قاضی قوانین دولت نمی تواند بلوک جمع بدهی از تماس و تحت پیگرد مردم فقط به این دلیل که ما در یک وضعیت اضطراری

یک قاضی فدرال روز گذشته با صدور موقت سفارش محدود است که بلوک مقررات دولت ممنوع است که جمع بدهی از دعوت مردم پر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

یک قاضی فدرال روز گذشته با صدور موقت سفارش محدود است که بلوک مقررات دولت ممنوع است که جمع بدهی از دعوت مردم پرداخت و از آن پس تحت پیگرد آنها را اگر آنها نمی, حداقل تا زمانی که مورد استدلال است در جزئیات بیشتر.

اقدام به طرح دعوی در دادگاه توسط یک انجمن از جمع بدهی ایالات متحده دادگاه منطقه قاضی ریچارد استرنز می گوید مقررات اعلام شده توسط دولت دادستان کل Maura هیلی نقض جمع بدهی' متمم اول قانون اساسی حقوق هر دو به تماس با مردم و به درخواست دولت از طریق پرونده های حقوقی پرونده در دادگاه است و یک بیماری همه گیر است که به اندازه کافی دلیل برای پایمال کردن این حقوق.

در حکم استرنز نوشت که فدرال و قوانین ایالتی در حال حاضر ممنوع جمع بدهی از تماس با کسی بیشتر از دو بار در هفته و که در این عصر تکنولوژی مبتنی بر گوشی های او در می یابد آن را سخت به این باور است که افرادی که نمی خواهید برای دریافت چنین تماس نمی دانم که چگونه به نگاه در تعداد ورودی و یا جلوگیری از آن و یا فقط پاسخ نیست.

و او ادامه داد: بدون توجه به احساسات خود را در مورد جمع بدهی مسدود کردن آنها را از تلاش برای جمع آوری خواهد آسیب بیشتر "بیمارستان ها و آب و برق است که بستگی به مجموعه سازمان باقی می ماند حلال." و علاوه بر این که Maura هیلی سعی کنید به تداخل با سیستم سرمایه داری?

در نهایت دادگاه به رسمیت می شناسد استدلال پیشرفته توسط [جمع بدهی] که یک جامعه سرمایه داری منافع مقرره در کارآمد عملکرد بازار وام و اعتبار آن بستگی دارد در درجه کوچک در توانایی برای جمع آوری بدهی.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن