فقط به خاطر کلیساها می توانید دوباره باز به این معنا نیست که آنها باید به کلیسا می

ماساچوست شورای کلیساهای واقعی نیست مبارک با رژیم صهیونیستی است. بیکر تصمیم به اجازه کلیساها دوباره باز بلافاصل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

ماساچوست شورای کلیساهای واقعی نیست مبارک با رژیم صهیونیستی است. بیکر تصمیم به اجازه کلیساها دوباره باز بلافاصله حتی با برخی از محدودیت ها با وجود شواهد آنها گاهی اوقات تبدیل به پرورش زمینه را برای کوروناویروس.

در امروز در بیانیه ای که نشان دهنده انواع پروتستان و ارتدوکس در دولت می گوید:

کلیساها هستند طراحی شده برای مکان های شفا نیست منابع از بیماری. ما با دریافت این حداقل استانداردهای ایمنی از دولت با نگرانی های زیادی را برای آن دسته از افراد بیشتر در معرض خطر در کلیساهای ما و جوامع ما.

بسیاری از مسیحیان باقی خواهد ماند و در نماز و ستایش از خانه در این زمان. به آن دسته از مسیحیان که آیا تصمیم به بازگشت در حال حاضر به ساختمان خود را ما به شما توصیه به عمل با احتیاط شدید در این بیماری همه گیر. ...

فقط به خاطر اینکه جماعت ممکن است بازگشت به ساختمان های خود را معنا نیست که آنها باید. ""همه چیز را برای من حلال', اما نه همه چیز سودمند هستند." St. Paul نوشت به تقسیم کلیسای قرنتس (1 قرنتیان 6:12).

و اشاره کرد که برخی از فرقه در حال حاضر گفت: کلیسا ساختمان بسته باقی خواهد ماند تا ژوئیه - و یا حتی سال آینده - شورای اسلامی گفت: به زودی آن را به موضوع خود را هدایت برای شرکت کلیساها.

دولت جدید حداقل استانداردهای ایمنی به هنگام ورود دوباره به خانه عبادت جمع آوری بسیاری از سوالات و نگرانی برای روحانیت و وضع رهبری در سراسر شبکه از ماساچوست شورای کلیساها. ...

گفت: ما به عنوان قبلا به ماساچوست بازگشایی مشورتی هیئت مدیره هر یک فقط پاسخ به همه گیر باید اولویت بندی مراقبت و تامین مالی از جوامع سخت ترین ضربه را در طول بیماری همه گیر به خصوص کلیساها در سیاه و سفید مهاجر و unhoused جوامع که اغلب به عنوان multi-مراکز خدمات علاوه بر معنوی خانه. ما عمیقا مضطرب عدم تست جامع در جوامع رنگ نابرابر دسترسی به مراقبت و منابع مالی و لجستیکی بار در کلیساها به ارائه ماسک و لوازم تمیز کردن و تصمیم خستگی از بسیاری از رهبران کلیسا در حال حاضر غرق شده است.

در حالی که بسیاری از پاسخ به "بازگشایی" متمرکز بر اقتصاد ما می خواهیم به یاد مردم از حسن نیت است که کلمه "اقتصاد" می آید از یونانی "οικονομία" oikonomía - کل خانوار از خدا. برای مراقبت از کل خانوار از خدا به معنی اولویت نه فقط مراقبت مناسب و سالم اما از بیمار و تنهایی های خیلی پیر و خیلی جوان است. برای مراقبت از کل خانوار از خدا به معنی اولویت مراقبت از کسانی که بیشتر نهفته است. ما هنوز به این اولویت از ما ملی و رهبری دولت است. ما انتظار داریم که کلیسا به رفتار متفاوت است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب