اسرائیل PM نتانیاهو چهره باز از فساد محاکمه در اورشلیم

صادر شده در: 24/05/2020 - 07:11Modified: 24/05/2020 - 07:13 یک صفحه جدید در تاریخ اسرائیل باز می شود دوشنبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

یک صفحه جدید در تاریخ اسرائیل باز می شود دوشنبه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر می شود, اولین نخست وزیر به اتهامات متهم از یک رشته از فساد او را انکار می کند.

تبلیغات

پس از گذشت بیش از 500 روز از بن بست انتخاباتی که در آن او مبارزه سیاسی خود را برای بقا نتانیاهو را به صندلی خود را در اورشلیم دادگاه منطقه برای یک جنگ جدید -- به اقامت در خارج از زندان و جلوگیری از لکه بر میراث او.

70 سال است که مورد استفاده برای تنظیم سوابق: او اولین نخست وزیر اسرائیل به دنیا آمد پس از پایه و اساس دولت در سال 1948 و طولانی ترین خدمت در تاریخ آن است.

اما محاکمه قریب الوقوع است عمیقا ناخواسته ،

در سال 2009 نخست وزیر ایهود اولمرت پایین پا بعد از پلیس توصیه می شود او را تحت تعقیب برای پیوند.

او بعدها محاکمه و به اتهام گرفتن رشوه و محکوم به 27 سال در زندان بود اما paroled پس از کمتر از یک سال و نیم.

مانند نتانیاهو و اولمرت آمد از جناح راست حزب لیکود اگر چه او پس از آن پناهنده به میانه Kadima.

نتانیاهو دندان و ناخن برای جلوگیری از اولمرت سرنوشت.

در میان اتهامات او این است که او به دنبال به طور غیر قانونی تجارت نعمت در ازای مثبت پوشش خود را در Yediot آهارونوت اسرائیل بالا به فروش روزنامه.

او همچنین متهم از پذیرش سیگار برگ, شامپاین, و جواهرات به ارزش 700,000 مثقال (180,000 یورو) از شخصیت ثروتمند در ازای مى باشد.

شاید جدی ترین از همه است ادعا می کنند که نتانیاهو ارائه شده media mogul Shaul Elovitch تغییرات قانونی به ارزش میلیون ها دلار به شرکت مخابرات غول Bezeq در ازای مطلوب گزارش والا! اخبار سایت.

که به اتهام نیز پیچیده ترین گفت امیر Fuchs یک محقق در اسرائیل دموکراسی موسسه که می گوید آن را متفاوت از "کلاسیک" رشوه موارد که در آن پول دست به دست می.

"این بی سابقه است'

در این مورد Fuchs استدلال اتهام است که نتانیاهو "است که فقط پوشش رسانه ای" به جای پول نقد است.

"این بی سابقه است," او گفت.

اما در Bezeq مورد Fuchs می افزاید: نتانیاهو متهم است که انجام می دهند به مراتب بیشتر از دنبال چاپلوس نوشتن یو پی اس.

"این در واقع کنترل کامل تحریریه این سایت حتی در جزئیات آن پست را یا که تصاویر را."

نتانیاهو با رد همه این اتهامات و ادعاهای او قربانی یک جادوگر شکار توسط رسانه ها و مقامات قانونی.

پس از ماه ها تعلیق و مکرر پلیس بازجویی از نتانیاهو دادستان کل Avichai Mandelblit در ماه ژانویه در زمینه اتهامات عنوان شده علیه نخست وزیر.

بسیاری از مفسران در نظر گرفته شده این برتر سیاسی حکم مرگ.

اما نتانیاهو حفظ حزب لیکود به رهبری و پس از سه نتیجه کلی انتخابات موفق به چکش قدرت های مقابله با رئیس خود را رقیب Benny Gantz.

تحت این توافق نتانیاهو را ادامه خواهد داد به رهبری دولت برای 18 ماه قبل از توزیع بیش از نخست وزیری به Gantz.

'تضاد'

نتانیاهو محاکمه شده بود به علت باز در اواسط ماه مارس اما COVID-19 همه گیر منجر به تعویق افتادن آوریل 24 و رسیدگی خواهد شد مشخص شده توسط اجتماعی-دورى و سایر اقدامات بهداشتی.

نتانیاهو وکلا درخواست کرد که او را معاف از ظاهر شدن در فرد در بعد از ظهر یکشنبه (1200 به وقت تهران) در افتتاحیه یک دادگاه است که کشش بیش از ماه ها یا حتی سال با امکان تجدید نظر.

آنها استدلال می کنند که حضور خود را به شنیدن رسمی خواندن اتهامات علیه او و تایید می کنند که او به عنوان خوانده شده و آنها را درک می کند صرفا فنی است.

اما دادگاه با رد درخواست با استناد به یک بند در اسرائیل حقوق جزا با بیان اینکه "یک فرد ممکن است سعی در اتهامات جنایی به جز در حضور او."

حمله اسرائیل به قانون نشسته نخست وزیر ندارد اتوماتیک مصونیت از تعقیب بلکه موظف به استعفا زمانی که شارژ تنها زمانی که به اعدام محکوم شده و بعد از تمام راههای تجدید نظر خسته شده اند.

یووال Shany استاد حقوق در دانشگاه عبری اورشلیم استدلال می کند که "ناسازگاری اساسی" بین نتانیاهو نقش به عنوان رئیس دولت و وضعیت خود را به عنوان یک متهم جنایی.

در دومی نقش Shany می گوید: برتر خواهد بود "مبارزه بسیار پرخاشگرانه و شاید به طور موثر به تضعیف مقامات دولتی که در حال تعقیب او".

"وجود دارد بسیار جدی است تضاد منافع وضعیت," او گفت:.

پس از محاکمه در راه است, سه قضات انتخاب شده توسط دیوان عالی کشور قادر خواهد بود به تقاضای نتانیاهو از حضور در دادگاه هنگامی که آنها در نظر آن لازم است.

در هر زمان قبل از حکم قانون اسرائیل نتانیاهو اجازه می دهد تا به تغییر تقاضای خود را در ازای کمتر و یا کمتر از اتهامات عنوان شده علیه.

چنین درخواست چانه زنی های رایج در اسرائیل در دادگاه.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن