ایرلندی احزاب اعتصاب سه راه ائتلاف مقابله به پایان ماه از بن بست

صادر شده در: 26/06/2020 - 22:32بروز رسانی: 26/06/2020 - 22:34 ایرلند دو غالب راست میانه و کوچکتر سبز حزب توا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ایرلند دو غالب راست میانه و کوچکتر سبز حزب توافق کردند که روز جمعه برای تشکیل یک دولت ائتلافی جدید است که تمرکز بر اقدام آب و هوا و پایان دادن به چهار ماه از بن بست سیاسی.

تبلیغات

Fianna شکست رهبر Micheál مارتین را برای انتخاب نخست وزیر در شنبه جایگزینی خوب گائل را لئو Varadkar در یک معامله که برای اولین بار متحد دو رقیب احزاب که تحت سلطه سیاست ایرلند پس از استقلال از یک قرن پیش.

Varadkar است و سپس با توجه به بازگشت به دفتر نخست وزیر در نیمه راه از طریق دوره پنج ساله تحت یک رمان چرخش توافق.

سبزی مورد نیاز حمایت از دو سوم از آن مردمی اعضای بالاتر نوار از احزاب بزرگتر نگهداری می شوند که با مقابله زده در هفته گذشته در شک تا زمانی که آرا شمارش شد. آن را تصویب توسط یک حاشیه از 76% به 24% یک سطح مشابه به دیگر احزاب است.

پس از Varadkar سرپرست دولت مجبور به قفل کردن این کشور به سرعت گسترش coronavirus مارتین گفت: بازگشایی اکثر اقتصاد از دوشنبه بود "یک لحظه از فرصت و لحظه ای از امید برای مردم ما است."

او گفت که امیدوار است دولت جدید می تواند در مقابله با مشکلات در مسکن بهداشت و درمان و تغییر آب و هوا است که او به عنوان "چالش وجودی از زمان ما است."

پس از مارتین انتخابات در یک ویژه اجتماعی از راه دور نشسته در مجلس شورای اسلامی در شنبه ایرلندی سیاست خواهد بود به طور گسترده تقسیم پایین چپ راست خطوط برای اولین بار با نرم افزار-ایرلندی وحدت Sinn Fein مصرف بیش به عنوان اپوزیسیون اصلی.

Sinn Fein سابق سیاسی ارتش جمهوریخواه ایرلند, شوکه سیاسی در فوریه انتخابات توسط تامین امنیت رای بیشتر از هر حزب برای اولین بار است. آن را دارای 37 کرسی در شکسته 160-صندلی مجلس به همان تعداد به عنوان Fianna شکست و دو بیش از خوب Gael.

به عنوان kingmakers سبز قادر به رانندگی یک معامله سخت از جمله تعهد به 7 درصد به طور متوسط سالانه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در مقابل فقط 2% در حال حاضر پایان دادن به صدور مجوز جدید برای اکتشاف و استخراج گاز و تمرکز بیشتر بر حمل و نقل عمومی و زیرساخت ها است.

با سه نفر از آن 12 نفر از اعضای پارلمان باقی می ماند مخالف به مقابله رهبر ایامون Ryan حتی داوطلب خدمت سربازی به کمک ما بازیگر و فعال, مارک رافالو برای متقاعد کردن آن 2000 عضو به رای " بله " در طول 10 روز از بحث است.

رایان گفت: ایرلند می تواند در حال حاضر جای خود را در جهان گسترده تر بزرگترین چالش "برای جلوگیری از جنون است که تغییر آب و هوا به ارمغان خواهد آورد اگر آن را اجازه انتخاب نشده است."

تصویب اجتناب آنچه Varadkar گفته می شده اند یک بحران سیاسی آن بوده است را رد کرد و با مجلس قادر به تصویب قوانین جدید از جمله کسانی که زیر بنای یک 6.5 میلیارد یورو ($7.3 میلیارد دلار) بسته به کمک به کسب و کار آمار coronavirus بحران تا زمانی که نخست وزیر منصوب شده است.

وزیر دارایی ششم Donohoe و وزیر امور خارجه سیمون Coveney هر دو خوب Gael انتظار می رود برای باقی می ماند در نقش خود را هنگامی که مارتین نام خود را از کابینه جدید در روز شنبه.

(رویترز)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن