ژاپن وارد رکود اقتصادی با توجه به Covid-19 بحران بدترین و در عین حال به آمده

صادر شده در: 18/05/2020 - 03:55 ژاپن تضعیف اقتصاد به رکود اقتصادی برای نخستین بار در 4-1/2 سال به تولید ناخا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

ژاپن تضعیف اقتصاد به رکود اقتصادی برای نخستین بار در 4-1/2 سال به تولید ناخالص داخلی نشان داد در دوشنبه قرار دادن ملت در دوره برای آن عمیق ترین رکود پس از جنگ به عنوان coronavirus بحران طول می کشد تلفات سنگین در کسب و کار و مصرف کنندگان است.

تبلیغات

جهان سوم-بزرگترین رشد اقتصادی برای دومین سه ماهه متوالی در سه ماه به ماه مارس تشدید چالش برای سیاستگذاران مبارزه یک بار در یک قرن همه گیر است که در حال حاضر باعث اختلالات گسترده.

محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) قرارداد یک annualised 3.4 درصد در سه ماهه اول به خصوصی مصرف هزینه های سرمایه و صادرات کاهش یافت اولیه داده های رسمی نشان داد, پس از تجدید نظر 7.3 کاهش در ماه های اکتبر تا دسامبر دوره, جلسه, فنی, تعریف رکود است.

ميانه بازار پیش بینی می شد برای یک 4.6 درصد انقباض در سه ماهه اول.

آخرین بار ژاپن دچار رکود شد و در نیمه دوم 2015.

"آن را نزدیک به یقین اقتصاد رنج می برد و حتی عمیق تر کاهش در سه ماهه جاری گفت: Yuichi کدوما اقتصاددان ارشد در میجی Yasuda موسسه تحقیقات. "ژاپن وارد یک ضربه رکود است."

Coronavirus که برای اولین بار پدید آمده در چین در اواخر سال گذشته ویران کرده اقتصاد جهانی به عنوان بسیاری از ملل رفت و به سخت مستندات برای جلوگیری از شیوع این بیماری که تا کنون به کشته شدن بیش از 310,000 مردم در سراسر جهان است. همه گیر شده است و انبوه مخل در زنجیره تامین و کسب و کار به خصوص در تجارت متکی به کشورهای مانند ژاپن است.

مصرف خصوصی که حساب برای بیش از نیمی از ژاپن را 5 دلار تریلیون اقتصاد تضعیف 0.7% در مقابل 1.6% کاهش مورد انتظار اقتصاددانان.

مشخص شده است که دومین فصل متوالی کاهش به خانواده ها ضربه شد توسط دو whammy از coronavirus و افزایش مالیات بر فروش به 10 درصد از 8 درصد در ماه اکتبر سال گذشته است.

ویروس' تاثیر بر شرکت های بزرگ ژاپن شده است گفتن با تولید ناخالص داخلی نشان داده صادرات قرارداد به شدت به 6 درصد در سه ماهه اول.

این shakout در تجارت جهانی برجسته شد در اخیر مارس داده ها با ژاپن صادرات افتادن بیشتر در نزدیک به چهار سال با توجه به ياوه آمریکا محدود به حمل و نقل از جمله اتومبیل.

هزینه های سرمایه کاهش یافت و به 0.5 درصد در سه ماهه چهارم برابر متوسط پیش بینی 1.5% کاهش و مشخص دومین سه ماهه متوالی کاهش داده ها نشان داد.

هم تقاضای داخلی زدم 0.7 درصد نقطه رشد تولید ناخالص داخلی در حالی که تقاضای خارجی ریختن 0.2 نقطه.

همه از این است که قرار دادن فشار بر بازار کار. نرخ بیکاری در ماه مارس افزایش یافت و به بالاترین سطح خود در یک سال و در حالی که کار دسترسی به تضعیف بیش از سه سال کم است.

تعمیق رکود

شرایط انتظار می رود که بدتر در ژاپن در سه ماهه جاری پس از نخست وزیر شینزو آبه در مارس اعلام کرد در سراسر کشور وضعیت اضطراری در میان افزایش عفونت کروناویروس.

اورژانس که شهروندان خواست در خانه بمانند و بسیاری از کسب و کار به برداشته شد برای بسیاری از مناطق در پنج شنبه, اما باقی مانده در اثر برخی از شهرهای بزرگ از جمله توکیو.

تحلیلگران در نظرسنجی رویترز انتظار اقتصاد ژاپن به کوچک شدن یک annualised 22.0 درصد در سه ماهه جاری خواهد بود که بزرگترین کاهش در ثبت و تأکید سقوط در فعالیت های است که انتظار می رود برای دیدن بدترین رکود جهانی پس از رکود بزرگ دهه 1930 ،

دولت اعلام کرد در حال حاضر یک رکورد $1.1 تریلیون بسته محرک اقتصادی و بانک مرکزی ژاپن گسترش محرک برای دومین ماه متوالی در ماه آوریل است. ژاپن متعهد شده است یک دوم بودجه تکمیلی در اواخر این ماه به صندوق تازه صرف اقدامات برای کوسن اقتصادی ضربه از وقوع.

کشور عمده جهان-trotting به تولید کنندگان نمی امان همه گیر را جارو تاثیر هم نیست.

Toyota Motor Corp در روز جمعه گفت: این امر کاهش تولید خودرو در ژاپن توسط 122,000 واحد در ماه ژوئن به عنوان عدم تقاضا برای خودروهای جدید با توجه به کروناویروس دهید خودروساز برای حفظ گیاهان خود را در حال اجرا بر روی محدود کردن عملیات. خودروساز نیروبخش است برای 80% کاهش در سال های عامل سود پایین ترین سطح خود در نه سال.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن