آلمان است که 'عظیم' طرح بهبود در نقش یک مدل برای دیگر coronavirus-آمار اقتصاد?

آلمان اولین کشور اروپایی به اعلام یک پست-coronavirus بسته محرک اقتصادی در هفته گذشته تخصیص €130 میلیارد دلار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 خرداد 1399

آلمان اولین کشور اروپایی به اعلام یک پست-coronavirus بسته محرک اقتصادی در هفته گذشته تخصیص €130 میلیارد دلار است که به دنبال اولیه رول از اقدامات اضطراری برای نجات اقتصاد از عواقب این بیماری همه گیر. این طرح بلند پروازانه می تواند الهام بخش سایر کشورهای منطقه یورو نیز از جان گذشته برای یک راه اندازی مجدد.

تبلیغات

برلین رسید پیش از آن اتحادیه اروپا و برادران در ژوئن 3 با رونمایی اروپا و جامع برنامه محرک های اقتصادی طراحی شده برای احیای آن اقتصاد بیمار است که مانند بسیاری از, شده است, ضرب و شتم توسط Covid-19 بیماری همه گیر. آنگلا مرکل گفت: اولیه اقدامات اضطراری معرفی شده برای محدود کردن عواقب خواهد راه را برای یک برنامه تنظیم شده برای هزینه آلمان €130 میلیارد دلار ($146 میلیارد دلار) خواهد بود و هدف کوتاه مدت – و نرم کردن ضربه – از آینده رکود اقتصادی است.

"این یک طرح عظیم قدر معادل 4 درصد از تولید ناخالص داخلی آلمان" گفت: Alexandre Baradez سر از بازار تجزیه و تحلیل صورت های مالی شرکت IG فرانسه در مصاحبه با فرانس 24.

مذاکرات بین دو طرف در آلمان حزب حاکم – محافظه کاران از صدراعظم آلمان CDU و سوسیال دموکرات ها در SPD –منجر به برخی از 50 اقدامات طراحی شده برای افزایش مصرف و سرعت ارسال-coronavirus بازیابی.

کمتر مالیات بر ارزش افزوده برای مصرف بیشتر

در میان طرح طرح یک غرفه را در خاص: این تصمیم به کاهش مالیات بر ارزش افزوده با سه امتیاز تا پایان سال 2020 است. برای یک کشور ساخته شده است که کنترل بودجه خود را امضا دادن تا برخی از €20 میلیارد دلار درآمد مالیاتی نیست feat کوچک است. اندازه گیری های جدید نشانه یک تغییر قابل توجهی در ذهنیت در بسیار بالا در چه Céline آنتونین متخصص در اقتصاد آلمان در رصدخانه اقتصادی Conjunctures گفت: نشان دهنده "یک شیفت در آلمان پارادایم اقتصادی".

کاهش شدید این مالیات غیرمستقیم نیز نشان می دهد که فلسفه پشت این طرح است که در درجه اول طراحی شده برای ماشه صرف. کاهش مالیات بر ارزش افزوده است که "ساده و مستقیم راهی برای تشویق افراد به شروع مصرف دوباره به سرعت" توضیح داد پاسکال de Lima, اقتصاددان ارشد در مالی شرکت مشاوره Harwell مدیریت.

همراه با اقدامات دیگر – مانند پرداخت هر خانوار €300 در هر کودک و یا گسترش کوتاه مدت کار قرارداد – این برنامه نشان می دهد "یک حس مشتاق از اقتصادی زمان: پس از انجام همه چیز ممکن است برای جلوگیری از افزایش ورشکستگی دولت آلمان در حال حاضر در تلاش برای رسیدن به شرکتها شروع به فروش دوباره با تشویق مصرف کنندگان به خرید محصولات خود را در" گفت Baradez.

در عین حال قمار در اقتصادی راه اندازی مجدد مبتنی بر کاهش مالیات بر ارزش افزوده است و خطرات آن.

"ما می دانیم که در یک سنتی رکود اقتصادی این است که یک راه بسیار موثر از افزایش مصرف" Baradez اضافه شده است. "اما استثنایی طبیعت از این بحران بهداشتی باعث می شود واکنش بازیکنان اقتصادی خیلی بیشتر غیر قابل پیش بینی."

برای مثال ترس از موج دوم coronavirus ممکن است فشار مصرف کنندگان به صرفه جویی با وجود مشوق های دولت برای صرف در حالی که شرکت ها ممکن است وسوسه به چشم پوشی عبور بر کاهش مالیات بر ارزش افزوده با کاهش قیمت به بهبود خط پایین خود را.

فرانسه در کمتر جایی برای مانور

با وجود هر گونه کاستی های هر سه نظر کارشناسان آلمانی طرح به خوبی گرد. بین انگیزه برای مصرف وعده سرمایه گذاری در حال انتقال به انرژی سبز و فن آوری, نوآوری, "این یک برنامه متعادل که پاسخگوی نیازهای فوری -- که است که می گویند احیای مصرف – و به تشریح نقشه راه برای آینده" گفت: آنتونین.

و آلمان نقشه راه می تواند الهام بخش سایر کشورهای اروپایی مانند فرانسه است که در مواجهه با چالش های مشابه در دست و پنجه نرم کردن با یک اقتصاد در یک مارپیچ رو به پایین.

در واکنش به برنامه آلمان هفته گذشته وزیر امور مالی فرانسه Bruno Le Maire گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی که در آلمان طرح محرک است که "خبر خوب" برای همه کشورهای اروپایی است.

او گفت: فرانسه است که انتظار می رود به انتشار جزئیات آن را محرک اقتصادی برنامه در هفته های آینده با امکان رول سپتامبر. مالیات بر ارزش افزوده کاهش می تواند یک معیار کلیدی به خصوص اگر دولت فرانسه اهرم آن را به این امید که خواهد شد و سپس خرید بیشتر پنیر کاممبر و روسری هرمس.

"وجود دارد بسیاری از بحث در مورد €55 میلیارد ذخیره شده توسط فرانسه [عمومی,] پس از آغاز بحران و نحوه مهار این بودجه برای تقویت اقتصاد" آنتونین گفت.

با توجه به د لیما "فرانسه به مراتب کمتر از بودجه اتاق به مانور و حساب مالیات بر ارزش افزوده برای نیمی از دولت را مالیات بر درآمد است." با یک کسری بودجه انتظار می رود برای رسیدن به نزدیک به 11 درصد از تولید ناخالص داخلی تا پایان سال در پاریس به سختی می توانیم همان سخاوتمندانه به برلین.

از جمله محدودیت های بودجه تا حدودی ممکن است توضیح دهد که چرا وزیر امور مالی فرانسه است بنابراین به شدت به خواست اتحادیه اروپا بلوک برای پیگیری سریع به اشتراک گذاشته شده بازیابی صندوق حتی اگر برخی از کشورهای عضو مخالف باقی می ماند.

هر چند مالیات بر ارزش افزوده قطع بعید است که به ارائه یک گلوله نقره ای راه حل Baradez معتقد است هیچ دلیلی برای رها کردن این ایده اگر آن را می تواند به نفع برخی از مناطق از اقتصاد است.

"ما می تواند در کاهش اعمال شده به یک بخش که ممکن است برای مثال محدود به رستوران و یا هتل ها," او گفت:.

خطر سیاسی

محدود کاهش در مالیات بر ارزش افزوده, اما به احتمال زیاد به عمر مفید طولانی. وزیر اقتصاد آلمان اولاف شولز دارای توجیه سخاوت از بهبود بسته با گفتن این مورد قابل توجه تعادل راست. او استدلال می کند که اگر دولت کم نیست در هزینه های آلمانی ها را به دست آوردن اعتماد به نفس بیشتر خواهد شد که به نوبه خود آنها را تشویق به مصرف بیشتر است. برعکس یک برنامه است که بیش از حد ترسو را ترک مصرف کنندگان بی تفاوت است.

Baradez می گوید تفاوت در رفتار اقتصادی بین فرانسه و آلمان نیز باید در نظر گرفته شود با توجه به اینکه مدل آلمانی می تواند کار در فرانسه. به گفته وی آلمان "بیشتر تمایل به صرفه جویی و بسیار قوی تر ماشه است نیاز به تغییر ذهنیت در حالی که کمتر مشوق می تواند یک اثر قابل توجهی در مصرف در فرانسه".

و یکی باید به یاد داشته باشید که آلمان به مراتب بهتر مجهز به outspend بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی است. "این است که در شرایطی مانند این است که یکی متوجه می شود استفاده از کاهش یک بدهی زمانی که اقتصاد جهانی به خوبی انجام می دهند" مشاهده آنتونین.

و این می تواند یک ژست سیاسی مشکل است. "خطر این است که اگر آلمانی ماشین شروع می شود تا دوباره سریع تر و قوی تر از جاهای دیگر سوال از رقابت در منطقه یورو خواهد بوجود می آیند. این می تواند سریع برخی از سیاستمداران می گویند که آلمان همیشه بهتر است یا نشان دادن همبستگی و با استفاده از وضعیت" Baradez گفت.

از این رو اهمیت اروپا بهبود برنامه که مستقیم کمک های مالی به کشورهایی که به آن نیاز دارید.

"آن است که یک مکانیسم است که می تواند اطمینان حاصل شود که اروپایی بازیابی نمی گیرد در سرعت های مختلف گفت:" Baradez.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن