"این واقعا منفجر شد': در داخل SF Giants' 'wildly موفق' فن قطع جریان برنامه

عکس: جف Chiu/آسوشیتد پرس مقوا cutouts سابق فوتبال بازیکنان استیو جوان از چپ و جری برنج نشستن در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 مرداد 1399
Cardboard cutouts of former football players Steve Young, from left, and Jerry Rice sit next to former baseball player Barry Bonds in seats at Oracle Park before a baseball game between the San Francisco Giants and the San Diego Padres in San Francisco, Tuesday, July 28, 2020. Photo: Jeff Chiu/Associated Press / Copyright 2020 The Associated Press. All rights reserved
عکس: جف Chiu/آسوشیتد پرس

مقوا cutouts سابق فوتبال بازیکنان استیو جوان از چپ و جری برنج نشستن در کنار سابق بازیکن بیس بال اوراق قرضه Barry در کرسی ها در Oracle پارک قبل از یک بازی بیس بال بین غول سان فرانسیسکو و سن Diego Padres در سان فرانسیسکو شنبه, جولای 28, سال 2020 است.

بر خلاف باور عموم فن cutouts می بینید نمایش داده شده در San Francisco Giants بازی در Oracle پارک نیست ساخته شده از مقوا.

18-توسط-30-inch کپی از فن-عکس های ارائه شده منطقه خلیج ورزشی افسانه های محلی و مشهور هستند و در واقع ساخته شده از coroplast یک داشتن مقاومت پلی وینیل کلرید (پی وی سی) مواد است که می تواند مقاومت در برابر آفتاب و باد و باران و هر چیز دیگری مادر طبیعت می تواند جمع اوری. به جز شاید تهاجمی مرغ دریایی.

"مگر seagulls دریافت آنها باید خوب به آن را از طریق 60 بازی فصل گفت:" غول معاون اجرایی رئیس جمهور از عملیات کسب و کار ماریو Alioto."اگر یکی می شود آمار ناپاک توپ ما را کسانی تعمیر, اما من فکر می کنم آنها خواهید نگه دارید تا فقط خوب است."

پس از آن روشن شد که در حال انجام coronavirus همه گیر خواهد نیروی MLB تیم برای شروع سال 2020 فصل بدون طرفداران, غول, همکاری با شرکت چاپ AAA پرچم و بنر به دنبال تکرار فن cutouts دیده می شود در خالی ایستاده تایوانی در بیس بال و فوتبال انگلیسی بازی — اگر چه منهای عروسک جنس و اسامه بن لادن ،

"MLB کرده ایم که عکس های ما می توانید صفحه نمایش به مخاطبان تلویزیونی را به نگه داشتن آن G-امتیاز وجود دارد و برخی از ما بودند و گفته بودند اجازه عبور از طریق" گفت: Rob Heckman مدیر عامل AAA پرچم و بنر سان فرانسیسکو شعبه دارد. "موهن حرکات دست بود که یکی از چیزهای بزرگتر که آمد. کسانی که برخی از موارد که ارائه شد. اما آنها اجازه داجرز فن از طریق."

لس آنجلس داجرز فن بود و در واقع خال در ردیف دوم در طول Giants' خانه, درب بازکن و Alioto معتقد است این نشان می دهد که محبوبیت یک برنامه است که در اصل قرار بود محدود به فصل دارندگان بلیط و jeered در برخی از (ahem) برای غلط انداز است.

"ما به ما بلیط فصل اعضا و گفت:" خوب اگر شما می خواهید به رول وجوه خود را به 2021 فصل ما به شما 5% اعتباری و خرید یک برش برای شما خواهد شد که خود را دقیق صندلی اگر شما علاقه مند هستید" Alioto گفت. "این wildly موفق, بنابراین ما گسترش آن به عموم مردم است. ما می خواهیم هر مشتری به می دانم که دقیقا خود را قطع خواهد بود به طوری که آنها می توانید نگاه برای خود در تلویزیون. این مهم است برای علاقه مندان به دانستن جایی که آنها نشسته و به جای آنکه گفت: 'شما در ballpark را در جایی.'"

Giants mascot Lou the Seal says hello to some cardboard cutout fans in the stands while watching the game on the field. The San Francisco Giants and the San Diego Padres faced off in the Giants home opener at Oracle Park in San Francisco, Calif. on July 28, 2020. Photo: Douglas Zimmerman/SFGATE / SFGATE
عکس: داگلاس زیمرمن/SFGATE

غول طلسم لو مهر می گوید: سلام به برخی از برش مقوا طرفداران در می ایستد در حالی که تماشای بازی در این زمینه است. غول سان فرانسیسکو و سن Diego Padres مواجه خاموش در غول, صفحه اصلی, درب بازکن, در Oracle پارک در سان فرانسیسکو, کالیفرنیا. در ژوئیه 28 سال 2020 است.

حدود وجود دارد 4,800 فن برش outs قرار دادن بر روی صفحه نمایش از این تیم را باز سری در برابر San Diego Padres و حتی بیشتر از طرفداران پس از ارسال عکس ها برای تبدیل به cutouts. Alioto و Heckman تخمین می زنند که وجود دارد 11,000 cutouts بر روی صفحه نمایش برای این تیم فعلی صفحه اصلی ایستادگی در برابر رنجرز تگزاس با بیش در راه است به زودی — با فرض MLB نجومی دریافت نمی کند تعطیل شنبه.

"در طول هفته گذشته خرید و فروش شده اند خاموش نمودار آن را وحشی" Alioto گفت. "بدون طرفداران در ورزشگاه تجربه لذت بردن از این بازی این است که از طریق رادیو و یا تلویزیون. ما می دانیم که با Kruk و Kuip که خیلی از بازی خود را ارائه و در مورد نشان دادن طرفداران در می ایستد و نشان دادن آنچه که آنها انجام و فن cutouts بازی حق به آن است."

Heckman گفت که AAA نیز شگفت زده شده توسط این سطح از فن بهره به عنوان دو گروه در اصل پیش بینی فقط 500 تا 1000 ارسالی. به منظور اطمینان حاصل شود که آنها تا به حال کار برای تولید cutouts این شرکت همکاری با Delancey Street بنیاد غیر انتفاعی محلی فراهم می کند که خدمات توانبخشی و آموزش های شغلی برای معالجه معتادان و محکومان سابق.

"این واقعا منفجر شد و Delancey Street سازمان عرضه بخش عمده ای از نیروی کار برای ما که تجربه باور نکردنی" Heckman گفت. "ما به ارمغان آورد در 30 کارگران به عنوان مکمل عرضه ما و تیم های توسعه. آنها گفتند که قفل شد تا برای همیشه با پناهگاه در محل پس از گرفتن آنها را به خارج از ورزشگاه به جای cutouts در صندلی واقعی بود تکان خوردن در انرژی برای آنها و شما می تواند احساس آن است. این احساس مانند یک نور در انتهای تونل برای آنها است."

San Francisco Giants president of baseball operations Farhan Zaidi stands in front of cardboard cutouts at Oracle Park before a baseball game between the Giants and the San Diego Padres in San Francisco, Tuesday, July 28, 2020. Photo: Jeff Chiu/Associated Press / Copyright 2020 The Associated Press. All rights reserved
عکس: جف Chiu/آسوشیتد پرس

San Francisco Giants جمهور بیس بال عملیات Farhan زیدی می ایستد در مقابل مقوا cutouts در Oracle پارک قبل از یک بازی بیس بال بین غول و سان دیه گو پادرس در سان فرانسیسکو شنبه, جولای 28, سال 2020 است.

در هنگام قرار دادن cutouts در ورزشگاه, AAA زد به یکی از پتانسیل موضوع: نور خورشید که نشان دهنده طرفداران بالقوه خیره کننده برای بازیکنان است و نگرانی خاصی برای تنگ. به منظور به حداقل رساندن تابش خیره کننده AAA تضمین تمام عکس های فن چاپ شدند با اشعه ماوراء بنفش-مقاوم در برابر جوهر.

در حالی که بیس بال عقب (در حال حاضر) cutouts خدمت به عنوان یک یادآوری است که هنوز هم وجود دارد یک بیماری همه گیر مواج در سراسر کشور است. طرفداران می توانند خود را دریافت cutouts زمانی که فصل است و یا زمانی که محلی COVID-19 شرایط اجازه می دهد تا برای تعداد محدودی از املاک, انسان, هواداران برای بازگشت به کرسی های اوراکل پارک یک سناریو MLB شناور قبل از شروع فصل.

با توجه به متعدد تاخیر در شهرستان سن فرانسیسکو بازگشایی طرح غول نیست نگه داشتن نفس خود را برای بازگشت انسان طرفداران این سال است.

"در این نقطه تمام تصمیم گیری های ما ساخته شده اند بر اساس مشاوره با مسئولان" Alioto گفت. "در صورتی که تغییرات ما باید به این تصمیم به عنوان زمان می آید اما هر تصمیم گیری آن را به عنوان مربوط به COVID-19 مبتنی بر محلی دستورالعمل."

اریک تینگ است SFGATE خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن