"این نشان دهنده سال از صدمه': مجسمه تاجر برده سرنگون توسط انگلستان معترضان

صادر شده در: 08/06/2020 - 18:04ویرایش: 08/06/2020 - 18:04 مجسمه قرن 17 تاجر برده ادوارد Colston پاره کردن مع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

مجسمه قرن 17 تاجر برده ادوارد Colston پاره کردن معترضان در انگلستان در شهر بریستول در روز یکشنبه شده است یک منبع از مشاجره با یکی از معترضان می گوید آن را "یک ضربه در دندان برای همه مردم سیاه و سفید".

تبلیغات

قد سرنگون شد در میان ضد نژادپرستی تظاهرات باعث مرگ غیر مسلح سیاه جورج فلوید در دست پلیس در ایالات متحده آمریکا است که در حال حاضر به کشورهای سراسر جهان است.

اما Colston و مجسمه یادبود او شده است یک بحث شکل در بریستول برای سال.

متولد در بریستول در 1636 Colston ساخته شده بخش عمده ای از ثروت خود را به عنوان بخشی از سلطنتی شرکت آفریقایی (RAC) که به صورت دهه برگزار می شود در انحصار غرب آفریقا برده, تجارت, و حمل و نقل در سراسر 212,000 بردگان بین 1662 و 1731.

Colston فروش سهام خود را در شرکت در 1689 سپس به دست آورده شهرت به عنوان یک سخاوتمندانه نیکوکار کمک های مالی به مدارس و بیمارستان ها و کلیساها در Britstol و لندن است. آن را برای کار های خیریه که مجسمه Colston ساخته شد در سال 1895.

اما خواستار مجسمه حذف شده اند در سال های اخیر با یک درخواست به دست آوردن بیش از 11,000 امضا.

"این نشان دهنده سال از صدمه و فقط یک مقدار زیادی از احساسات و نفرت است که ساخته شده تا در درون ما است که ما internalised برای سال و پایین آمدن امروز امیدوارم نشانگر تغییر" معترض الیوت مکلین روز یکشنبه گفت.

"امیدوارم ما ارسال یک پیام نه فقط به هر کس که در بریتانیا یا ایالات متحده در سراسر جهان, ما باید در سراسر جهان تفاوت دارد."

مجسمه نه تنها یادبود به Colston در بریستول که خود را در مرکز بریتانیا نقش بین المللی در تجارت برده.

نام خود را نیز داده شده است به بلوک های برج مدارس چند خیابان و یک سالن کنسرت هر چند برنامه در محل به نام Colston Hall بعد از این سال.

"Colston است که یک صاحب و بریستول است که جا به جا با Colston وجود دارد خیابان نام بعد از Colston مدرسه وجود دارد به نام Colston و آنها فقط پاره پاره که پایین و پاره پاره همه چیز که Colston نماد گفته یکی از معترضان که به نام او تنها به عنوان گل یاس.

"و مردم ممکن است می گویند که خرابکاری اما سیاه مردم را به راه رفتن در این خیابان است. سیاه بردگان ساخته شده است بریستول ما باید به راه رفتن در این خیابان و ببینید که مجسمه Colston هر روز که آنچه در آن به معنی. که مجسمه یک ضربه در صورت به همه مردم سیاه و سفید این یک رسوایی است. در حال حاضر در آن در حال حاضر به آن نگاه کنید. رفته است."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن