ایتالیا اعلام کرد که بلند کردن اجسام از Covid-19 محدودیت های مسافرتی از ژوئن 3

صادر شده در: 16/05/2020 - 06:51بروز رسانی: 16/05/2020 - 06:51 دولت ایتالیا روز شنبه با تصویب یک فرمان است که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

دولت ایتالیا روز شنبه با تصویب یک فرمان است که اجازه خواهد داد که سفر به و از خارج از کشور از ژوئن 3, عمده توسعه آن را به عنوان حرکت می کند به باز کردن یکی از جهان ترین سفت و سخت coronavirus مستندات.

تبلیغات

دولت اجازه خواهد داد که سفر در سراسر کشور از همان روز است. برخی از مناطق تا به حال تحت فشار قرار دادند برای swifter عقبگرد اما نخست وزیر جوزپه کونته اصرار بر بازگشت تدریجی به حالت عادی برای جلوگیری از موج دوم از عفونت.

بیش از 31,600 ایتالیایی درگذشت COVID-19 پس از وقوع آمد به نور در فوریه. 21 سوم-بالاترین مرگ و میر در جهان پس از ایالات متحده و بریتانیا.

در یک پیشنهاد برای جلوگیری از سرایت ایتالیا اولین کشور اروپایی به کشور تحمیل محدودیت در ماه مارس تنها اعلام اولیه آرامش از قوانین در مارس 4, هنگامی که آن را مجاز کارخانه ها و پارک ها به بازگشایی شده است.

مغازه ها به دلیل باز کردن در 18 مه و دولت تصمیم گرفت که تمام جنبش داخل مناطق منحصر به فرد باید اجازه داده شود که در همان روز) به معنای مردم قادر خواهد بود برای دیدار دوستان.

بین منطقه ای و خارجی با ممنوعیت سفر را در محل باقی می ماند تا بعد از ایتالیا در ژوئن 2, جمهوری, روز, تعطیلات, جلوگیری از هرگونه توده در طول سفر که به مدت طولانی-تعطیلات آخر هفته.

اما همه سفر محدود برداشته خواهد شد از ماه ژوئن 3 - یک نقطه عطف بزرگ در ایتالیا را به, بهبود, با دولت امید برای نجات آینده فصل تعطیلات زمانی که ایتالیایی ها به طور سنتی فرار از شهرستانها برای تابستان سالانه خود را می شکند.

این مناطق می تواند دوباره فعال همه بخش های اقتصاد است که هنوز هم ممکن است توقیف تا زمانی که پروتکل های ایمنی به دنبال دارد. ملی مقامات بهداشتی نظارت خواهد وضعیت را به مطمئن شوید که عفونت نگهداری می شوند در بررسی این حکم گفت.

مغازه ها و رستوران ها در سراسر کشور در حال آماده سازی برای بازگشایی تحت سخت اجتماعی فاصله و بهداشت قوانین به عنوان توصیه شده توسط مقامات بهداشتی.

"چالش بزرگ است آنقدر بزرگ آن سخت است برای تعیین کمیت و بیشتر از همه وجود دارد عدم قطعیت است. حس عدم اطمینان است که حاکم بر همه چیز" گفت: Alberto Volpe مدیر یک فروشگاه لباس در مرکز رم.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن