جان رحم وحشی روز به پایان می رسد با یادبود پیروزی و شماره 1 رتبه بندی در گلف

جان رحم برنده PGA Tour یادبود در دوبلین, اوهایو, برای پیوستن به Seve Ballesteros به عنوان تنها اسپانیایی ه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

جان رحم برنده PGA Tour یادبود در دوبلین, اوهایو, برای پیوستن به Seve Ballesteros به عنوان تنها اسپانیایی ها برای رسیدن به شماره 1 در صورت پیروزی او در نهایت پیچیده با جادویی شات است که می توانست بت خود را افتخار.

رحم ساخته شده هشت گلوله سرب در نوبه خود تنها برای دیدن آن کاهش می یابد به سه عکس با سه سوراخ برای بازی یکشنبه در یک Muirfield ایجاد کرد البته بازی خود را سخت در 42 سال است.

مشکل پشت سبز در par-3 16th با رایان پالمر مواجه 12-پا زدن توپ مرغک از حاشیه رحم آمار فلاپ شات از عمیق در چمن آمد که کاملا. آن فرود آمد در حاشیه, فرار به سمت سوراخ و بدون مرغک به عنوان اسپانیولی اجازه دهید یک مشت پمپ.

پالمر در زمان دیو در 17 و تاجگذاری بود.

• جک نیکلاس گفت که او و همسرش آزمایش مثبت برای coronavirus در شروع این بیماری همه گیر. نیکلاس و همسرش, باربارا, تبدیل 80 اوایل این سال است. او به همسرش گفت: تا به حال هیچ نشانه ای ندارند در حالی که او تا به حال گلو درد و سرفه.

در جای دیگر

دیلون می شود 3 پیروزی

در تگزاس جاده سریع السیر

Austin دیلون ماند و در مقابل پس از راه اندازی مجدد با دو دور و ضرب و شتم rookie تایلر Reddick به پرچم شطرنجی در تگزاس جاده سریع السیر در فورت ورث دادن به ریچارد Childress مسابقه 1-2 جام نسکار پایان و کاملا نشان می دهد برای تماشاگران گسترش می ایستد در یک سوزان روز.

دیلون مسابقه به سومین حرفه ای برنده و برای اولین بار پس دیتونا در شروع فصل 2018. او در آنجا ماند و در مقابل در اواخر سه ری استارت برای اولین بار پس از حادثه با 29 دور چپ که حوصلگی ماشین سریع از رایان Blaney به دامان بازگشت.

در فینال راه اندازی مجدد دیلون رو خوب پرش و مسابقه به پرچم شطرنجی جلوتر از خود را تازه کار تیمی و جانباز رانندگان است.

• فرمول یک لوئیس همیلتون قهرمان برنده جایزه بزرگ مجارستان در بوداپست برای بار هشتم به مساوی مایکل شوماخر تک-محل ضبط و نگاهی به قهرمانی منجر شود. همیلتون آخرین پیروزی از موقعیت قطب به عنوان راحت به عنوان نزدیک به 9-دوم حاشیه دوم-محل حداکثر Verstappen پیشنهاد شده است. راننده بریتانیایی 86 GP پیروزی او نقل مکان کرد و پنج پشت شوماخر F1 رکورد 91.

فوتبال: دیگو رسی تا به حال چهار-بازی هدف از MLS برگشت مسابقات نزدیک اورلاندو و لس آنجلس فوتبال باشگاه, شکست رقیب LA Galaxy 6-2 شنبه شب در گروه F رقابت. بردلی رایت-فیلیپس و Mohamed El-منیر نیز به ثمر رساند برای LAFC.

• اشتباهات توسط منچستر یونایتد دروازه بان David De Gea مجاز دو گل به عنوان میزبان چلسی 3-1 برنده برای پیشبرد به صورت آرسنال در لندن FA Cup final.

• لیونل مسی موفق به کسب یک رکورد هفتم به ثمر رساند بالا عنوان قهرمانی در لیگ اسپانیا با 25 اهداف پس از تور دو بار در بارسلونا 5-0 تار و مار Alaves.

بیس بال: MLB.com گزارش داد که بوستون right-hander Collin McHugh تصمیم گرفتند از سال 2020 فصل گفت: آرنج خود را به بهبود است به اندازه کافی پس از یک عمل در ماه دسامبر.

• Outfielder اسکات Schebler قطع شد با لیورپول که اضافه left-hander بروکس Raley the Cincinnati Enquirer گزارش شده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب