عراق و ایالات متحده راه اندازی استراتژیک مذاکرات برای تنظیم مجدد روابط پس از تنش کشش

پس از ماه ها تنش بغداد و واشنگتن در حال آماده کردن خود برای راه اندازی استراتژیک مذاکرات روز شنبه به تنظیم مج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

پس از ماه ها تنش بغداد و واشنگتن در حال آماده کردن خود برای راه اندازی استراتژیک مذاکرات روز شنبه به تنظیم مجدد روابط – اما حتی با ما-دوستانه عراق, برتر, دستیابی به موفقیت بزرگ بعید است.

تبلیغات

با توجه به کروناویروس سفر محدودیت سطح بالا انتظار می رود مذاکرات را در بغداد بوده است تنزل مقام به مختصری آنلاین-لگد جلسه به عراق چهره سنبله در مورد به عنوان به خوبی به عنوان یک بلندی بحران مالی است.

که خو انتظارات برای اولین گفتگوی راهبردی میان عراق و ایالات متحده در یک دهه که عمدتا آدرس سرنوشت ما به رهبری ائتلاف نظامی و همچنین اقتصادی و فرهنگی.

"کل ما و عراق و روابط دو جانبه را ثابت نمی شود در یک روز گفت:" رابرت فورد یک تحلیلگر در خاورمیانه موسسه و یک دیپلمات ایالات متحده در بغداد در آخرین دور از مذاکرات استراتژیک در سال 2008 که اتو کردن آمریکا به خروج از اشغال آغاز شد که پس از تهاجم سال 2003 برای سرنگونی صدام حسین.

"اما هنگامی که ما به نظر می رسد که افراد مناسب را در جای مناسب در زمان مناسب" او گفت:.

روابط دو کشور شده بود خود را در "سردترین" در سال های عراق و آمریکا گفت: پس از حملات مرگبار در آمریکا نظامی و دیپلماتیک سایت از سال گذشته است.

تنش ها سر به فلک کشید پس ما اعتصاب در بغداد در ماه ژانویه که به کشته شدن ایران ژنرال قاسم سلیمانی در عراق, فرمانده ابو مهدی Muhandis باعث عراقی نمایندگان مجلس به رای دادن به نفع برکناری تمام نیروهای خارجی.

واشنگتن تهدید فلج کننده تحریم ها و با توجه به منابع نظامی آمریکا شروع به برنامه ریزی گسترده ای بمب گذاری در ولگردی و قانونی شکنی در برابر گروه مورد سرزنش راکت.

اما تنش را آرام قابل ملاحظه ای از مصطفی Kadhemi – یک زن رئیس جاسوسی با روابط نزدیک با آمریکا و متحدان آن در منطقه – در زمان کمر به عراق برتر است.

دو مقامات عراقی گفت: Kadhemi دعوت شده به کاخ سفید در این سال های دیپلماتیک شاخه زیتون سلف خود Adel Abdel مهدی تا به حال دریافت کرده است.

"وجود دارد فقدان اعتماد به نفس در ارتباط با دولت های قبلی و ما وجود دارد دیگر" یکی از مقامات گفت.

سربازان در تعادل

راه اندازی جلسه برنامه ریزی شده برای 1300 GMT شامل طیف وسیعی از دیپلماتیک و نظامی و اقتصادی کارکنان از هر دو کشور است که تقسیم به پیگیری کمیته ها.

رویداد اصلی خواهد بود که سرنوشت ما به رهبری نیروهای مستقر در عراق از سال 2014 به سر یک ائتلاف نظامی مبارزه با گروه دولت اسلامی.

"هر چه می آید از این گفت و گو در حال رفتن به راه آینده ما روابط استراتژیک" یک آمریکایی رسمی از ائتلاف به خبرگزاری فرانسه گفت.

"من هنوز هم به پرواز هواپیماهای بدون سرنشین نظارت یا نه ؟ آیا شما هنوز هم می خواهید ما هوش؟," او اضافه شده است.

این ائتلاف در حال حاضر تثبیت شده فقط به سه پایگاه در ماه های اخیر را از ده و مذاکرات به احتمال زیاد بیشتر شرکت کردند.

"وجود دارد هیچ جزئیات در عین حال در نیروهای نظامی سطوح اما ما پیش نویس یک بیانیه مشترک اشاره 'کاهش نیروهای آمریکایی'," یک مقام ارشد عراقی رسمی به خبرگزاری فرانسه گفت.

اما دراماتیک و یا افت ناگهانی می تواند مانع ائتلاف را تلاش برای بازگشت به عراق fightback برابر است با جای خواب سلول ها که به تشدید حملات در هفته های اخیر.

دیگر کشورهای ائتلاف در حال مشاهده از حاشیه با هیچ رسمی نقش مهمی در مذاکرات است.

"توانایی غیر ما اعضای ائتلاف در عراق بستگی دارد که آیا ما می ماند. ما در حال کردن زن توسط این گفت و گو بیش از حد" یک دیپلمات غربی به خبرگزاری فرانسه گفت.

ایران و متحدان آن در عراق است که قول داده اند که برای بیرون راندن نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا هستند و همچنین نگه داشتن چشم و نزدیک در این مذاکرات.

تصریح کرد: بسیاری از تماس برای نیروهای خارجی به ترک با سخنگوی طرفدار ایران فتح بلوک احمد اسدی اصرار بر شش ماه مهلت برای خروج خود را.

روز دوشنبه و سه شنبه دو راکت در نزدیکی فرودگاه بغداد و سفارت آمریکا پس از هفته ها آرامش.

اما شعارهای تر بود خو از حد معمول با حتی تندرو Kataeb حزب الله گفت: آن را یک موضع رسمی در این مذاکرات تنها پس از اولین جلسه.

"این گروه ها retrenching می دهد که Kadhemi برخی از فضا با آمریکایی ها گفت:" فورد.

این اقتصاد

یک منطقه که در آن عراق ممکن است فقط محدود به پیشرفت است که به کمک آن سقوط اقتصاد آن متکی تقریبا به طور انحصاری در صادرات نفت.

متزلزل قیمت و تقاضای کم را به شدت منقبض شده, عراق ماهانه درآمد ترک بغداد تقلا برای پرداخت دستمزد و حقوق بازنشستگی و رفاه به هشت میلیون عراقی.

آمریکا چشم پوشی حفاظت از آن از آمریکا تحریم آن را به عنوان واردات گاز از کشورهای همسایه ایران برای آن ویران بخش برق است که با توجه به پایان می رسد در اواخر ماه سپتامبر.

پنج شنبه مذاکرات بشود به تولید و حمایت دراز مدت مانند زیرساخت های ارتقا با استفاده از شرکت های انرژی آمریکایی و ما تاییدیه برای کمک از کشورهای حوزه خلیج فارس بانک جهانی و صندوق بین المللی پول.

اما عراق نیاز فوری چوب زیر بغل.

"آمریکا نمی خواهد با ارائه همه نوع از پول نقد. آنها فقط می تواند ارائه به اعمال تحریم گفت:" فورد.

"که برطرف نمی Kadhemi تک بزرگترین مشکل او گفت:" – عدم وجود پول نقد.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب