اسرائیل اعراب فرار بدترین اما Covid-19 سیگنال های اقتصادی مشکل پیش

اسرائیل شده است به تدریج در حال ظهور از یک سخت دو ماه مستند با احتیاط باز کردن بخش پس از بخش کسب و کار به عنو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

اسرائیل شده است به تدریج در حال ظهور از یک سخت دو ماه مستند با احتیاط باز کردن بخش پس از بخش کسب و کار به عنوان آن را همچنان به نظارت بر تعداد Covid-19 مورد در میان شهروندان آن جوامع مختلف. و به تعجب بسیاری از افراد که دچار کمترین ضرر و زیان به شیوع این کشور عربی مردم ،

تبلیغات

با جمعیت حدود 9 میلیون اسرائیل شده است نسبتا موفق در حفاظت در برابر ویروس. شده اند وجود دارد 16,667 موارد و 279 مرگ و میر به عنوان از آوریل 21, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز منابع – 1.7 درصد مورد مرگ و میر و نسبت 3.14 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر است.

تعدادی از عفونت سرانه شده است بسیار پایین تر از در مکان هایی مانند فرانسه, اسپانیا, بلژیک, ایتالیا و ایالات متحده با توجه به اورشلیم مبتنی بر Taub مرکز سیاست های اجتماعی. و مرگ و مير شده است "کمتر از هر کشور در آمریکای شمالی و غرب اروپا یا اسکاندیناوی از جمله آلمان و فنلاند و ایسلند" با توجه به مرکز سایت.

اسرائیل شهروندان عرب – از جمله فلسطینیان بادیه و دروزی و عمدتا مسلمان یا مسیحی را تشکیل می دهند در حدود 20 درصد از جمعیت است. آن شکننده است جامعه اغلب نادیده گرفته شده توسط دولت و زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس رسیده کشور وجود دارد نگرانی که مردم عرب همراه با اسراییل و یهودیان خواهد بود که سخت ترین ضربه.

دو جامعه هستند و این کشور فقیر. با توجه به ملی, بیمه, موسسه 47 درصد از شهروندان عرب و 52 درصد از فوق العاده ارتدکس یهودی شهروندان زندگی می کنند و فقر در آستانه سال 2018 است. یکی دیگر از عوامل مهم است که در جوامع رابطه تیره و تار با اکثریت و با دولت است.

اما با وجود پیش بینی های اسرائیل عرب جامعه تا به حال کوچکترین تعداد موارد و تلفات ناشی از این ویروس با کمی بیش از 1000 تایید Covid-19 موارد و تنها پنج مرگ و میر.

فوق العاده ارتدکس شهرها و محله ها را در واقع تبدیل به Covid-19 نقاط. با توجه به گزارش منتشر شده روز شنبه توسط Taub, مرکز 22 درصد از همه جدید تایید عفونت در اسرائیل بین 31 مارس و آوریل 12, در شهرهای با 5000 و بیشتر ساکنان واقع شد در به طور کامل فوق العاده ارتدکس شهرها و شهرستانها (به تنها 5 درصد از این کشور به کل جمعیت). بیشتر از 26 درصد از کل موارد جدید ثبت شد در سه شهر بزرگ با فوق العاده ارتدکس جمعیت.

"یهودی دیگر شهرستانها و شهرهای کمک حدود 34 درصد به رشد – هر چند آنها نشان دهنده حدود 60 درصد از جمعیت" بر اساس این گزارش با عنوان "یک تصویر از ملت 2020".

عفونت رای در شهرهای عربی اما, اختصاص کمتر از 8 درصد از افزایش موارد در آن دوره و در بادیه نشین شهرها حدود 1 درصد افزایش دهد.

"تقریبا هیچ کدام از افزایش نرخ ملی می تواند نسبت به دروزی مناطق که در آن نرخ ابتلا به عفونت باقی مانده حدود 18 در هر 100000 نفر" در این گزارش گفت: – تقریبا یک دهم از میانگین ملی است.

"این یک دستاورد قابل توجه."

همکاری و نظم و انضباط

پس چگونه آنها آن را انجام دهد ؟ عربی به رهبری سیاسی ویژگی های آن به همکاری نزدیک و سریع سازمان سیاسی محلی و حرفه ای و رهبران مذهبی و رشته تشکیل شده است.

"این سازمان از جامعه عرب به رغم همه غفلت در بخشی از دولت در حمل و نقل و آماده سازی برای coronavirus در این جامعه قابل توجه بود" گفت: آیدا Touma-سلیمان یک کنست (پارلمان) عضو مشترک برای لیست اتحاد سه عمدتا عرب و رئیس کمیته ویژه برای کار و رفاه.

از شروع "ما ایجاد یک اتاق جنگ برای مردم عرب که شامل بزرگترین کارشناسان ما جمعیت – کارشناسان بهداشت و درمان, استخدام کارشناسان اطلاعات و ارتباطات از کارشناسان و همه همکاری" Touma-سلیمان گفت: فرانسه 24.

"آن زمان وزارت بهداشت دو هفته به واکنش نشان می دهند به ما تماس بگیرید برای ترجمه تمام اطلاعات سلامت پیام به عربی اما ما در حال حاضر مشغول به کار در جمعیت, و ما در حال حاضر راه اندازی یک کمپین اطلاعات در زبان عربی خواند عمومی به دقت و توجه," او گفت:.

علی سلام شهردار ناصری در این کشور شمالی و اسرائیل بزرگترین شهر با 110,000 ساکنان گفت: شهرداری با همکاری رهبران مذهبی و نیروهای امنیتی اسرائیل بسیار ارزشمند بود.

"در ابتدا وجود نگرانی شد که این ویروس را در میان جمعیت عرب. اما راه دیگری در اطراف" Salam گفت: فرانسه 24. "در مارس 8, من با تشکیل یک کمیته و ملاقات ما با امنیت داخلی و پلیس, رهبران مذهبی, مدیران ناصری سه بیمارستان و ما با هم و با یک صدا خواستار ساکنان به دنبال اجتماعی-فاصله دستورالعمل ... که همکاری بسیار مهم بود."

سلام همچنین اعتبار ساکنان' نظم و انضباط. "آنها نمی ترک خانه های خود را به جز برای خرید مواد غذایی و حتی پس از آن آنها به دنبال اجتماعی-دورى قوانین. همچنین ما سوار در اطراف شهرستان در یک ماشین مجهز به یک بلندگوی 24 ساعت شبانه روز با صدای من اصرار ساکنان به ترک خانه های خود و به دنبال دستورالعمل از وزیر بهداشت و نخست وزیر و شهردار," او اضافه شده است.

که نظم و انضباط قابل درک بود با توجه به Touma-سلیمان. "جمعیت نشان داد نمونه مسئولیت زیرا آنها می دانستند که اگر وجود داشته باشد شیوع این ویروس در این جمعیت می تواند یک فاجعه است. سلامت خدمات زیرساخت در جوامع ما بسیار ضعیف است. این بیمارستان در ناصره آماده نیست," او گفت:.

"همچنین عربی در روستاها و شهرهای بسیار شلوغ هستند و که می تواند منجر به یک مشکل جدی است. همه این عوامل ساخته شده آن را آسان برای شهروندان به درک نیاز به مراقب باشید و برای رهبران محلی به درک نیاز به آماده سازی."

كفر قاسم, یک شهر در حدود 20 کیلومتری شرق تل آویو با جمعیت حدود 23,000 نفر نیز موفق به جلوگیری از گسترش Covid-19. کفر قاسم ساکن شیخ Sahwat دارند معاون رئیس جنبش اسلامی در اسرائیل و رئیس جنبش ملی اضطراری کمیته گفت: دستورالعمل دقیق از رهبران مذهبی و شوراها نقش مهمی در حفظ اعداد پایین.

"ما بسته آموزشی مدارس و مساجد و اماکن عبادت و ما به آنها نه 'توصیه' اما 'فتوا' – رسمی مذهبی حاکم است که آنها مجاز به جمع آوری در حال حاضر و که آنها باید در خانه بمانند تا آنجا که ممکن است با خانواده های خود و جلوگیری از بیرون رفتن به خیابان" دارند گفت فرانسه 24.

"آن کار می کرد حتی اگر برخی از تلاش برای مقاومت در برابر. افرادی وجود دارند که به دعا در مسجد پنج بار در روز و برخی از افراد مسن تر شده اند و دعا این راه برای چندین دهه و پس از آن بسیار دشوار است. برخی از آنها واقعا گریه کردم. اما ما به آنها گفت: "ما باید برای زنده باقی می ماند به منظور بازگشت به مساجد و بازگشایی پس از آن و بازگشت به زندگی ما است.'"

دولت و مقامات محلی نگران است که این مستند خواهد بود به خصوص دشوار است برای اجرا در طول ماه مبارک رمضان زمانی که خانواده ها جمع آوری برای شکستن سریع در پایان هر روز.

"ما موفق به رفتن را از طریق تمام ماه رمضان که مسلمانان معمولا جشن با هم کل خانواده گسترده 40-50 نفر است. در این زمان, آنها را نگه داشته و آن را به شش هفت نفر یا 10 نفر تاپ و آنها را پس از غذا. بنابراین نظم و انضباط واقعا کمک کرد گفت:" سلام شهردار ناصری.

با کاستن از مستند اقدامات مساجد و کلیساها نیز بازگشایی. "به جای محدود کردن تعداد نمازگزاران به 10 نفر در حال حاضر ما آن را محدود به 50-60 نفر" سلام گفت. "یکشنبه یک روز تعطیل خواهد بود [عید فطر در پایان ماه رمضان] اما ما به آنها گفت که حتی در طول تعطیلات وجود دارد و نمی توان بیش از 50 تا 60 نفر در حال حاضر" برای خدمات.

عوامل دیگر نیز به احتمال زیاد نقش مهمی در کم عفونت و مرگ و میر در میان اسرائیل و اعراب. یک جمعیت متوسط سن با توجه به عضو کنست سامی ابو Shehadeh مشترک لیست.

"این اقلیت عرب در اسرائیل بسیار جوان است. و آزمون در جامعه عرب شروع بسیار دیر است. ما نمی دانیم که تا چه حد این ویروس واقعا در میان عرب در اسرائیل به دلیل عدم وجود تست. این امکان وجود دارد که وجود دارد در واقع شیوع ویروس اما از آنجایی که این عمدتا جوان جمعیت بسیار کمی از مردم به دست می آمد تشخیص داده و از کسانی که تشخیص داده شد تعداد بسیار کمی از درگذشت" ابو Shehadeh گفت: فرانسه 24.

"علاوه بر آن در اسرائیل وجود تبعیض" ابو Shehadeh گفت. "بیش از 90 درصد از ساکنان زنده تفکیک: یهودیان و اعراب خود را. و اعراب کاملا بسته در مناطق خود و مناطق خود هستند ، بنابراین حتی اگر این بیماری گسترش می یابد به عنوان آن را در Deir el اسد [در این کشور] آن را تحت کنترل کامل است."

جایی که دخالت دولت بود به عنوان فاقد انجمن ها و سازمان های مردمی پر کردن شکاف. به جنبش اسلامی, برای مثال, راه اندازی اورژانس کمک مراکز با بیش از 6000 داوطلب در سراسر کشور است.

"ما تحویل بسته های مواد غذایی به افراد نیازمند و ما توزیع ده ها هزار نفر از بسته های مراقبتی به خانه در سراسر کشور است. که همچنین کمک به ما در حفظ وضعیت تحت کنترل است. زیرا هنگامی که شما ارسال کمک به مردم و شما آنها را ارسال مواد غذایی پس از دوره زمانی که شما سپس آنها را به دستورالعمل های آنها را جدی بگیرد چرا که آنها می دانند که شما در سمت خود را به" دارند گفت.

او افزود که کمک بود نه تنها به ارائه عرب جوامع است. زمانی که فوق العاده ارتدکس یهودی در شهر " بنی Brak فقط 18 کیلومتر غرب از کفر قاسم داشت به یک کانون برای Covid-19, كفر قاسم شهردار Adel Badir همچنین از جنبش اسلامی به نام شهردار بنی Brak به ارائه کمک.

"از آنجا که شما می دانید coronavirus نمی تمایز بین یهودی و عرب" دارند گفت. "و من فکر می کنم که اگر وضعیت معکوس بنی Brak و دیگر شهرستانها را ارائه داده اند کمک کنند."

این ویروس آن را اقتصاد

یکی دیگر از عوامل است که کمک به جلوگیری از گسترش این بیماری شد این واقعیت است که بسیاری از شهروندان عرب شاغل در بخش خدمات با توجه به ابو Shehadeh. "گاراژ, ترمیم و ساخت و ساز و کارهای خانه و هتل و کار – همه از این کسب و کار بسته شده است. برخی هنوز هم باز مانند رستوران ها و هتل ها. این ویروس نمی تواند دلیل این کارگران در خانه مانده."

اما این همچنین بدان معنی است که اعراب در میان سخت ترین ضربه اقتصادی از مستند.

"می خواهم با هر فاجعه بزرگ است که رخ هر کشور در جهان ضعیف همیشه بدترین کردن. نیمی از جمعیت زیر خط فقر در آستانه بستن خدمات اقتصاد پرداخته و آنها را در یک ضربه جدی" ابو Shehadeh گفت.

"و چون از فقر و نرخ جرم و جنایت در جامعه ما نیز بسیار بالاتر از میانگین ملی است. متاسفانه جرم و جنایت سازمان یافته در سال های گذشته بازی های برگزار شده است در حال رشد نقش در جوامع ما و بسیاری از درآمد حاصل از جرم و جنایت سازمان یافته می آید از وام آنها را در علاقه به شهروندان است. این مسائل پیچیده بسیار زیادی را در آینده نزدیک از افرادی که فقیر بودند در محل حاضر شده و محروم از شغل خود و مجبور به گرفتن وام در بازار خاکستری. و کسانی که در حال اجرا خاکستری بازار را یک مرخصی در طول coronavirus اپیدمی, متاسفانه," او اضافه شده است.

Touma-سلیمان گفت: روشن بود که جامعه را بیکاری و نرخ فقر قرار بود به رشد است. "برخی از کسب و کارهای کوچک در حال حاضر فرو ریخته و دیگران در راه خود را به سقوط" او گفت:. "و در حال حاضر آمار نشان می دهد که بدترین آمار در نظر اشتغال جوان هستند اعراب و عرب. این خواهد بود یک ضربه بزرگ به جمعیت بیشتر پایین. من همین حالا پیش بینی آنها را قادر به سامان دادن در نیروی کار به زودی."

موضوع دیگری برای جامعه Touma-سلیمان گفته است که دولت تصمیم به اعطای مزایای بیکاری برای افراد زیر 20 – که تنها لطمه می زند و مردم عرب را از اسرائیلی ها زیر 20 خدمت در ارتش و در نتیجه بهره مندی از کمک هزینه غذا و هیئت مدیره. "اما اگر او یک عرب زیر 20 و در حال حاضر مشغول به کار و پرداخت امنیت اجتماعی او هنوز هم نمی توانید بیکاری است. بنابراین این افراد جوان هستند که برای مدت سه ماه به حال هیچ درآمد."

بحران در معرض شکاف

جامعه عرب فرار بدترین از نظر عفونت و مرگ و مير ناشی از کوروناویروس. اما از نظر اقتصادی آنها به احتمال زیاد سخت ترین ضربه Touma-سلیمان گفت.

"اسرائیل جمعیت معمولا چهره بحران در امنیت ملی سطح. و سپس شکاف بین جوامع عمیق تر و یا اعراب به سادگی خود را حفظ فاصله و سکوت تا بعد از طوفان. این در زمان آن بود که بحران های مختلف. مدنی بحران است. یک بحران است که همه ما تاثیر می گذارد و ما همه برابر و در مواجهه با آن است. اگر چه در واقع ما واقعا برابر چون از نظر فیزیکی و ایمنی آن را درست هم یهودیان و اعراب می تواند آلوده. اما از نظر خدمات بهداشتی و درمانی در یهودی سمت در شرایط آزمایش و درمان آن به آنها یک نوع از سر شروع," او گفت:.

"بحران در معرض شکاف موجود در جامعه اسرائیل از نظر خدمات و در سیاست های," او گفت:. "اما آن را نیز در معرض سود و نیاز به یک مدنی اضطراری بسیج تلاش به جای امنیت ملی تلاش کنند."

یک پارادوکس از جامعه اسرائیل است که در حالی که نیمی از کشور جمعیت فقیر است و 20 درصد از اسرائیل پزشکان عرب – به عنوان در حال 25 درصد از پرستاران و حدود نیمی از تمام داروسازان. عرب پزشکان در بخش سر در برخی از کشور های اصلی بیمارستان ها از جمله یکی از این کشور بالا virologists جهاد Bishar.

"وجود دارد شگفت انگیز و بسیار پربار همکاری بین تیم پزشکی در بیمارستان ها گفت:" ابو Shehadeh. مرکزی نقش عرب پزشکان و همچنین مراقبت و نگهداری کارکنان "باید تحت تاثیر هزاران نفر از مردم" او گفت:.

"عرب کادر پزشکی کمک فوق العاده به مبارزه با کروناویروس. که همچنین تحت تاثیر روابط خود را با خود یهودی همکاران در بیمارستان ها و نیز تحت تاثیر وضعیت خود و تصویر خود را در جامعه و همچنین کمک و نجات هزاران نفر از مردم," او اضافه شده است.

این مصاحبه برای این مقاله با استقبال از همکاری و تلاش اما تردید دارند که این امر منجر به تغییر قابل توجهی پس از بحران شد.

"اگر شما نگاه کنید در این دولت جدید که به تازگی تاسیس شده, بزرگترین دولت در تاریخ کشور بدون حتی یک عرب وزیر – هنگامی که شما صحبت در مورد دولت و مسائل پس از آن جامعه عرب است که در میان آنها نیست به طوری که یک فال خوب" گفت: دارند از جنبش اسلامی است. "و همچنین کل این ماده از طرح دولت به ضمیمه بانک غرب و دره اردن – از آنجا که شما می دانید همه چیز که اتفاق می افتد وجود دارد نیز تحت تاثیر ما در اینجا. من امیدوارم که آنها به شما تغییر مسیر."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن