قاضی وزن چلسی را جدی مسائل مربوط به سلامت خود را در برابر کیفرخواست برای 11 سرقت مسلحانه; نتیجه او باید بماند در زندان در انتظار محاکمه

یک قاضی فدرال روز گذشته رد درخواست توسط یک مرد رو 11 مسلح-سرقت شمارش اجازه داده شود که او را در انتظار محاکمه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

یک قاضی فدرال روز گذشته رد درخواست توسط یک مرد رو 11 مسلح-سرقت شمارش اجازه داده شود که او را در انتظار محاکمه در مادر خود را در خانه چلسی به دلیل مسائل بهداشتی است که ممکن است او را در معرض خطر عوارض باید با او قرارداد Covid-19 پشت میله های زندان حاکم او را به اثبات بیش از حد از یک تهدید بالقوه برای جامعه که با توجه به او رو هم جدی پشت میله های زندان او را به اثبات بیش از حد از یک پرواز خطر است.

Rigoberto رامیرز شده است در بازداشت پس از دستگیری او در ماه مارس 2019 اتهام که او و عمویش - لوئیس Cintron بادی - سرقت از حداقل سه بازار در شرق بوستون و چند بیشتر در چلسی اورت و Malden در زور اسلحه و اغلب چادری جیغ ماسک در زمستان 2017/2018.

به اتهام ولگردی و قانونی شکنی آغاز تنها پنج روز پس از رامیرز منتشر شد از مواد مخدر-درمان برنامه بود که در بخشی از آزادی مشروط مربوط به آزادی را برای آزادی مشروط نقض شد که به نوبه خود مربوط به اوایل فدرال محکومیت برای نرم افزار خرید و فروش.

اگر چه بسیاری از کارمندان دست بیش از پول یکی رو سوراخ در سر زمانی که او سعی کرد به گریبان یک تفنگ دور در حالی که یکی دیگر از تفنگ داشتند از کار اخراج شدند در پای خود را هنگامی که او را تعقیب بعد از آنها با توجه به سوابق دادگاه - تفنگ شلیک اتهام به تنهایی به معنی اجباری حداقل ده سال در زندان فدرال باید رامیرز را محکوم کرد.

رامیرز خواسته در ماه گذشته که او منتشر می شود از فدرال بازداشتگاه در رود آیلند به انتظار محاکمه به دلیل Covid-19 خطرات او ممکن است با توجه به موجود خود را به مسائل مربوط به سلامت - آسم است که نیاز به استفاده از دو ينهلرس و سه جداگانه دیگر داروها فشار خون برای او است که مصرف مواد مخدر دو و چاقی است. او مورد نیاز یک بیمارستان در حالی که سفر در بازداشت برای درمان فشار خون بالا با توجه به سوابق دادگاه.

در حکم دادگاه منطقه ای ایالات متحده دادرس قاضی جنیفر Boals اذعان کرد که بر خلاف برخی دیگر از مردم در انتظار محاکمه در پشت میله های زندان ساخته اند که Covid-19 انتشار درخواست رامیرز تا به حال ارائه شده اثبات "خیلی بیشتر از تعمیم COVID-19 ترس و حدس و گمان" به عنوان یک دلیل اجازه داده می شود به انتظار محاکمه در خانه است و او بسیار آگاه از خود را "جدی مسائل مربوط به سلامت."

اما او ادامه داد: ما در دفتر دادستان در بوستون ارائه کرده بود حتی بهتر مورد که چرا رامیرز نباید اجازه داد ،

به دلیل ماهیت جدی از رامیرز به جرائم خود سابقه جنایی طولانی گذشته خود را نقض آزادی مشروط خود نشان از عدم تمایل به پیروی از دادگاه دستور داد از نظر انتشار این دادگاه در می یابد که هیچ بیماری و یا ترکیبی از شرایط منطقی اطمینان از ایمنی جامعه است. ...

نگرانی های ذکر شده توسط رامیرز در حالی که جدی نیست سنگین تر بودن از خطر او نشان دهنده به جامعه است. بر این اساس این دادگاه را رد می کند رامیرز حرکت به صورت موقت آزاد است.

میان دولت اعتراض: رامیرز ممکن است یک تهدید برای دولت شاهد که آماده است به شهادت رامیرز به او گفت جزئیات برخی از سرقت ها و حتی از او خواست برای رفتن اضافی سرقت اجرا می شود. همچنین با اشاره به آزادی مشروط خود را نقض و این واقعیت که او یک سابقه کیفری قدمت آن به اوایل 1990s در هر دو ماساچوست و فلوریدا.

آن هم نه در همه روشن است که منتشر شده به زندگی در چلسی در حال رفتن به یک بهبود برای متهم با توجه به اینکه چلسی در اصل در حال حاضر این کانون برای coronavirus در ماساچوست است. و اگر وایات واقعا به عنوان بد به عنوان متهم نشان می دهد (یک قضیه دولت را قبول نمی کند) متهم می تواند در به خطر انداختن سلامت مادر خود شد آن را به او ثابت کند که یک ناقل بدون علامت ویروس.

Cintron نمی خواست یک Covid-19 قبل از محاکمه آزاد است.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن