ایتالیا بازگشت به سرقت رفته Banksy ادای احترام به 2015 پاریس حملات به فرانسه در روز باستیل

صادر شده در: 14/07/2020 - 19:37 ایتالیا روز سه شنبه به فرانسه بازگشت یک سرقت آثار هنری توسط هنرمند انگلیسی B

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

صادر شده در:

ایتالیا روز سه شنبه به فرانسه بازگشت یک سرقت آثار هنری توسط هنرمند انگلیسی Banksy که نقاشی شده بود به عنوان یک ادای احترام به قربانیان 2015 پاریس حملات در Bataclan سالن موسیقی.

تبلیغات

رئیس دادستان مسئول تحقیقات میشل رنزو گفت: سفیر فرانسه که آن را مهم است که تحویل شد اتفاق می افتد در روز باستیل با توجه به نیاز به ادامه مبارزه برای همه آزادی.

"این درب به ارمغان می آورد به ذهن ما به خاطره غم انگیز و ناراحت کننده رویداد و به ما می گوید که برای آزادی و برای فردی ما آزادی ما همیشه باید برای مبارزه با" رنزو گفت: در مراسمی در سفارت فرانسه که در آن آثار هنری بود که نمایش داده شده برای تعطیلات.

مقامات امنیتی فرانسه در سال گذشته اعلام کرده بود سرقت از قطعه یک تصویر سیاه ظاهر می شود به تصویر کشیدن یک فرد عزاداری که نقاشی شده در یکی از Bataclan اضطراری درب خروج.

نود نفر کشته شدند در Bataclan on Nov. 13, 2015, زمانی که افراط گرایان اسلامی حمله سالن موسیقی یکی از اهداف چند که در مجموع 130 نفر کشته شدند.

ایتالیایی مقامات اعلام کرده بود در ماه گذشته که آنها تا به حال کشف نقاشی درب در یک اتاق زیر شیروانی در یک کشور در آبروزو.

سفیر فرانسه مسیحی Masset گفت: درب یک "شاهد" برای حمله بلکه یک مسیر فرار.

"از طریق این درب که خروج اضطراری بسیاری از مردم موفق به فرار," او گفت:. "با تشکر از این درب زندگی بیشتر ذخیره شد."

ایستاده در کنار قطعه پس از آن پرده برداری کرد, رنزو ایتالیا گفت: افتخار بود برای بازگشت به نقاشی به صاحبان اصلی آن.

"دوره نقاهت این نماد توزیع آن را به عقب به احساسات برای ما یک تعهد و امروز افتخار بزرگی است" گفت: رنزو رئیس دادستان در لاکوئیلا.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب