Kabuga دستگیری 'باز می شود تا بسیاری از سوالات' می گوید عضو رواندا مدنی شاکیان گروه

صادر شده در: 16/05/2020 - 18:36Modified: 16/05/2020 - 18:36 بروس کلارک یک عضو سابق مدنی شاکیان جمعی برای روا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

بروس کلارک یک عضو سابق مدنی شاکیان جمعی برای رواندا می گوید دستگیری مظنون قتل عام سرمایه Félicien Kabuga فقط در خارج از پایتخت فرانسه "باز می شود تا مقدار زیادی از سوالات در مورد ناکارآمدی از سیستم عدالت" و حتی از پتانسیل همدستی با قاتلان.

تبلیغات

کلارک می گوید Kabuga که "در سال 1994 ثروتمندترین مرد در رواندا" نقشی کلیدی در سازماندهی نسل کشی در رواندا.

"او ایجاد شده با پول خود RTLM (Radio زمینی تلویزیون Libre des Mille کللینس)... شناخته شده به عنوان 'نفرت رادیو" بود که تبلیغات ابزار نسل کشی" کلارک می گوید فرانسه 24. Kabuga همچنین ایجاد یک گروه به نام دفاع ملی کمک های مالی به منظور تهیه لباس و اسلحه و پشتیبانی لجستیکی برای قاتلان او می گوید.

"آنچه در آن تاکید شده است که این نسل کشی نه فقط خود به خود خشونت است. آن برنامه ریزی شده بود برای سال قبل."

کلارک می گوید: این واقعیت است که Kabuga دستگیر شد, فقط در خارج از پاریس پرسش در مورد اینکه آیا اطلاعاتی فرانسه انجام شد به اندازه کافی برای پیگیری کردن فراری.

"ناگهانی بازداشت امروز باز می شود تا مقدار زیادی از سوالات در مورد ناکارآمدی از سیستم عدالت و سپس فراتر از آن است که البته [اين گونه] همدستی با قاتلان."

او می گوید فرانسه نیز بوده است آهسته به پیگیری کردن دیگر مشکوک génocidaires در خاک آن است.

"واقع شده است وجود دارد هیچ پیگرد قانونی باز توسط دولت فرانسه در برابر جنایتکاران مشکوک در خاک فرانسه. تنها تعقیب آن جای گرفته اند آورده شده است با ما ارتباط" کلارک می گوید و اشاره کرد که مدنی شاکیان جمعی رواندا (سنجش) توسط یک گروه داوطلب.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن