قاضی رد بوستون درخواست برای پرت کردن کت و شلوار با برایتون خانواده که پلیس آپارتمان شکست را با ضرب و جرح ram اشتباه

یک قاضی فدرال حکم داد که دیروز یک برایتون زن و شوهر را می توانید در ادامه کت و شلوار خود را در برابر شهر بر سر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

یک قاضی فدرال حکم داد که دیروز یک برایتون زن و شوهر را می توانید در ادامه کت و شلوار خود را در برابر شهر بر سر راه یک بشکه مواد مخدر واحد با بدون دست کشیدن حکم شکست را به آپارتمان خود را با ضرب و جرح رم در 4:30 صبح و نگهداری آنها را دستبند به دست از دروغ گفتن بر روی زمین در مقابل فرزندان جوان خود را برای 20 دقیقه تا زمانی که ماموران متوجه آنها اشتباه آپارتمان.

ژان و Verlande Regis که مطرح شبح مشابه سال 1994 حمله است که در آن یک وزیر در اثر یک حمله قلبی به دنبال هر دو خسارت و مورد نیاز شهرستان اقدامات این هرگز دوباره اتفاق می افتد.

در حکم قاضی دادگاه منطقه ما ایندیرا Talwani را خلاصه Regises' حساب از آنچه اتفاق افتاده است در آپارتمان خود در 41 Faneuil سنت:

در حدود 4:30 صبح در تاریخ 27 نوامبر 2018 حدود 10-12 ماموران با کنترل مواد مخدر واحد بشکه اعدام "بدون دست کشیدن از" حمله از Regis صفحه اصلی. اگر چه ماموران برخوردار حکم به اجرای یک حمله, حکم صادر شده برای یک آپارتمان مجاور نه Regis. ماموران با استفاده از ضرب و جرح رم به زور وارد Regis را بدون ضربه زدن و یا در غیر این صورت اعلام حضور خود را. افسران زور وارد Regis خانه با وجود این واقعیت است که درب خانه خود شد آشکارا مشخص شده با شماره آپارتمان که متفاوت از آپارتمان شماره های ذکر شده در حکم.

هنگامی که ماموران برای اولین بار مواجه می شوند Verlande Regis پس از او پرید از تخت او با شنیدن صدای درب شکسته. ماموران با اشاره سلاح های خود را در Verlande رجیس تحت فشار قرار دادند و او را به روی زمین و دست به دستبند ، در حالی که او تخمگذار در طبقه چند افسر پا و مجروح در دست او است. ماموران سپس با آن مواجه ژان Regis به عنوان او در تخت دراز کشیده. یک افسر با اشاره سلاح خود را در ژان Regis دستور داد او را از تخت و دستبند او را با اسلحه خود را پشت سر خود را. چون Regis چهار و پنج-سال-کودکان شده بود داخل خواب خود را در اتاق خواب پدر و مادر فرزندان شاهد پدر و مادر خود را در حال مهار و دستبند.

افسران نیز مواجه Regis 15-year-old daughter. هنگامی که M اقدام به باز کردن درب اتاق خواب او را هل داد و برگشت به اتاق او توسط یک افسر سپر. یک افسر نیز با هدف سلاح خود را در M, دستور داد او را به طبقه و دستبند او را با اسلحه خود را پشت سر او.

اگر چه هیچ یک از Regis اعضای خانواده همسان شرح در نظر گرفته شده و هدف مندرج در حکم بازرسی و هیچ یک از سرنشینان مقاومت در طول افسران نفوذ به خانه خود ماموران نگه داشته ژان رجیس Verlande Regis و M دستبند و دروغ گفتن بر روی زمین برای حدود 20 دقیقه است. یکی از این افسران پس از آن گفت: خانواده و دیگر افسران که آنها تا به حال وارد شده اشتباه آپارتمان.

شهرستان وکلای ما خواسته قاضی دادگاه منطقه ایندیرا Talwani به اخراج در مورد دلیل دادگاه برگزار شد و یک شهر نمی تواند در قبال این اقدامات از کارکنان آن و به رد درخواست خود را به جای "جان می کند" در این شکایت با نام خاص ماموران درگیر چرا که آنها را "واجد شرایط ایمنی" چرا که آنها فقط به انجام شغل خود را و تا به حال "واجد شرایط ایمنی" در برابر یک دست کت و شلوار و به همین دلیل نام خود را بی ربط بودند.

آره هیچ Talwani گفت. در حالی که یک شهر را نمی توان از نظر قانونی راه را برای آنچه کارکنان خود را انجام می توان آن را در قبال "عدم قطار" کارگران آن است که یک شهر موفق به ارائه آموزش مناسب در مورد نحوه برخورد با انواع خاصی از رویدادها برای مثال "یک شهرداری بازیگر نادیده گرفته شده و یا نتیجه آشکار از خود عمل است."

او گفت: Regises ارائه چند نمونه از این اتهام "عدم قطار" و بنابراین یک هیئت منصفه باید این سوال. این افراد شامل "فقدان یک شهر سیاست نیاز به افسران برای بررسی نام افراد در یک حکم با نام از افراد ساکن در یک واحد است که در حال حمله قبل از اجرای حمله" و فقدان یک شهر سیاست نیاز به افسران به بررسی دو آدرس قبل از کوس کردن درب.

او افزود:

شهر متهمان استدلال می کنند که این شکایت تنها به توصیف یک "مهلت" است و در شهرستان موجود سیاست در اجرای بدون دست کشیدن از حملات که در شهر متصل به مخالفت خود را نشان می دهد "کاملا مخالف 'بی تفاوتی عمدی' با توجه به تضمین این نوشته در آدرس صحیح." ... اما این استدلال به شایستگی از شاکی ادعا می کند که وجود دارد این است که یک ارتباط مستقیم علت و معلولی بین این شهر سیاست و اتهام نقض Regis خانواده و حقوق است که به عمد چگونه بی تفاوت نسبت به شکست خود برای آموزش افسران آن باعث طلبان تحت قانون اساسی فدرال. آنها را تضعیف کند کفایت از تقریرات.

Talwani گفت: فردی افسران در واقع ممکن است واجد شرایط ایمنی در برابر اقدام قانونی. اما این تصمیم یک هیئت منصفه برای رسیدن به و بحث تغییر نمی کند که آیا آنها به نام یا نه بنابراین Talwani را رد کرد و این شهر را با استدلال به نگه داشتن Regises از اضافه کردن خاص خود را به نام شکایت.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن