جک چارلتون, آیکون, از, زبان انگلیسی و ایرلندی فوتبال به طور یکسان می میرد در 85

صادر شده در: 11/07/2020 - 15:11 چند بازیکنان یا مدیران لذت می برد شکوه جام جهانی با دو کشور اما جک چارلتون ک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

صادر شده در:

چند بازیکنان یا مدیران لذت می برد شکوه جام جهانی با دو کشور اما جک چارلتون که درگذشت در سن 85 برگزار شد در نادر محبت با زبان انگلیسی و ایرلندی طرفداران فوتبال.

تبلیغات

جام جهانی ممکن است به ارمغان آورد و به یاد بهترین لحظات زندگی حرفه ای او اما چارلتون تا به حال هیچ کمبود از موفقیت در سطح باشگاه در طول نزدیک به 45 سال به عنوان یک بازیکن و مدیر.

چارلتون قد بلند, بدون مزخرف مرکزی مدافع بخشی از آلف رمزی انگلستان تیم که برنده جام جهانی در سال 1966 بازی در همان سمت به عنوان برادر او بابی.

به عنوان یک مدیر او در زمان ایرلند به اولین جام جهانی در ایتالیا در سال 1990 و رهبری آنها را به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات که باقی می ماند این کشور بهترین عملکرد.

اهدا یک ابع در سال 1974 و با توجه افتخاری تابعیت ایرلندی در سال 1996 پس از مرگ او اعلام شد در یک خانواده بیانیه ای در روز شنبه چارلتون بود شرح داده شده توسط این کشور نخست وزیر سابق لئو Varadkar به عنوان "ایرلند را بیشتر دوست انگلیسی".

او یک افتخار Northumbrian از معدن روستای اشینگتن اما خود را صرف کل باشگاه های حرفه ای با لیدز یونایتد.

وفادار به لیدز

چارلتون بود و یک بخش مرکزی از یورکشایر باشگاه دوران طلایی در 1960s و 70s تحت همین Revie برنده غنائم در خانه و خارج از کشور و ساخت یک باشگاه ثبت 773 ظاهر.

محبوبیت خود عبور نسل و فوتبال وفاداری با بسیاری از شمالی به زبان انگلیسی مدرسه کودکان و نوجوانان در دهه 1970 با بهره گیری خود را پرشور و unscripted مربیگری در Tyne-كم سریال تلویزیونی "بازی فوتبال - جک چارلتون راه".

پس از خروج از مدرسه چارلتون تا به حال به طور خلاصه مشغول به کار بود و پدرش در معادن در لینتن صنعت ذغال سنگ بود اما نه برای او و او در آستانه پیوستن به نیروی پلیس که او رفت و به لیدز یونایتد در سال 1952.

با وجود بچگی محبت برای نیوکاسل, لیدز بود یک انتخاب واضح داده عمویش جیمی Milburn بازی برای این باشگاه در آن زمان و دو نفر دیگر از عموهای جک و جورج Milburn بود همچنین برای باشگاه.

سال های اولیه خود را با لیدز در بخش دوم و چارلتون گاهی اوقات خواسته برای بازی در مرکز به جلو ارائه شده نشانه کمی از جلال که آمده بود تحت Revie.

در یک نقطه چارلتون در دیدار با منچستر یونایتد, مدیر, Matt Busby به بحث در مورد انتقال خواهد بود که او را دیده تیم با برادر خود در اولدترافورد.

اما او ماند با لیدز تا زمانی که بازنشسته شد از بازی در سال 1973 و با او ناهموار دفاع و نقش رهبری در این زمینه بود بخشی از تیم است که برنده لیگ عنوان در سال 1969 و جام حذفی در سال 1972 است.

او نیز لذت می برد موفقیت در فوتبال اروپا به عنوان لیدز برنده پیر Inter-Cities Fairs Cup, بعد, جام یوفا و در حال حاضر لیگ اروپا در سال 1968 و 1971.

انگلستان حرفه ای

چارلتون انگلستان حرفه ای شروع نسبتا دیر است. او تقریبا 30 زمانی که او اولین بازی خود را برابر اسکاتلند در ومبلی در سال 1965 به عنوان با او مقابله با زمان بندی کامل بود.

فقط بیش از یک سال بعد بازی در کنار کاپیتان بابی مور و با برادر خود در هافبک چارلتون شد جام جهانی برنده به عنوان میزبان انگلستان ضرب و شتم غرب آلمان 4-2 در فینال.

بازنشسته و از وظیفه بین المللی پس از سال 1970 جام جهانی و پس از سه فصل با لیدز او به پایان رسید خود را حرفه ای بازی نقل مکان کرد و به مدیریت بخش دوم میدلزبورو.

در فصل اول خود را در اتهام 'Boro موفق به کسب عنوان با 15 امتیاز کسب درآمد ارتقاء به بالا پرواز که در آن چارلتون تاسیس آنها را قبل از خروج در سال 1977.

اعمال او برای انگلستان کار پس از Revie خروج اما گفت که او هرگز دریافت پاسخ به درخواست او.

چارلتون کاهش یافته به سومین بخش به مدیریت شفیلد ونزدی و در آنجا بود که او به تصویب رسید مستقیم فیزیکی سبک بود که برای اثبات بسیار موثر بعد با ایرلند.

جغدها برنده توسعه در سال 1980 اما با وجود یک اجرا به جام حذفی نیمه نهایی او قادر به آنها را به پرواز بالا و سمت چپ در سال 1983 برای یک طلسم کوتاه در نیوکاسل.

مدیریت تیم ایرلندی

مصرف بیش ایرلندی تیم ملی در سال 1986 چارلتون امن صلاحیت برای 1988 قهرمانی اروپا اولین بار در کشور رسیده بود مسابقات بین المللی اگر چه آنها موفق به خارج شدن از مرحله گروهی.

سپس آمد و اولین جام جهانی در سال 1990 پس از ایرلند تا به حال مورد ضرب و شتم و اسپانیا و مالت و مجارستان و ایرلند شمالی به واجد شرایط برای بزرگترین مرحله برای اولین بار.

با وجود طراحی تمام بازی های خود در مرحله گروهی در مرحله نهایی ایرلند از طریق رفت و برای دیدار با رومانی در گذشته 16, ضرب و شتم آنها را در ضربات پنالتی بعد از تساوی بدون گل قبل از از دست دادن 1-0 به ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی.

تیم - و خود را مدیر - اسیر تخیل ایرلندی عمومی و چهار سال بعد در ایالات متحده آنها را دوباره و این بار با ضرب و شتم ایتالیا در مرحله گروهی قبل از از دست دادن 2-0 به هلند در آخرین 16.

"او همه چیز را تغییر داد در مورد ایرلندی فوتبال... جک در آمد و تغییر است که ذهنیت... میراث او در ایرلند است کاملا بزرگ" گفت: هافبک ری Houghton.

کسانی که می دانستند چارلتون قطعا هیچ کمبود داستان خود را در مورد طنز و صریح نظرات ساخته شده است که او یکی از شخصیت های بزرگ از این بازی است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن