ژاپن به دنبال استرداد دو آمریکایی برای کمک به ex-نیسان رئیس Carlos Ghosn فرار

صادر شده در: 03/07/2020 - 09:24Modified: 03/07/2020 - 09:24 ژاپن به طور رسمی از ایالات متحده خواستند به استر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

ژاپن به طور رسمی از ایالات متحده خواستند به استرداد دو مرد که کمک سابق نیسان اجرایی Carlos Ghosn فرار از کشور برای جلوگیری از محاکمه در یک دادگاه تشکیل پرونده نشان داد پنج شنبه.

تبلیغات

مردان -- پیمانکار امنیتی سابق آمریکا نیروهای ویژه عضو مایکل تیلور و پسرش پیتر -- گرفته شده بودند را بازداشت on May 20 بعد از آنها به نام قبلا در یک حکم بازداشت برای شرکت در Ghosn دراماتیک فرار.

این تیلور دستگیر شدند در دانشگاه هاروارد ماساچوست به عنوان پسر آماده برای سفر به لبنان که در آن Ghosn فرار کرد و پس از رخنه در خارج از ژاپن است.

ایالات متحده و ژاپن در یک معاهده استرداد اما لبنان و ژاپن نیست.

"ژاپن درخواست برای فرهنگ جامعه تبدیل Michael L. Taylor and Peter M. Taylor ارائه شده به وزارت امور خارجه ایالات متحده مطابق با معاهده استرداد بین ایالات متحده و ژاپن" اندرو Lelling آمریکا وکیل در ماساچوست گفت: بوستون دادگاه.

این تیلور و لبنان مردی به نام جورج-آنتوان Zayek هستند متهم به کمک به Ghosn فرار ژاپن در دسامبر 29.

Ghosn که چراغ نیسان برای نزدیک به دو دهه قبل از دستگیری او در سال 2018 شد به قید وثیقه و در انتظار محاکمه به اتهام جرائم مالی او بی پروا فرار.

با توجه به اسناد دادگاه های تیلور و Zayek نما به عنوان نوازندگان کمک auto boss پنهان در داخل یک مورد از این نوع استفاده می شود برای حمل و نقل تجهیزات صوتی برای موسیقی که آنها پس از آن لود شده بر روی یک هواپیمای جت خصوصی است.

در مارس نیسان واصل طرح دعوی در دادگاه مدنی به اصلاح برخی از 10 میلیارد ین (90 میلیون دلار) از Ghosn برای چه آن را به نام "سال از سوء رفتار خود و فعالیت های جعلی."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب