اسرائیل بالا دادگاه چراغ سبز نتانیاهو-Gantz مقابله

صادر شده در: 06/05/2020 - 23:01اصلاح: 06/05/2020 - 23:01 اسرائیل در دیوان عالی کشور روز چهارشنبه به تصویب یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح:

اسرائیل در دیوان عالی کشور روز چهارشنبه به تصویب یک ائتلاف مقابله بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و رقیب سابق خود Benny Gantz.

تبلیغات

اسرائیل به دادگاه عالی اعلام کرد در مدت کوتاهی پس از نتانیاهو و Gantz گفت: خود دولت ائتلافی جدید خواهد بود سوگند یاد کرد در روز 13 مه پایان دادن به اسرائیل طولانی ترین بحران سیاسی است.

پس از مبارزه سه مجمل انتخابات نتانیاهو و Gantz خود را اعلام کرد "اورژانس" دولت در ماه گذشته گفت: آنها را کنار رقابت خود را برای هدایت کشور از طریق coronavirus بحران است.

اما منتقدان و خوب دولت گروه گفت: خود معامله غیر قانونی بود به چالش کشیده و آن را در دیوان عالی کشور است. آنها به ویژه در اعتراض به ایجاد یک موقعیت جدید از "جایگزین نخست وزیر" یک پست که اجازه خواهد داد که نتانیاهو برای باقی می ماند در دفتر خود را در سراسر فساد محاکمه.

بیش از دو روز این هفته دادگاه از نگاه دو سوال: آیا یک متهم سیاستمدار می توان با توجه به قدرت برای تشکیل یک دولت جدید و اینکه آیا خود را قدرت هسته ای — که شامل قانون جدید — قانونی بود.

در آن تصمیم گیری 11-قاضی پنل را رد کرد و همه از چالش است.

قضات حکم داد که در حالی که ائتلاف مقابله ارائه قابل توجهی مشکلات حقوقی دادگاه نمی خواهد دخالت در آن مطالب زیر تغییرات ارائه شده توسط نتانیاهو و Gantz.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن