ایتالیایی دادستان به سوال PM کونته بیش از دست زدن به ویروس

صادر شده در: 10/06/2020 - 19:42بروز رسانی: 10/06/2020 - 19:42 دادستان به سوال نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

دادستان به سوال نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته و بهداشتی داخلی و وزرای بیش از چگونه دولت به کار گرفته coronavirus pandemic, اخبار ادارات, گزارش روز شنبه.

تبلیغات

دادستان از برگامو, این شهرستان در شمال منطقه لمباردی بدترین ضربه توسط ویروس راه اندازی کرده اند رسیدگی به بحران است که به کشته شدن بیش از 34000 نفر در ایتالیا.

آنها به دنبال به طور خاص در چرا یک منطقه قرمز شد و نه اجرا در ماه فوریه در اطراف شهرهای نمبرو و الزانو. مقامات منطقه ای و دولت سرزنش یکدیگر برای شکست.

ایتالیا نخستین کشور اروپایی بود ویران شده توسط ویروس. دولت تحمیل شده به کشور اول منطقه قرمز در اطراف شهر کدگنو 24 ساعت پس از پزشکان کشف یک بیمار مثبت برای COVID-19.

آن رفت و به تعطیل 10 شهرهای دیگر و پس از آن مناطق زیادی از شمال قبل از تحمیل یک مستند در سراسر کشور.

کونته وزیر بهداشت روبرتو Speranza و وزیر کشور Luciana Lamorgese نامیده خواهد شد در توسط دادستان در رم بعد چهار شنبه, Corriere della Sera و انحصاری 24 سنگ های مالزی گزارش شده است.

سیما Gupta گزارش از ایتالیا

بازی سرزنش

تیم رهبری ارشد دادستان ماریا کریستینا روتا در حال حاضر سوال لمباردی منطقه سر Attilio فنتنا و آن وزیر بهداشت Giulio Gallera. آنها اصرار دارند آن شد تا رم به تصمیم می گیرید که آیا برخی از مناطق باید بسته است.

کدگنو بسته شد در فوریه 21. لومباردی و 14 استان در مناطق همجوار از ونتو, Piedmont و امیلیا رومانا دنبال کرد 8 مارس و کل ایتالیا تعطیل دو روز بعد.

Gallera گفت: روشن بود که از 23 فوریه که وجود دارد بسیاری از موارد در مناطق اطراف نمبرو و الزانو شهرها در استان برگامو اما دولت تا به حال موفق به عمل می کنند.

کونته جواب داد که "اگر لمباردی تا به حال می خواستم به آن می تواند ساخته شده اند الزانو و نمبرو مناطق قرمز".

اما یک کمیته علمی ارائه مشاوره به دولت و موسسه ملی بهداشت هشدار داده بود در اوایل ماه مارس 3 که شهرها باید قفل شده است و با توجه به Corriere della Sera.

این برگامو دادستان نیز صحبت به سر ملی ایتالیا سلامت موسسه (ISS) سیلویو Brusaferro و سازمان جهانی بهداشت دولت ایتالیا مشاور والتر carmela di carlo این گزارش گفت:.

'دروغ'

پنجاه و بستگان از coronavirus قربانیان -- از اعضای "Noi Denunceremo" (ما را محکوم) کمیته -- شکایت خود را به برگامو دادستان اوایل روز چهارشنبه بیش از دست زدن به این بیماری همه گیر. این اولین بار است که چنین قانونی اقدام گروه در ایتالیا.

"اگر آن را تا به حال نشده است به طوری آشفته اگر (استان) برگامو ساخته شده بود به یک منطقه قرمز در اوایل شاید بيمارستان را نداشته اند هدایت می شود به سقوط گفت:" مونیکا Plazzoli که شوهر آرماندو درگذشت ویروس.

راست رهبر مخالفان Matteo Salvini سر از لیگ که حزب حاکم لومباردی در روز چهارشنبه با استقبال از بررسی است.

"پس از دروغ و شرم آور حملات عدالت انجام شده است: کسانی که با اشتباهات باید پرداخت," او گفت:.

Andrea اورلاندو از حزب چپ میانه (PD) بخشی از ائتلاف دولت سرزنش Salvini برای استفاده از "یک وضعیت دردناک برای تبلیغ".

آن بود روش طبیعی برای دادستان به صحبت با نهادی نمایندگان, او گفت:.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن