عوارض باقی می ماند بر اساس کسانی که درگذشت در coronavirus بخش در بیمارستان ها. اما اعتقاد بر این است که بسیاری از درگذشت در خانه و برخی از خانواده ها به گزارش خواسته پزشکان به ذکر است عزیزان خود را بر اثر ویروس برای جلوگیری از انگ مرتبط با COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب