نتانیاهو در ارائه خود را دولت وحدت ملی به مجلس

صادر شده در: 17/05/2020 - 12:43بروز رسانی: 17/05/2020 - 12:43 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خود را ارائ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خود را ارائه دولت وحدت ملی به مجلس در روز یکشنبه پایان دادن به بیش از یک سال از بن بست سیاسی به عنوان او آماده برای رفتن در دادگاه در یک هفته به اتهام فساد است.

تبلیغات

قدرت خود را-به اشتراک گذاری توافق با سابق انتخابات رقیب میانه آبی و سفید رهبر Benny Gantz باز می شود راه را برای جناح راست نتانیاهو برای ادامه نسبت به متعهد عملا الحاق بخش هایی از کرانه زمین فلسطینی ها به دنبال برای یک دولت است.

تحت توافق با Gantz پس از سه مجمل انتخابات نتانیاهو نخست وزیر باقی خواهد ماند برای 18 ماه قبل از توزیع بیش به شریک زندگی جدید خود را. Gantz سابق نیروهای مسلح رئیس, خواهد بود نتانیاهو وزیر دفاع.

"مردم می خواستند وحدت و این چیزی است که آن را کردم" نتانیاهو در مجلس با استناد به یک تمایل به جلوگیری از یک چهارم انتخابات پس از سه نتیجه آراء پس از آوریل 2019 و ملی مبارزه با کروناویروس بحران است.

اسرائیل طولانی ترین خدمت رهبر, نتانیاهو, در حال حاضر 70 برای اولین بار به قدرت رسید در سال 1996 و در خدمت سه دوره متوالی از سال 2009. او در دادگاه در مارس 24 اتهام رشوه, نقض اعتماد و تقلب که او را انکار می کند.

با رکورد 36 وزرای کابینه خواهد بود که بزرگترین در تاریخ اسرائیل و بازتاب هفته از قرارداد ساخت که تقویت نتانیاهو شهرت به عنوان یک سیاسی بازمانده.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن