ایران به اجرا جاسوسی محکوم کمک به ما کشتن قاسم سلیمانی

صادر شده در: 09/06/2020 - 10:40ویرایش: 09/06/2020 - 10:40 یک ملی ایران به جرم جاسوسی برای آمریکا و اسرائیل ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

یک ملی ایران به جرم جاسوسی برای آمریکا و اسرائیل با هدف کمک به بالا ايراني, ژنرال قاسم سلیمانی خواهد بود اعدام دستگاه قضایی ایران روز سه شنبه گفت:.

تبلیغات

محمود موسوی مجد بود که به جرم جاسوسی در ایران نیروهای مسلح که منجر به قتل سلیمانی سر ایران نخبگان سپاه قدس در حمله پهپاد در عراق است.

محمود موسوی مجد بود که به جرم جاسوسی در ایران نیروهای مسلح به خصوص سپاه قدس و در محل و حرکات شهید ژنرال قاسم سلیمانی" برای مبالغ زیادی از پول را از هر دو اسرائیل موساد و سیا, سخنگوی قوه قضائیه غلامحسین اسماعیلی گفت: در یک کنفرانس کنفرانس خبری.

اسماعیلی ارائه اطلاعات کمی در مورد محکوم به ،

این تصمیم بلافاصله پس از پرسش در مورد چگونه مجد را به حال دسترسی به سلیمانی سفر اطلاعات است. ایران سخنگوی قوه قضائیه نگفت که مجد خواهد بود اعدام دیگر از آن خواهد بود "به زودی". او نیز متوقف کوتاه از پیوند مستقیم اطلاعات گفته های ارائه شده توسط Majd سلیمانی به مرگ است.

ژانویه 3 حمله در بغداد نیز به کشته شدن ابو مهدی Muhandis معاون فرمانده ایران-حمایت شبه نظامیان در عراق شناخته شده به عنوان محبوب بسیج نیروهای خود و پنج نفر دیگر از جمله شبه نظامیان' فرودگاه پروتکل افسر محمد ردا.

ایران بعد برای انتقام سلیمانی کشتن با یک موشک بالستیک اعتصاب با هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در عراق است. که همان شب نگهبان به طور تصادفی به ضرب گلوله یک اوکراین jetliner در تهران به قتل 176 نفر است.

از بین بردن حلقه جاسوسی سیا ادعا می کند

ایران در ماه فوریه دست به پایین شبیه حکم برای امیر Rahimpour, یکی دیگر از مرد به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام به فروش اطلاعات هسته ای ایران.

تهران اعلام کرد در ماه دسامبر آن را به حال بازداشت هشت نفر "وابسته به سازمان سیا" و درگیر در سراسر کشور تظاهرات خیابانی که فوران ماه گذشته بیش از یک تعجب بنزین افزایش قیمت.

همچنین گفت: در ماه ژوئیه سال 2019 که آن را به حال برچیده سیا جاسوسی حلقه دستگیری 17 مظنون بین مارس مارس 2018 و 2019 و صدور حکم برخی از آنها به مرگ است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در آن زمان این ادعا را رد کرد که "کاملا نادرست".

(FRANCE 24 با AFP آسوشیتدپرس و رویترز)

   



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب